Ik zit ergens middenin, dus niet direct een plat dak boven me, heb er wel redelijk wat vertrouwen in. Maar goed dat zien we komende zomer wel, de Gamma is vlakbijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met plat dak en 5,5 meter aan glas op het zuiden werkt dat niet. Lang leve airco en lang leve plafondventilators.
Oekraïnse hoertjesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)s%2C_hier_kan_alles_
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat zij die protesteren over de "Amerkiaanse" -ahem- "illegale" invasie van Irak nu natuuurlijk ook protsetmarsen gaan houden tegen de Kosovaren die zo het recht met voeten treden!
Het Westen moet niets, maar het is wel zo handig als er een gruwelijke burgeroorlog plaatsvindt midden in Europa die grote delen van het continent kan destabiliseren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef Fastmatti het volgende:
Vraag me ook altijd af waarom het Westen altijd moet helpen.
O, nu moeten opeens Arabieren met geld en manschappen naar Europa komen? Het is ook nooit goed. Maar goed, die Arabieren waren er en dat was heel erg slecht en Arabisch geld kwam er en dat was ook niet goed. Natuurlijk verwachten wij niet van Arabieren dat ze in Europa komen rotzooien.quote:Die Arabieren hebben ook geld zat, maar van hun wordt niks verwacht.
Toch handig dat ik op een notariskantoor werk. Ik zal maandag eens kijken in het Kadasterquote:
Jij stelt toch dat het Bosnische veteranen zijn die voor de oorlog (midden jaren 90) niet in Bosnie woonden? Laten we zeggen dat in het beste geval een twintiger begin jaren negentig Bosnie verliet en nu dan in de veertig begint te lopen. Dat is oud voor een veteraan. Erg oud.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
[quote]Op zaterdag 16 februari 2008 18:14 schreef Apropos het volgende:
Waarom zouden ze dan vijftien jaar geleden vertrokken zijn? Het ging toch om Afghanistan?
menigeen roept om het hardst dat "Irak" niet mag en llegaal is. Als deze lieden zo`n groot respect hebben voor het volkerenrecht dan moet men logischerwijs voor Kosovo hetzelfde recht in ere houden..quote:
Als we ze hadden doorlaten vechten was het daar ondertussen rustig. Erg rustiger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef Monidique het volgende:
Het Westen moet niets, maar het is wel zo handig als er een gruwelijke burgeroorlog plaatsvindt midden in Europa die grote delen van het continent kan destabiliseren.
Ik zei ''waarschijnlijk'', want het merendeel van de Bosnische radicalen bevindt zich in die groep.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ij stelt toch dat het Bosnische veteranen zijn die voor de oorlog (midden jaren 90) niet in Bosnie woonden. Laten we zeggen dat in het beste geval een twintiger begin jaren negentig Bosnie verliet en nu dan in de veertig begint te lopen. Dat is oud voor een veteraan. Erg oud.
Hoe zie jij het dan dat Bosniers vechtende in Afghanistan niet gevochten zouden hebben in BOsnie zelf?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zei ''waarschijnlijk'', want het merendeel van de Bosnische radicalen bevindt zich in die groep.
Bosnische veteranen in Afghanistan vechtende tegen de NAVO..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:Over welke gevechtsgroepen hebben wij het nu precies?
Wat zou je daar dan kunnen zien?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:45 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Toch handig dat ik op een notariskantoor werk. Ik zal maandag eens kijken in het Kadaster![]()
Entry: Oranje-Nassau, van, W.
Verdorie, ik mag alleen in het Kadaster speuren ter uitvoering van de wettelijke taak van een notaris![]()
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hoe zie jij het dan dat Bosniers vechtende in Afghanistan niet gevochten zouden hebben in BOsnie zelf?
Nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef Napalm het volgende:
menigeen roept om het hardst dat "Irak" niet mag en llegaal is. Als deze lieden zo`n groot respect hebben voor het volkerenrecht dan moet men logischerwijs voor Kosovo hetzelfde recht in ere houden..
quote:21 En Aaron zal beide zijn handen op het hoofd van den levenden bok leggen, en zal daarop al de ongerechtigheden der kinderen Israels, en al hun overtredingen, naar al hun zonden, belijden; en hij zal die op het hoofd des boks leggen, en zal [hem] door de hand eens mans, die voorhanden is, naar de woestijn uitlaten.
22 Alzo zal die bok op zich al hun ongerechtigheden in een afgezonderd land wegdragen; en hij zal dien bok in de woestijn uitlaten.
Wie het pand aangekocht heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zou je daar dan kunnen zien?
''Well, you did paint Muhammad''.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben er uit. Als er wat te lachen valt in Wilders' film is het acceptabel, anders niet.
Ik was er al maanden uit dat ik z'n filmpje gewoon lekker ga negeren. Valt vast beter aan te ontkomen dan aan van der sloot en de vriesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben er uit. Als er wat te lachen valt in Wilders' film is het acceptabel, anders niet.
Heerlijk droogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef du_ke het volgende:
Voor de lach van de dagDirkjan fantopic! deel 2
Al laat 'ie Mohammed over een banaan vallen. Misschien een beter idee om een slapstickfilm van Mohammed te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Well, you did paint Muhammad''.
Nou dat gezeur over van der sloot ben ik niet helemaal aan ontkomen. Gister zelfs een liedje erover gehoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:32 schreef sigme het volgende:
Nóg makkelijker?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Al laat 'ie Mohammed over een banaan vallen.
Dirk Janquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef du_ke het volgende:
Voor de lach van de dagDirkjan fantopic! deel 2
Want?quote:
mene tekel, Beltesassar oefarsienquote:
wat bedoel je dan hiermee?quote:
Moet het dan lachen om of met moslims worden?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben redelijk ervan verschoond gebleven. Gister ofzo wat gemok bij de productieafdeling (justitie, notabene) waar men toch tamelijk geshockeerd was door het bericht dat het uitkramen van iets op de tv geen juridisch bewijs was.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat gezeur over van der sloot ben ik niet helemaal aan ontkomen. Gister zelfs een liedje erover gehoord
Nee, want... Irak '02 is wat anders dan Kosovo '08.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:50 schreef Napalm het volgende:
Want?
Misschien kunnen ze dat ook in Irak en Afghanistan proberenquote:VS willen machtsdeling in Kenia
ANP
gepubliceerd op 16 februari 2008 12:09, bijgewerkt op 16 februari 2008 12:13
COTONAU - De Verenigde Staten willen dat de regering en oppositie in Kenia de macht gaan delen om een eind te maken aan de politieke crisis in het Afrikaanse land. President George W. Bush heeft dat zaterdag gezegd in Benin, zijn eerste halte tijdens een zesdaags bezoek aan Afrika.
De Amerikaanse president George Bush en zijn vrouw Laura worden zaterdag verwelkomd in Benin, het eerste land dat Bush bezoekt tijdens zijn trip door Afrika. (Reuters) De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice reist volgende week naar Kenia om te bemiddelen in het conflict tussen de Keniaanse president Mwai Kibaki en oppositieleider Raila Odinga. Bush zei dat Rice Odinga en Kibaki duidelijk gaat maken dat er een eind moet komen aan het geweld.
Odinga beticht Kibaki van fraude bij de presidentsverkiezingen eind december. Nadat de verkiezingsuitslagen waren bekendgemaakt, braken gevechten uit tussen aanhangers van beide partijen. Zeker duizend mensen zijn sindsdien om het leven gekomen.
Ik ga een zelfmoordaanslag plegen bij de volgende ONZmeet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
Ga je je ooit nog vertonen op een vergadering?
En dan vroeg ik niet eens of je ooit ging komen op een meet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ga een zelfmoordaanslag plegen bij de volgende ONZmeet.
Deo volente.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan vroeg ik niet eens of je ooit ging komen op een meet.
Nooit naar Law en Order gekeken waarbij onrechtmetig verkregen bewijs wordt uitgesloten zeker die ambtenarenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben redelijk ervan verschoond gebleven. Gister ofzo wat gemok bij de productieafdeling (justitie, notabene) waar men toch tamelijk geshockeerd was door het bericht dat het uitkramen van iets op de tv geen juridisch bewijs was.
quote:10 En het was kwaad in des HEEREN ogen, wat hij deed; daarom doodde Hij hem ook.
11 Toen zeide Juda tot Thamar, zijn schoondochter: Blijf weduwe in uws vaders huis, totdat mijn zoon Sela groot wordt; want hij zeide: Dat niet misschien ook deze sterve, gelijk zijn broeders! Zo ging Thamar heen, en bleef in haar vaders huis.
Het staat niet vast dat het onrechtmatig verkregen werd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit naar Law en Order gekeken waarbij onrechtmetig verkregen bewijs wordt uitgesloten zeker die ambtenaren.
Vast niet misschien maar je mag niet zomaar iemands beeld en geluid opnemen en het dan als bewijs gebruiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat het onrechtmatig verkregen werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |