Ze is nog steeds aan het bedenken hoe ze Huub het huis uit gaat spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net pas weer streams aan, maar trekt die Russin haar bek al open ??
Sorry voor de late reactie maar dit optreden staat niet op DGK agenda, vreemd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef avonne het volgende:
vaya beach club in rotterdam
vrijdag 29 feb
releaseparty van Dennis' single.
Brian en Huub gaan daar heen.
Sandy moet al zijn broddas optrommelen
Dat zal die zeurlene wel worden, want dat is leuk voor delquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog niet alles bijgelezen,
Huub mag zondag Brian niet meer aanmoedingen bij het K1 gala,
Brian mag iemand anders uitkiezen , heeft hij al zijn keuze gemaakt?
je]Ja hij heeft nog geen helpers genoeg Sandy moest ook nog even helpen en het leuke daarvan is dat ze weer denken dat ze Huub zo gepakt hebben, maar je ziet Huub kijken kom maar Sandy met je vragen en uitspraken ik lust je rauw!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze ... er voor Brain en z'n low-lifes was?
Zijn protegé Mikey.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Nog niet alles bijgelezen,
Huub mag zondag Brian niet meer aanmoedingen bij het K1 gala,
Brian mag iemand anders uitkiezen , heeft hij al zijn keuze gemaakt?
Sorry, ik heb geen idee, val net binnen. Gaat het misschien over de USB stick van Jaap, je weet wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:53 schreef Lady-night het volgende:
Wat was dat nou dat Brian twee maal zei...He Kenneth zaterdag wc..???? Iemand??
Hey brother je kind doet het niet zo goed op school ik zou hem de straat op sturen kan die veel van leren brother Yo je weet wel he.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef Verida het volgende:
Je zal toch maar je kind op een middelbare school hebben, met Sandy als mentor, en dan op mentor gesprek moeten gaan over het feit dat je kind gepest wordt in de klas.
Lijkt me niet echt geloofwaardig meer als deze geweldige mentor dan met eventuele oplossingen komt.
Och, alle 4, hoe gezellig ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:55 schreef avonne het volgende:
http://www.baja.nl/
Huub staat er ook bij
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:55 schreef avonne het volgende:
http://www.baja.nl/
Huub staat er ook bij
quote:Vrijdag 29 februari komt de nieuwe Baja cd uit,
met alleen de lekkerste Baja Beach Club Hits!
Vrijdag 29 februari is de release party in Baja, met optredens van
diverse topartiesten.
Op deze spetterende avond kun je de cd Baja Beach Club Hits als allereerste en voor slechts ¤7,50 kopen.
De eerste CD zal uitgereikt worden door de mannen
van DE GOUDENKOOI!
Waarop een LIVE optreden zal volgen van
BRIAN, JAAP, DENNIS EN HUUB!
Deze avond, kan, mag en wil je niet missen dus!
We spreken elkaar op de WC, zoiets simpels zal het toch wel zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:53 schreef Lady-night het volgende:
Wat was dat nou dat Brian twee maal zei...He Kenneth zaterdag wc..???? Iemand??
Is dat voor of nadat Brian total loss is geslagen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
We spreken elkaar op de WC, zoiets simpels zal het toch wel zijn
Daar zullen ze dan wel niet aan gedacht hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat Brian total loss is geslagen?
Nog veel simpeler denk ik; Kenneth en Brian gaan samen plassen, gezellig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk je dat Brian nog kan plassen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Nog veel simpeler denk ik; Kenneth en Brian gaan samen plassen, gezellig.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Nog veel simpeler denk ik; Kenneth en Brian gaan samen plassen, gezellig.
Vast niet als leraar Nederlands....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:45 schreef tuinfluiter het volgende:
(Vriend van Brian)
Sandy werkt als leraar en mentor op een school,
had een interview met DGK-forum en vertelde dat
Wiskunde. Echt waar, dat heeft ie tijdens zijn eerste bezoek verteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:05 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vast niet als leraar Nederlands....Ik gok op sportleraar, om zij matties basketbal te leren, want dat is viezz weetje, de shiiiitt !!!
Ik denk eerder dat ze elkaar pas weer spreken op de IC.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van, Paraday is zondag. Wat is er dan zaterdag buiten de geweldige 8 uur van Amanda.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
Dat hoop ik met je meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik eerder dat ze elkaar pas weer op de IC spreken.
Dat moet voor zijn, want het gaat over zaterdag, het gevecht is zondag pasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja hoor, Brrr gaat winnen, en Yuri rijdt de volgende dag in een gloednieuwe autoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Denk je dat Brian nog kan plassen dan?
oops, you're right. Dus wat is het dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van, Paraday is zondag. Wat is er dan zaterdag buiten de geweldige 8 uur van Amanda.
Er klopt iets niet zoals gewoonlijk.
Waarschijnlijk moet brrr zaterdag plotseling even naar de tandarts/golfles/dokter/sportkeuring/ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
oops, you're right. Dus wat is het dan?
Ow zondag..dat is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van, Paraday is zondag. Wat is er dan zaterdag buiten de geweldige 8 uur van Amanda.
Er klopt iets niet zoals gewoonlijk.
Hoe willen ze haar in de tv uitzending gebruiken...ze praat amper.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nitwitrussin kan echt helemaal niets ......... ongelovelijk hoe sneu.
Ik heb het net even proberen terug te vinden, was een geintje dat ik ergens had gelezen, ze konden net zo goed met z'n drieen in de jacuzi, kan het niet vinden, was niet serieus overigens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh? Dat mis ik even. Is dat een plannetje wat komen gaat, nee toch hopelijk?
Toch kan dat wel een typische rattenverspreking zijn. Hij bedoelt te zeggen 'op zaterdag' 'voor zondag' -dat maakt dan 'voor zaterdag'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Als hij wc zondag had gezegd dan had ik het welbegrepen,maar zaterdag.....dan gaat hij dus met Amanda mee??
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het net even proberen terug te vinden, was een geintje dat ik ergens had gelezen, ze konden net zo goed met z'n drieen in de jacuzi, kan het niet vinden, was niet serieus overigens.
Hopelijk was dat een 'slip of the tongue' maar het zou me niet verbazen helaas....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Als hij wc zondag had gezegd dan had ik het welbegrepen,maar zaterdag.....dan gaat hij dus met Amanda mee??
WC zaterdag..........zou dat de afkorting van het restaurant kunnen zijn waar Amanda heen gaat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Natuurlijk we vinden wel iets!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet brrr zaterdag plotseling even naar de tandarts/golfles/dokter/sportkeuring/ziekenhuis.
Je mag het mij vertellen, ik ben het spoor bijster.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
Ow zondag..dat is dan weer jammer.
Wat klopt er nog eigenlijk wel?
Ze zal haar lichaam wel laten 'spreken'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Geweldig plan van Brian en Amanda, de nitwitrussin moet Huub gaan versieren. Er komt geen stom woord uit die nep aristocratische zeug.
Ik zit het met plaatsvervangende schaamte aan te horen ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Geweldig plan van Brian en Amanda, de nitwitrussin moet Huub gaan versieren.
Er komt geen stom woord uit die nep aristocratische zeug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |