quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jullie gaan het serieus de hele avond over voetbal hebben?
Onverantwoordquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? piepende eenden? kwakende muizen?
Nu lach je nog, als Sjakie straks echt z'n wondersloffen gaat gebruiken zul je het merkenquote:
ff wachten, ik ben een burgertrut, jeweettog.quote:
Nee hoor die ouwe trui past nog, en is lekker warmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff wachten, ik ben een burgertrut, jeweettog.
dus.
heb je al een nieuw breiwerk opgezet?
quote:
Las anders in de Libelle dat je ook hele trendy kussenhoezen kan breien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die ouwe trui past nog, en is lekker warm
Nee voetbal, da's nuttig..quote:
[mutsmodus] wie speelt er tegen wie?[/mutsmodus]quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:10 schreef Jappie het volgende:
Laaalalalalaaaaaaa [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zeg dat dan!quote:
Ajax tegen Spartaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[mutsmodus] wie speelt er tegen wie?[/mutsmodus]
Heb voor de wedstrijd al gezegd dat hij minimaal geel zou krijgenquote:
Voor alle afbeeldingen geldt: Copyright NZquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? piepende eenden? kwakende muizen?
Brei er een eind aanquote:
Ow...quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor alle afbeeldingen geldt: Copyright NZ![]()
En alleen nr 5 had ik dmv van de directlink opgeslagen, vandaar dat die geen grijze achtergrond heeft
Die kutzender heb ik er af geflikkerd, veel te duur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:16 schreef Yavido het volgende:
Over voetbal gesproken
Op Sport 1 is nu Schalke - Wolfsburg 0-0bundesliga
Job Cohen is niet trots op jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:16 schreef Jappie het volgende:
Zo jongens...lekker naar de thee...het is koud..
En op naar de 10 als die gatenkaas zo blijft. En die malloot in de goal mag nu ook wel naar de eerste divisie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:16 schreef Jappie het volgende:
Zo jongens...lekker naar de thee...het is koud..
Ach shake handsquote:
Ik zit er nog een paar maandjes aan vastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die kutzender heb ik er af geflikkerd, veel te duur.
Ik had hem ook, 3 maanden voor ¤ 5 pm, maar vond niet echt dat er leuke films werden uitgezonden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik zit er nog een paar maandjes aan vastZit bij het film1 abo in.
Uhquote:
Nog 48 uur...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Thee dien je heet te drinken, net zoals de discussies worden gevoerd!
Klopt, valt een beetje tegen de laatste tijd. Bovendien zijn die films niet zo heel nieuw meer als ze op film 1 worden uitgezonden. Kan je beter een abo nemen op usenet en daar de nieuwste naar binnen halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had hem ook, 3 maanden voor ¤ 5 pm, maar vond niet echt dat er leuke films werden uitgezonden.
Ik wist het niet muissie..zat op een ander spoor van meligheid..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)/rss/true/index.html
Nah dat wist je al![]()
Een parodie op eredivisiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En op naar de 10 als die gatenkaas zo blijft. En die malloot in de goal mag nu ook wel naar de eerste divisie.
Jeah nog ff dan kan ik weer losquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
Klopt, valt een beetje tegen de laatste tijd. Bovendien zijn die films niet zo heel nieuw meer als ze op film 1 worden uitgezonden. Kan je beter een abo nemen op usenet en daar de nieuwste naar binnen halen.
Ohh nou dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wist het niet muissie..zat op een ander spoor van meligheid..
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat gaat Ajax goed hè?
Ola Blurkie ... Hehehehehe .... Eff wachten de wedstrijd begint weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat gaat Ajax goed hè?
Zonder handenquote:
zo goed ben ik nog niet. Typtechnisch dan.quote:
Ik hoop dat ik tegen mijn nieuwe pc kan schreeuwenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo goed ben ik nog niet. Typtechnisch dan.
Ik kan zonder handen scrollenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo goed ben ik nog niet. Typtechnisch dan.
Ik kan tegen mijn Dell wel schreeuwen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tegen mijn nieuwe pc kan schreeuwen
Auw, m'n neus....quote:
Je hebt toch ook van die mobieltjes .. Schreeuw je LUL tegen en dan belt ie automatisch je baasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan tegen mijn Dell wel schreeuwen!![]()
niet dat het enig effect heeft![]()
Ehm... daar ben ik pas per ongeluk achtergekomen......quote:
ik zou veels te bang zijn ooit in een gesprek naar "die lul"te revereren en dat ie dan het hele gesprek erna mee luistert.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die mobieltjes .. Schreeuw je LUL tegen en dan belt ie automatisch je baas
Mwhaaa lager kan ik niet zakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou veels te bang zijn ooit in een gesprek naar "die lul"te revereren en dat ie dan het hele gesprek erna mee luistert.
Da's niet goed voor je beoordeling
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... daar ben ik pas per ongeluk achtergekomen......
Ik lag een beetje te relaxed half op m'n toetsenbord mee te lezen, en toen lagen m'n tieten op de spatiebalk![]()
Hah pech.. op mijn vorige mobiel (en vorige co) had ik plaatjes als hij me belde zag ik een varkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou veels te bang zijn ooit in een gesprek naar "die lul"te revereren en dat ie dan het hele gesprek erna mee luistert.
Da's niet goed voor je beoordeling
Mmmm zie de filmjes morgen wel weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
Eric : "Zullen we zo de boel op stelten zetten? "
Claire : "hm? "
Eric :"zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even eevn leuk plannetje vertellen"
Dat belooft wat, Eric gaat straks los
Een beller is sneller!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's ook wel leuk ja.... Voor elke beller een plaatje. Wel zo anoniem...
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Een beller is sneller!!
Sorry, moest er ineens aan denken. Kutquote
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
Nu weet ik het weer! Hij staat vaak op marktplaatseen beller is sneller!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |