quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al versta ik er geen bal van, zeker weten dat ik dan streams ga kijken.
De Big Brother van Rusland is ook al zo leuk
[ afbeelding ]
Ik zag gisteren een familie-kiekje van de familie Saidoffquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Net alsof die incestrussin tot leven zou kunnen komen
[ afbeelding ]
met die skippyballen van delliequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:55 schreef Yavido het volgende:
Pff kleine kinderen Selene & Amanda springend op bed![]()
Is het nu Caterina of Christina?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een familie-kiekje met een veel jongere dikkere
Caterina links op een foto met vader, moeder en zusje.
Ze heeft nog steeds dezelfde uitstraling.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al versta ik er geen bal van, zeker weten dat ik dan streams ga kijken.
De Big Brother van Rusland is ook al zo leuk
[ afbeelding ]
Een lijk straalt nog meer leven uit dan zij anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een familie-kiekje van de familie Saidoff
met een jongere dikkere Caterina links op een foto met vader, moeder en zusje.
Ze heeft nog steeds dezelfde uitstraling.
Leuk, ben benieuwd naar de slachtoffers van het plannetje, hopelijk begrijpt Claire het wel allemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
Eric : "Zullen we zo de boel op stelten zetten? "
Claire : "hm? "
Eric :"zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even eevn leuk plannetje vertellen"
Dat belooft wat, Eric gaat straks los
Geweldige OP Kahaarinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, in tweede instantie......![]()
FF bijlezen!
Alvast graag gedaan!
Als Erik losgaat is het altijd leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
Eric : "zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even even leuk plannetje vertellen"
Was in de COS, Guuske had die foto gevonden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een familie-kiekje van de familie Saidoff
met een jongere dikkere Christina links op een foto met vader, moeder en zusje.
Waar weet ik niet meer, misschien in hun Emin-Christina topic .
Christina heeft nog steeds dezelfde uitstraling.
Sorry, Kaaharin schreef de naam verkeerd.
Ik zou er best een langdradige kerkmis voor over hebben...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Een lijk straalt nog meer leven uit dan zij anders.
Dat zal tijd worden!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:07 schreef Lobasca het volgende:
ah..ze willen Ellie gezellie weer eens uitnodigen
Ik las KERMIS, en snapte het al nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er best een langdradige kerkmis voor over hebben...
Brian heeft vet dunne beentjes en als hij kickt, laat ie zijn dekking zakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja Brian...NU staat er niemand...makkelijk toch?
Kijk maar uit Amanda, morgen weer 'griep'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:08 schreef Yavido het volgende:
Amanda nu al bezopen?
"sjapanjuh glooazuhh'
Jammer genoeg is Yuri kleiner, die heeft daar dan niet zo veel voordeel van, als Brian schopt dan is hij vanzelf niet dicht genoeg bij hem, anders krijgt hij een schop, Hans weet wel wie hij uit kiest.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft vet dunne beentjes en als hij kickt, laat ie zijn dekking zakken
Of last van 'r rib.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk maar uit Amanda, morgen weer 'griep'.
En dat op je jaardag.
Nu al bezopen, net als Amanda?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef Lobasca het volgende:
vroeger keken ze nog naar Idols op zaterdag... dus dat belooft wat
edit..het is vrijdag vandaag
![]()
Mooi script voor een film...Der Untergang 2quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef ruby het volgende:
Hello.
Brian is weer aan het oefenen voor zijn ondergang?
Yuri daarentegen heeft benen van betonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Yuri kleiner, die heeft daar dan niet zo veel voordeel van, als Brian schopt dan is hij vanzelf niet dicht genoeg bij hem, anders krijgt hij een schop, Hans weet wel wie hij uit kiest.
Dit is de COS..commentaar op de streams, niet op de streamers..dank je!quote:
Als cadeautje nog even een flinke mep van Brian op haar jaardag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk maar uit Amanda, morgen weer 'griep'.
En dat op je jaardag.
Je bedoelt dat het script B en A naar de Witte Bergen in gang gezet wordt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
Eric : "zullen we zo gaan dansen? In het hol van de leeuwIk zal je zo nog even even leuk plannetje vertellen"
Ook een mogelijkheid, alleen denk ik dat Brian zich vanavond wel in houdt, stel je voor dat hij morgen toch een paar uurtjes mee gaat, dan is zijn moeder er ook bij, zij heeft al eerder in een brief gezegd dat hij liever tegen Dellie moest zijn toch?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:19 schreef schatje het volgende:
Jaap wilde liever met zijn schaakboek verder?
Dat is wel weer waar, tip aan Yuri: richten op de lever dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Yuri daarentegen heeft benen van beton
Die van Brian kunnen knappen als luciferhoutjes............en brian kan weinig hebben op zijn lichaam
Jaap spraak eerder uit dat ie energie spaart voor de finale.... al iets van 170kg heeft ie bijeen gespaard...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Japie saai aan het worden.
Blabla, hier verder dan: [DGK SC # 603] 'een beller is sneller!!'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is de COS..commentaar op de streams, niet op de streamers..dank je!
Inderdaad, ik vraag me af wie het waren. Iemand?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:20 schreef BuffyJan het volgende:
Mooi liedje wat Jaap draait
Ik wil Terror Jaap terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:19 schreef schatje het volgende:
Jaap wilde liever met zijn schaakboek verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |