Zonder handenquote:
zo goed ben ik nog niet. Typtechnisch dan.quote:
Ik hoop dat ik tegen mijn nieuwe pc kan schreeuwenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo goed ben ik nog niet. Typtechnisch dan.
Ik kan zonder handen scrollenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo goed ben ik nog niet. Typtechnisch dan.
Ik kan tegen mijn Dell wel schreeuwen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tegen mijn nieuwe pc kan schreeuwen
Auw, m'n neus....quote:
Je hebt toch ook van die mobieltjes .. Schreeuw je LUL tegen en dan belt ie automatisch je baasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan tegen mijn Dell wel schreeuwen!![]()
niet dat het enig effect heeft![]()
Ehm... daar ben ik pas per ongeluk achtergekomen......quote:
ik zou veels te bang zijn ooit in een gesprek naar "die lul"te revereren en dat ie dan het hele gesprek erna mee luistert.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die mobieltjes .. Schreeuw je LUL tegen en dan belt ie automatisch je baas
Mwhaaa lager kan ik niet zakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou veels te bang zijn ooit in een gesprek naar "die lul"te revereren en dat ie dan het hele gesprek erna mee luistert.
Da's niet goed voor je beoordeling
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... daar ben ik pas per ongeluk achtergekomen......
Ik lag een beetje te relaxed half op m'n toetsenbord mee te lezen, en toen lagen m'n tieten op de spatiebalk![]()
Hah pech.. op mijn vorige mobiel (en vorige co) had ik plaatjes als hij me belde zag ik een varkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou veels te bang zijn ooit in een gesprek naar "die lul"te revereren en dat ie dan het hele gesprek erna mee luistert.
Da's niet goed voor je beoordeling
Mmmm zie de filmjes morgen wel weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
Eric : "Zullen we zo de boel op stelten zetten? "
Claire : "hm? "
Eric :"zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even eevn leuk plannetje vertellen"
Dat belooft wat, Eric gaat straks los
Een beller is sneller!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's ook wel leuk ja.... Voor elke beller een plaatje. Wel zo anoniem...
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Een beller is sneller!!
Sorry, moest er ineens aan denken. Kutquote
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
Nu weet ik het weer! Hij staat vaak op marktplaatseen beller is sneller!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |