Viesssssssssssssss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ClsDQSiH8WI
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
Law & Order.. Bestaat dat nog? Ik bedoel als in wordt dat nog ergens vertoond? Herhalingen?
Als ik zij was zou ik Nederlands leren eerst voor grote mond.quote:Even voor de duidelijkheid: ik presenteer basiswaarden en een visie en ga dan op tournee. Dit resulteert in een geweldig partijprogramma tijdens de komende verkiezingen die ik samen met u, de 98% van Nederlandse bevolking die zich niet meer vertegenwoordigd voelde, zal hebben gemaakt. Trots op Nederland gaat samen met u realistische oplossingen bedenken die ik zal uitdragen en realiseren want afspraak is afspraak.
Hartelijke groet,
Rita Verdonk
U kunt gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef sigme het volgende:
Ow. Wat mis ik toch weinig.
Dan kun je beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat ik deze vanavond eens ga toepassen:
Excuse me, I am about to go masturbate and needed a name to go with the face.
Daar is het citaat ook grotendeels op toegesneden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan kun je beter thuisblijven.
Nieuwe afleveringen van seizoen 18 worden in de vs. uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
Law & Order.. Bestaat dat nog? Ik bedoel als in wordt dat nog ergens vertoond? Herhalingen?
Nee, dan liever oude afleveringen van The Onedin Line of De legende van de Bokkenrijders.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dan liever oude afleveringen van The Onedin Line of De legende van de Bokkenrijders.
in twintigvoud alle versies op diverse zenders enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
past niet bij een autarkisch bestaan he, zuiplapquote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
in twintigvoud alle versies op diverse zenders enzo
In 1 keer goedquote:Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Aoristus het volgende:
Life of Brian, een van de profeten (Palin volgens mij)
Een typische quizvraag toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
In 1 keer goed
http://www.youtube.com/watch?v=D8WmvMCTW_g&feature=related
Aquavit is geniaal spul ...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef du_ke het volgende:
Overigens heb ik de helft van de fles aquavit die ik m'n broer andaag vaar z'n verjaardag heb gegeven zelf opgezopen@@@
in vodka nee, verder maken ze lekkere wijvendrankjes ....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
absolut rulez
dan hou ik zeker van wijvendrankjesquote:Op zondag 17 februari 2008 03:20 schreef Boze_Appel het volgende:
in vodka nee, verder maken ze lekkere wijvendrankjes ....
Dellamorte Dellamore ... de liefde als alles overwinnelijk, zelfs over de grens van de dood en de bureaucratie die dat probeert te verstoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
maar whatever, wat is jouw favoriete film?
Ah, die moet ik nog steeds zien. Vergeef me maar ik had je niet direct als een romanticus gezien. We vergissen ons allemaal in de medemens soms I guess. Misschien moet ik du-ke maar 'ns een berichtje sturenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Dellamorte Dellamore ... de liefde als alles overwinnelijk, zelfs over de grens van de dood en de bureaucratie die dat probeert te verstoren.
Ik denk dat du_ke best samen met bier drinkbaar is. (is dat samen 1 woord ? ) .... maar misschien toch ook niet omdat te eigenwijs en te eigenzinnig enzo ... dus nee ... misschien met genoeg bier en genoeg brandhout ....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ah, die moet ik nog steeds zien. Vergeef me maar ik had je niet direct als een romanticus gezien. We vergissen ons allemaal in de medemens soms I guess. Misschien moet ik du-ke maar 'ns een berichtje sturen
Het zijn niet z'n opvattingen waarom ik hem niet pruim, hey ik heb vorig jaar een prima avond met Floripas gehad!! Maar om de een of andere reden mag ik hem niet, het ligt aan mij, no doubt.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat du_ke best samen met bier drinkbaar is. (is dat samen 1 woord ? ) .... maar misschien toch ook niet omdat te eigenwijs en te eigenzinnig enzo ... dus nee ... misschien met genoeg bier en genoeg brandhout ....
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het zijn niet z'n opvattingen waarom ik hem niet pruim, hey ik heb vorig jaar een prima avond met Floripas gehad!! Maar om de een of andere reden mag ik hem niet, het ligt aan mij, no doubt.
Ah, dat is een leugen mister, we ambiëren allemaal geliefd te zijn, like it or not...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijn.... ik ook niet, maar ik ambieer het niet
...:D
Dat is iets met ik met alle oprechtheid niet ambier ..... hoe zeer gemaakte psiegoloogen het ook zeggen ... ik wil niet geliefd zijn .... leuk als het wel zo is ... maar ambieer het niet .... fuk joe verder enzo ...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ah, dat is een leugen mister, we ambiëren allemaal geliefd te zijn, like it or not...
Ok ok, jij je zin, maar ik geloof je niet helemaal. Had ik al verteld dat ik twee jaar psychologie heb gestudeerd? Op jouw kosten uiteraard.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is iets met ik met alle oprechtheid niet ambier ..... hoe zeer gemaakte psiegoloogen het ook zeggen ... ik wil niet geliefd zijn .... leuk als het wel zo is ... maar ambieer het niet .... fuk joe verder enzo ...
Uiteraard op de kosten van de ander .... des te beter voor de mensheid toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ok ok, jij je zin, maar ik geloof je niet helemaal. Had ik al verteld dat ik twee jaar psychologie heb gestudeerd? Op jouw kosten uiteraard.
jij begrijpt hetquote:Op zondag 17 februari 2008 03:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Uiteraard op de kosten van de ander .... des te beter voor de mensheid toch?
Goedemorgen heer!quote:
Nou, eigenlijk wel ja. Eerst even wakker worden en dan zie ik zo wel of die plannen door gaan. Jij?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedemorgen heer!
Jij nog plannen met dit mooie weer?
De versleten vloerbedekking moet er nog steeds af, maar we zitten een beetje te twijfelen of ik nu iets wil kopen of voorlopig blijf huren. We betalen eigenlijk erg weinig huur voor de oppervlakte en lokatie. Kopen is dus nog niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel ja. Eerst even wakker worden en dan zie ik zo wel of die plannen door gaan. Jij?
Hoe is het trouwens met je huisje, is dat ondertussen al helemaal af?
Ik ook en dan met al het geld wat ik heb opgebouwd een allejezus mooi huis kopen.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Misschien moet ik nog een paar jaar wachten, ik verwacht nog wel een aardige ontwikkeling in m'n loon te zien, en dan in een keer ook meteen een grote move maken.
Op een internetforum ambieer ik niks hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 03:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijn.... ik ook niet, maar ik ambieer het niet
Daarbuiten wel?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:08 schreef du_ke het volgende:
Op een internetforum ambieer ik niks hoor.
even de ontkerstening bestrijden. Vraag me af inhoeverre je dit terug ziet in de Sharia welke ook Abrahamistisch is in aanrd.quote:1 De HEER zei tegen Mozes: 2 ‘Zeg tegen de Israëlieten: “Wanneer een Israëliet of een vreemdeling die in Israël woont een van zijn kinderen aan Moloch offert, moet hij ter dood gebracht worden; het volk moet hem stenigen. 3 Ikzelf zal mij tegen zo iemand keren en hem uit de gemeenschap stoten, omdat hij een van zijn kinderen aan Moloch heeft geofferd en daarmee mijn heiligdom heeft verontreinigd en mijn heilige naam heeft ontwijd. 4 Mocht het volk oogluikend toestaan dat zo’n man zijn kinderen aan Moloch offert en hem niet ter dood brengen, 5 dan zal ik mij tegen die man en zijn familie keren. Ik zal hem en allen die zich met hem en met Moloch inlaten, uit de gemeenschap stoten. 6 Ook wie zich met geesten en schimmen inlaat zal ik straffen en uitstoten. 7 Zorg ervoor dat jullie heilig zijn, en blijf heilig, want ik ben de HEER, jullie God.
8 Houd je aan mijn bepalingen en leef ze na; ik ben de HEER, ik heilig jullie.
9 Wie een vloek uitspreekt over zijn vader of zijn moeder, moet ter dood gebracht worden. Hij heeft zijn eigen vader of moeder vervloekt en heeft zijn dood aan zichzelf te wijten. 10 Wie overspel pleegt met een getrouwde vrouw, een vrouw die een ander toebehoort, moet ter dood gebracht worden. Beide echtbrekers moeten worden gedood. 11 Wie het bed deelt met de vrouw van zijn vader, onteert zijn vader. Man en vrouw moeten beiden ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten. 12 Wanneer iemand het bed deelt met zijn schoondochter, moeten zij beiden ter dood gebracht worden. Ze hebben zich pervers gedragen en hebben hun dood aan zichzelf te wijten. 13 Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten. 14 Wie met een vrouw trouwt en ook met haar moeder, begaat een schanddaad. Hij en beide vrouwen moeten worden verbrand, want dergelijke schanddaden mogen bij jullie niet voorkomen. 15 Wie de geslachtsdaad bedrijft met een dier, moet ter dood gebracht worden; ook het dier moet worden gedood. 16 Wanneer een vrouw een dier uitlokt om met haar te paren, moet zowel de vrouw als het dier gedood worden. Ze moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten. 17 Wanneer iemand met zijn zuster trouwt, of ze nu de dochter van zijn vader of van zijn moeder is, en zij dus met elkaar gemeenschap hebben, is dat een schanddaad en zullen beiden publiekelijk uitgestoten worden. Zo iemand heeft gemeenschap gehad met zijn zuster en moet de gevolgen van zijn zonde dragen. 18 Wanneer iemand het bed deelt met een vrouw die ongesteld is en gemeenschap met haar heeft – wanneer hij dus de bron van haar bloeding ontbloot of zij voor hem de bron van haar bloeding ontbloot – zullen beiden uitgestoten worden. 19 Je mag geen gemeenschap hebben met de zuster van je moeder of de zuster van je vader. Wie de eer van een bloedverwant aantast, moet de gevolgen van zijn zonde dragen. 20 Wanneer iemand gemeenschap heeft met zijn tante, onteert hij zijn oom. Beiden zullen ten gevolge van hun zonde kinderloos sterven. 21 Wie trouwt met een vrouw die zijn broer heeft toebehoord, begaat een wandaad, want hij onteert zijn broer. Het huwelijk zal kinderloos zijn.
22 Houd je aan al mijn bepalingen en regels en leef ze na, anders zal het land waarheen ik jullie breng om er te gaan wonen, jullie uitbraken. 23 Neem niet de gewoonten over van het volk dat ik voor jullie verdrijf. Zij hebben al deze dingen gedaan, en daarom heb ik een afkeer van hen gekregen. 24 Toen heb ik jullie gezegd: ‘Jullie zullen hun land in bezit krijgen. Ik zal jullie het land dat overvloeit van melk en honing in bezit geven.’
Je doet iets met ruimtelijke ordening / bouw oid toch? :S of ben ik in de war met iemand anders?quote:
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 17 februari 2008 12:16 schreef Fastmatti het volgende:
Buitenhof zuigt al tijden. Gaat nergens meer over.
Ja dat klopt, lekker bouwfrauderenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je doet iets met ruimtelijke ordening / bouw oid toch? :S of ben ik in de war met iemand anders?
Kamp kreeg een podium om propaganda te spuien en die vent van Milli Gorus werd ook amper meer kritisch ondervraagd.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:16 schreef Fastmatti het volgende:
Buitenhof zuigt al tijden. Gaat nergens meer over.
Wie eigenaar is van het pand, wie de vorige eigenaren waren, wat de koopsom is, of er een hypotheek op rust en hoe groot die is. Verder kadastrale kaarten en lijsten van alle onroerende zaken die een natuurlijk persoon of rechtspersoon bezit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan kunnen zien?
quote:Vuil ophalen of uitkering wordt gekort
ROTTERDAM, zondag
De snoeiharde aanpak van hufterige bijstandstrekkers in Rotterdam is een groot succes.
Een lik-op-stukbeleid, waarbij deze lieden worden gedwongen om aan de slag te gaan bij de gemeentelijke reinigingsdienst Roteb, heeft er toe geleid dat meer dan 1500 van hen uit de bijstand zijn gehaald. Dat levert de gemeente Rotterdam een besparing van uitkeringsgeld op van maar liefst 16 miljoen euro.
De sociale dienst in de Maasstad heeft 336 horken gekort op hun uitkering, omdat ze niet bij de Roteb wilden gaan werken. Van 460 lieden werd de bijstand zelfs helemaal stopgezet, omdat zij niet reageerden op oproepen van de dienst of omdat zij niet kwamen opdagen bij afspraken.
Dat blijkt uit een tussentijdse evaluatie van het zogeheten project WerkDirect. De resultaten daarvan worden morgen officieel gepresenteerd door de Rotterdamse PvdA-wethouder Dominic Schrijer (Sociale Zaken).
WerkDirect ging in mei 2005 van start en loopt voorlopig nog door tot mei van dit jaar. Maar Schrijer kondigt nu al aan dat hij, gezien de positieve resultaten, de gemeenteraad zal gaan voorstellen om het project met twee jaar te verlengen, tot mei 2010.
„Mijn motto is dat iedereen die kán werken aan de slag gaat”, stelt Schrijer.
Rotterdam richt zijn pijlen vooral op uitkeringsfraudeurs, op lieden die een terugkeer naar het arbeidsproces constant saboteren (bijvoorbeeld doordat ze niet genoeg solliciteren), of die een ’pandverbod’ hebben, omdat ze agressief waren tegen personeel van de sociale dienst.
Dan liever Tichelaar die praat als de kastelein van de Après Skihut.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:45 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn God, die OpsteltenWie gaat hem nou als voorzitter kiezen?
![]()
"Wijh van de Veu-Veu-Dee".... Hoe bekakt kun je wel niet praten zeg?
Lekker overheidscenten die magisch uit het niets komen en jij blij van wordt.quote:
Briljant. Nu nog onderzoeken waar deze groep wel van leeft, maar dat zullen ze wel even vergeten.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:58 schreef Jurgen21 het volgende:
Fraai bericht in de Telegraaf vanochtend.![]()
[..]
![]()
Klopkoek, eat your heart out.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:58 schreef Jurgen21 het volgende:
Fraai bericht in de Telegraaf vanochtend.![]()
[..]
![]()
Zeg eens meneer Kamp, wie was er eerst voor de toetreding van Turkije, maar toen opeens tegen omdat Wilders er met stemmen vandoor ging?quote:Het CDA neemt standpunten in over integratie die haaks staan op wat de partij in het vorige kabinet beloofde. Premier Jan Peter Balkenende verdedigt zaken die haaks staan op wat de partij eerder zei.
Dat is niet alleen slecht voor het CDA, maar ook slecht voor de geloofwaardigheid van de politiek.
Het CDA is nog steeds tegen het Generaal Pardon, alleen dat ging verloren tijdens de kabinetsonderhandelingen.quote:Dat stelde Tweede Kamerlid Henk Kamp (VVD) vandaag in het televisieprogramma Buitenhof waarin hij zijn notitie 'CDA draaiboek' presenteerde. Als voorbeelden noemde Kamp de oude standpunten uit de tijd dat het CDA nog met de VVD een regering vormden. Toen was het kabinet tegen een generaal pardon,
Het CDA vindt dubbele nationaliteit nog steeds niet ideaal. Ook hier is geen sprake van een draai. Wat wel waar is, is dat het standpunt helaas niet in beleid kan worden omgezet dankzij de PvdA.quote:tegen een dubbele nationaliteit en
Misschien heeft Kamp wat gemist, want ondanks het blok aan ons been genaamd de "PvdA" worden er wel maatregelen genomen tegen gezichtsbedekkende kleding.quote:voor een verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:33 schreef Aoristus het volgende:
No way, kijken jullie ook naar Law & Order
Ik gelief hem.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=pnl51qk2gPUquote:Op zondag 17 februari 2008 14:21 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=C7KfPIfhsRA
Moet ik een spoortje voor je uittekenen schoonheid?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef Monidique het volgende:
Ik volg je niet.
Heb ik al.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
Doe nu eens iets met de Q.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet ik een spoortje voor je uittekenen schoonheid?
Partij M. is het nooit ergens mee eens.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, hallo, wij van partij M zijn her daar niet mee eens
Politiek is geneuzel in de marge ... dat was mijn punt.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
edit: boehoe, nu heb ik het nog uitgelegd ook.![]()
Irriteer is het woord wat je zoekt.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:00 schreef Monidique het volgende:
Pas op... de slaapval! Zo loop je ergens en opeens, wroetsj, zo in slaap gevallen.
hahaquote:Op zondag 17 februari 2008 15:12 schreef Klopkoek het volgende:
Weet iemand misschien waar ik het fragment van Job Frieszo die met het programmaboekje van de CD loopt te zwaaien kan vinden? Ik wil dat nl. gaan gebruiken als voorbeeld van 'propaganda' wat op het moment van publicatie zelf nog niet zo wordt beleefd, maar op een later moment wel.
Ja, als teaser zeg maar.quote:
Ik heb dat altijd een fascinerende zaak gevonden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Monidique het volgende:
Spoor Bende van Nijvel door YouTube
Niets verbaast mij meer.
Maar dat dansen! Schokkend!
Raad het citaat.quote:‘Het is een klassieke linkse fout om te zeggen: we moeten niet polariseren. (...) sommige dingen krijg je niet aan de orde gesteld zonder polarisatie of confrontatie.’
Ja die stiekem nog lang en breed niet weg is.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Welke bouwfraude? Die niet-bestaande bedoel je?
De meeste bouwopdrachten zijn gewoon particulierquote:Op zondag 17 februari 2008 13:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker overheidscenten die magisch uit het niets komen en jij blij van wordt.
Alwéér?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef Monidique het volgende:
UK crisis bank Northern Rock, hit hard by the credit crunch, is to be nationalized, UK finance minister Alistair Darling confirms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |