Staind met Outsidequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag me af wie het waren. Iemand?
Hij stelt een vraag toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is de COS..commentaar op de streams, niet op de streamers..dank je!
Ik wil dat ook.Maar dat mag helaas niet meer.Huub is ook aan banden gelegd en dan krijgen we deze saaie zooi.Geef Huub en Jaap ook groot gelijk dat ze ook niks meer doen.quote:
De snol is 1 en al sportiviteitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: Dan sla ik die jongen gewoon met mijn hak!
Ik herstelde mezelf, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Yavido het volgende:
[..]
Blabla, hier verder dan: [DGK SC # 603] 'een beller is sneller!!'
Dieenebart en nog iemand gaan er naar toe, die nog iemand had het er over dat hij het wilde opnemen, ik heb geen zin om terug te lezen wie dat was, maar als het lukt dan krijgen we het wel snel te zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef cobain94 het volgende:
Word het ook ergens live uitgezonden? tv/streams?
Moet ik weer teruglezen ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herstelde mezelf, wat is het probleem?
Gaat em niet wordenquote:
Hallo, zie mijn knipoog..ik deed een imitatie, jammer dat 'ie niet zo overkwamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij stelt een vraag toch?![]()
On topic: Zou Jaap zich in moeten houden om het duo Claire-Huub een beetje de ruimte te kunnen geven?
Als hij en Huub gaan kloten dan sneeuwt zij zo onder, Eric vroeg ook al aan Claire of ze meedeed de boel op stelten zetten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef Yavido het volgende:
[..]
Moet ik weer teruglezen ....
Brian & Amanda over de wedstrijd van a..s zondag
Ik kreeg anders een dejavuquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, zie mijn knipoog..ik deed een imitatie, jammer dat 'ie niet zo overkwam
En dat ie dan afgevoerd wordt door de mannen in witte jassen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Dark het volgende:
Amanda wil dat Brian in zijn hoofd print, dat hij nu de kans krijgt om erop los te beuken.
Amanda hoopt dat Brian een hoek krijgt, zodat hij losgaat!
Dat laatste hoop ik ook.........lekker zijn zelfbeheersing verliezen
Er kan er maar een koningin zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat ik nog meer wedstrijden ga spelen, maar dan moet ik wel de stakes weten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:
Briantiliaans: "Het is geen carriere wat ik in ga opbouwen'
Ordi Jaap mag ook van mij. Als er maar actie uit hem komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaat em niet worden
Ordi Jaap zou een mooi alternatief zijn, lekker Amanda en Brian voor rotte vis uitmaken, de hele dag, vooral zonder inhoud
En ik was aan het pesten vandaar dequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja nou..... we moeten onder andere aanhoren hoe Amanda Brian op zit te hemelen. Nu denkt ie helemaal dat ie God's gift is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkies![]()
![]()
![]()
Er wordt TV gemaakt lees ik![]()
Streams zijn kut, behalve 1 en 2 natuurlijk (juist om dat wat jij hierboven postquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja nou..... we moeten onder andere aanhoren hoe Amanda Brian op zit te hemelen. Nu denkt ie helemaal dat ie God's gift is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ik was aan het pesten vandaar deals ik dacht dat je serieus was had ik niets geschreven, ik dacht, dat kan Lobasca wel hebben.
Brian bezit veel eigenschappen maar bescheidenheid is er niet 1 van.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja nou..... we moeten onder andere aanhoren hoe Amanda Brian op zit te hemelen. Nu denkt ie helemaal dat ie God's gift is.
omfgquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef itsme het volgende:
Ik vond het andere filmpje van de Russische BB veel leuker.
Wat wil ik nu graag Russisch spreken en wat een geweld.
http://www.youtube.com/watch?v=051oVd7uMqE
(heb gelijk de muziek gedownload)
CWT
(ze hebben daar het leger voor dit soort zaakjes bij de hand)![]()
Zondag kom hij wel weer, met hopelijk niet alleen, zijn beentjes op de grond, go yuri!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens onder de favorietjes staanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef itsme het volgende:
CWT
Damn!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef itsme het volgende:
CWT
En ' AFSTAND?'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens onder de favorietjes staanEn NIEMAND roept daar "SECURITY"
Nee die zegt gewoon dat ie zelfmoord wil plegen... wat hem meteen z'n vlieglessen kostte.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
Briantilliaans: "Ik krijg het niet bij me op om te zeggen ik kan niet meer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |