Wat levert dat nou op?quote:
WAs je nou bij de buren wezen kijken?quote:
Kijk das een goed plan 2e helft afschaffenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
Hoe kan het toch altijd dat zo'n 2e helft helemaal nergens meer over gaat...
omdat het een stelletje amateurs zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
Hoe kan het toch dat het jou ontgaat dat de eerste helft ook nergens over gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
Talking to me?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Nou meid, gooi je haar los!
I'm a man babyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat het jou ontgaat dat de eerste helft ook nergens over gaat![]()
Weer 6¤ in de pocket.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Manu82 het volgende:
Ja, tegen een stelletje amateurs werd het 6-2
Nee. Is er wat spannends gebeurd daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WAs je nou bij de buren wezen kijken?
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Is er wat spannends gebeurd daar?
Mjah....zonde is het wel maar Adrietje lijkt die jongens toch aan het ballen te hebben gekregen...ook tegenb PSV en Roda btw...er straalt weer iets vanaf de laatste paar weken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat het een stelletje amateurs zijn
Is dat de moeite?quote:
Misschien moet ik daar mijn vak van maken...quote:
Vind dat je hier geen conclusies uit mag trekken. Zou davids trouwens z'n boksbeugel bij zich hebben vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah....zonde is het wel maar Adrietje lijkt die jongens toch aan het ballen te hebben gekregen...ook tegenb PSV en Roda btw...er straalt weer iets vanaf de laatste paar weken.
Heb je nou haar of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar mijn vak van maken...
Meld je het even, als het daar hommeles is?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet![]()
Zo bleek ben ik niet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |