Waarom zou Amanda zo opgelucht zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
Niks meer aan het handje, alles is wrs geregeld voor het prinsesje.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als een vriend van Brian, Sandy, op visite komt wordt er al een compleet ontvangstcomité gevormd...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:48 schreef Leandra het volgende:
En werkoverleg in het kantoor.... Jaap vindt het duidelijk: tijd om Amanda en Brian eruit te werken.
Jaap vraagt nog naar dat gayfeestje wat Eric en Huub voor Raspoetin wilden organiseren, maar dat is volgens Eric te kort dag. Hoor ik daarin dat we snel weer van de Romanovs verlost zijn??![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Geweldig plan van Brian en Amanda, de nitwitrussin moet Huub gaan versieren. Er komt geen stom woord uit die nep aristocratische zeug.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:15 schreef 2live het volgende:
Ze zal haar lichaam wel laten 'spreken'.
De inspiratie voor mijn TT.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit het met plaatsvervangende schaamte aan te horen ....
Haar neef nicht noemde haar net een breezersletje, lijkt me wel een juiste typering
Ik kom je aflossenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef tipsch het volgende:
Dank kahaarin![]()
En ik hou het voor gezien deze avond
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Net alsof die incestrussin tot leven zou kunnen komen
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen, ik verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef Lady-night het volgende:
Ik ben eruit......kan zijn dat Amanda morgen die USB-stick in toilet achterlaat voor Kenny
Ik had het dus overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:27 schreef STAP01 het volgende:
Dus als ik het goed begrepen heb gaan Brian en Kenneth elkaar ontmoeten op de wc van de Baja Beach Club om
[ afbeelding]afbeelding ]
uit te wisselen!
REDAKTIE! KAN HET JULLIE NOG IETS SCHELEN OF HOE ZIT HET!
Je had er nog een blauw oog bij moeten shoppen, en dan maandag een cap van die rat er naast leggen.quote:
We zijn nog lang niet van die russen afquote:
Fijne avond.quote:
quote:
Ik viel vanavond bij toeval in Beauty and the nerd waar Zeurlene ook in zat..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Selene wilde nadat ze terugkwam toch wat afstand nemen na wat ze buiten gehoord en gezien had....nou moet je dat viswijf hier een horen
http://www.clipser.com/watch_video/99796
Wat let jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je had er nog een blauw oog bij moeten shoppen, en dan maandag een cap van die rat er naast leggen.
Hopelijk lijkt het dan als twee druppels water
Bummerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef kahaarin het volgende:
Was ik bijna klaar, vliegt het draadloos i'net er uit......![]()
Overnieuw!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik verbaas me nergens meer over.
Dank Kahaarin.![]()
Ik hoorde die nitwitrus zeggen dat, als zijn telefoon gaat hij zijn zender uit mag zetten. Ik heb al een paar maal een telefoon af horen gaan dus die gay loopt gewoon met een telefoon op zak. Het moet niet gekker worden.
Zelfs al versta ik er geen bal van, zeker weten dat ik dan streams ga kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:33 schreef cobain94 het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet van die russen af.. Concept DGK moet eerst aan rusland worden verkocht..
Levert "Pijpkopf" ook een glijmiddel, dat zou het een en ander verklaren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef 2live het volgende:
Het lijkt wel of die glijerige stem van Brian besmettelijk is, ze krijgen er allemaal last van.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Levert "Pijpkopf" ook een glijmiddel, dat zou het een en ander verklaren.![]()
Ik ga sluiten, de streams zijn drama. Lees morgen wel weer bij, sterkte voor de COSsers vanavond en vannacht, tot morgen.
Slènequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:47 schreef 2live het volgende:
Claire; ik wil nog heel veel knuffelen voordat ik ga, is mooi voor tv.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga sluiten, de streams zijn drama. Lees morgen wel weer bij, sterkte voor de COSsers vanavond en vannacht, tot morgen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
Brian projecteert wat af. Nu weer dat Huub Claire onder de duim houdt.
Ik zag het ja, ik haal al die namen door elkaar voortaan.quote:
Top OPquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, in tweede instantie......![]()
FF bijlezen!
Alvast graag gedaan!
OP is TOP kahaarin, thnxquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, in tweede instantie......![]()
FF bijlezen!
Alvast graag gedaan!
Och, niet zo veel werk toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |