Nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef Napalm het volgende:
menigeen roept om het hardst dat "Irak" niet mag en llegaal is. Als deze lieden zo`n groot respect hebben voor het volkerenrecht dan moet men logischerwijs voor Kosovo hetzelfde recht in ere houden..
quote:21 En Aaron zal beide zijn handen op het hoofd van den levenden bok leggen, en zal daarop al de ongerechtigheden der kinderen Israels, en al hun overtredingen, naar al hun zonden, belijden; en hij zal die op het hoofd des boks leggen, en zal [hem] door de hand eens mans, die voorhanden is, naar de woestijn uitlaten.
22 Alzo zal die bok op zich al hun ongerechtigheden in een afgezonderd land wegdragen; en hij zal dien bok in de woestijn uitlaten.
Wie het pand aangekocht heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan kunnen zien?
''Well, you did paint Muhammad''.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben er uit. Als er wat te lachen valt in Wilders' film is het acceptabel, anders niet.
Ik was er al maanden uit dat ik z'n filmpje gewoon lekker ga negeren. Valt vast beter aan te ontkomen dan aan van der sloot en de vriesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben er uit. Als er wat te lachen valt in Wilders' film is het acceptabel, anders niet.
Heerlijk droogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef du_ke het volgende:
Voor de lach van de dagDirkjan fantopic! deel 2
Al laat 'ie Mohammed over een banaan vallen. Misschien een beter idee om een slapstickfilm van Mohammed te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Well, you did paint Muhammad''.
Nou dat gezeur over van der sloot ben ik niet helemaal aan ontkomen. Gister zelfs een liedje erover gehoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:32 schreef sigme het volgende:
Nóg makkelijker?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Al laat 'ie Mohammed over een banaan vallen.
Dirk Janquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef du_ke het volgende:
Voor de lach van de dagDirkjan fantopic! deel 2
Want?quote:
mene tekel, Beltesassar oefarsienquote:
wat bedoel je dan hiermee?quote:
Moet het dan lachen om of met moslims worden?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben redelijk ervan verschoond gebleven. Gister ofzo wat gemok bij de productieafdeling (justitie, notabene) waar men toch tamelijk geshockeerd was door het bericht dat het uitkramen van iets op de tv geen juridisch bewijs was.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat gezeur over van der sloot ben ik niet helemaal aan ontkomen. Gister zelfs een liedje erover gehoord
Nee, want... Irak '02 is wat anders dan Kosovo '08.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:50 schreef Napalm het volgende:
Want?
Misschien kunnen ze dat ook in Irak en Afghanistan proberenquote:VS willen machtsdeling in Kenia
ANP
gepubliceerd op 16 februari 2008 12:09, bijgewerkt op 16 februari 2008 12:13
COTONAU - De Verenigde Staten willen dat de regering en oppositie in Kenia de macht gaan delen om een eind te maken aan de politieke crisis in het Afrikaanse land. President George W. Bush heeft dat zaterdag gezegd in Benin, zijn eerste halte tijdens een zesdaags bezoek aan Afrika.
De Amerikaanse president George Bush en zijn vrouw Laura worden zaterdag verwelkomd in Benin, het eerste land dat Bush bezoekt tijdens zijn trip door Afrika. (Reuters) De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice reist volgende week naar Kenia om te bemiddelen in het conflict tussen de Keniaanse president Mwai Kibaki en oppositieleider Raila Odinga. Bush zei dat Rice Odinga en Kibaki duidelijk gaat maken dat er een eind moet komen aan het geweld.
Odinga beticht Kibaki van fraude bij de presidentsverkiezingen eind december. Nadat de verkiezingsuitslagen waren bekendgemaakt, braken gevechten uit tussen aanhangers van beide partijen. Zeker duizend mensen zijn sindsdien om het leven gekomen.
Ik ga een zelfmoordaanslag plegen bij de volgende ONZmeet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
Ga je je ooit nog vertonen op een vergadering?
En dan vroeg ik niet eens of je ooit ging komen op een meet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ga een zelfmoordaanslag plegen bij de volgende ONZmeet.
Deo volente.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan vroeg ik niet eens of je ooit ging komen op een meet.
Nooit naar Law en Order gekeken waarbij onrechtmetig verkregen bewijs wordt uitgesloten zeker die ambtenarenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben redelijk ervan verschoond gebleven. Gister ofzo wat gemok bij de productieafdeling (justitie, notabene) waar men toch tamelijk geshockeerd was door het bericht dat het uitkramen van iets op de tv geen juridisch bewijs was.
quote:10 En het was kwaad in des HEEREN ogen, wat hij deed; daarom doodde Hij hem ook.
11 Toen zeide Juda tot Thamar, zijn schoondochter: Blijf weduwe in uws vaders huis, totdat mijn zoon Sela groot wordt; want hij zeide: Dat niet misschien ook deze sterve, gelijk zijn broeders! Zo ging Thamar heen, en bleef in haar vaders huis.
Het staat niet vast dat het onrechtmatig verkregen werd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit naar Law en Order gekeken waarbij onrechtmetig verkregen bewijs wordt uitgesloten zeker die ambtenaren.
Vast niet misschien maar je mag niet zomaar iemands beeld en geluid opnemen en het dan als bewijs gebruiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat het onrechtmatig verkregen werd.
Viesssssssssssssss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ClsDQSiH8WI
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
Law & Order.. Bestaat dat nog? Ik bedoel als in wordt dat nog ergens vertoond? Herhalingen?
Als ik zij was zou ik Nederlands leren eerst voor grote mond.quote:Even voor de duidelijkheid: ik presenteer basiswaarden en een visie en ga dan op tournee. Dit resulteert in een geweldig partijprogramma tijdens de komende verkiezingen die ik samen met u, de 98% van Nederlandse bevolking die zich niet meer vertegenwoordigd voelde, zal hebben gemaakt. Trots op Nederland gaat samen met u realistische oplossingen bedenken die ik zal uitdragen en realiseren want afspraak is afspraak.
Hartelijke groet,
Rita Verdonk
U kunt gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef sigme het volgende:
Ow. Wat mis ik toch weinig.
Dan kun je beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat ik deze vanavond eens ga toepassen:
Excuse me, I am about to go masturbate and needed a name to go with the face.
Daar is het citaat ook grotendeels op toegesneden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan kun je beter thuisblijven.
Nieuwe afleveringen van seizoen 18 worden in de vs. uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
Law & Order.. Bestaat dat nog? Ik bedoel als in wordt dat nog ergens vertoond? Herhalingen?
Nee, dan liever oude afleveringen van The Onedin Line of De legende van de Bokkenrijders.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dan liever oude afleveringen van The Onedin Line of De legende van de Bokkenrijders.
in twintigvoud alle versies op diverse zenders enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
past niet bij een autarkisch bestaan he, zuiplapquote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
in twintigvoud alle versies op diverse zenders enzo
In 1 keer goedquote:Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Aoristus het volgende:
Life of Brian, een van de profeten (Palin volgens mij)
Een typische quizvraag toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
In 1 keer goed
http://www.youtube.com/watch?v=D8WmvMCTW_g&feature=related
Aquavit is geniaal spul ...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef du_ke het volgende:
Overigens heb ik de helft van de fles aquavit die ik m'n broer andaag vaar z'n verjaardag heb gegeven zelf opgezopen@@@
in vodka nee, verder maken ze lekkere wijvendrankjes ....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
absolut rulez
dan hou ik zeker van wijvendrankjesquote:Op zondag 17 februari 2008 03:20 schreef Boze_Appel het volgende:
in vodka nee, verder maken ze lekkere wijvendrankjes ....
Dellamorte Dellamore ... de liefde als alles overwinnelijk, zelfs over de grens van de dood en de bureaucratie die dat probeert te verstoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
maar whatever, wat is jouw favoriete film?
Ah, die moet ik nog steeds zien. Vergeef me maar ik had je niet direct als een romanticus gezien. We vergissen ons allemaal in de medemens soms I guess. Misschien moet ik du-ke maar 'ns een berichtje sturenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Dellamorte Dellamore ... de liefde als alles overwinnelijk, zelfs over de grens van de dood en de bureaucratie die dat probeert te verstoren.
Ik denk dat du_ke best samen met bier drinkbaar is. (is dat samen 1 woord ? ) .... maar misschien toch ook niet omdat te eigenwijs en te eigenzinnig enzo ... dus nee ... misschien met genoeg bier en genoeg brandhout ....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ah, die moet ik nog steeds zien. Vergeef me maar ik had je niet direct als een romanticus gezien. We vergissen ons allemaal in de medemens soms I guess. Misschien moet ik du-ke maar 'ns een berichtje sturen
Het zijn niet z'n opvattingen waarom ik hem niet pruim, hey ik heb vorig jaar een prima avond met Floripas gehad!! Maar om de een of andere reden mag ik hem niet, het ligt aan mij, no doubt.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat du_ke best samen met bier drinkbaar is. (is dat samen 1 woord ? ) .... maar misschien toch ook niet omdat te eigenwijs en te eigenzinnig enzo ... dus nee ... misschien met genoeg bier en genoeg brandhout ....
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het zijn niet z'n opvattingen waarom ik hem niet pruim, hey ik heb vorig jaar een prima avond met Floripas gehad!! Maar om de een of andere reden mag ik hem niet, het ligt aan mij, no doubt.
Ah, dat is een leugen mister, we ambiëren allemaal geliefd te zijn, like it or not...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijn.... ik ook niet, maar ik ambieer het niet
...:D
Dat is iets met ik met alle oprechtheid niet ambier ..... hoe zeer gemaakte psiegoloogen het ook zeggen ... ik wil niet geliefd zijn .... leuk als het wel zo is ... maar ambieer het niet .... fuk joe verder enzo ...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ah, dat is een leugen mister, we ambiëren allemaal geliefd te zijn, like it or not...
Ok ok, jij je zin, maar ik geloof je niet helemaal. Had ik al verteld dat ik twee jaar psychologie heb gestudeerd? Op jouw kosten uiteraard.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is iets met ik met alle oprechtheid niet ambier ..... hoe zeer gemaakte psiegoloogen het ook zeggen ... ik wil niet geliefd zijn .... leuk als het wel zo is ... maar ambieer het niet .... fuk joe verder enzo ...
Uiteraard op de kosten van de ander .... des te beter voor de mensheid toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ok ok, jij je zin, maar ik geloof je niet helemaal. Had ik al verteld dat ik twee jaar psychologie heb gestudeerd? Op jouw kosten uiteraard.
jij begrijpt hetquote:Op zondag 17 februari 2008 03:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Uiteraard op de kosten van de ander .... des te beter voor de mensheid toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |