abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:09:27 #51
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56761917
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:11:41 #52
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56761976
als je zin hebt in Peturr R vs Spong over Joran van der S, dan moet je nu inzappen bij Pauw en Witteman
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_56763338
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel, ik weet in ieder geval zeker dat dat niet op de meet beweerd is.
Maar jij was dan ook niet de hele tijd aanwezig.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 08:41:34 #54
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56765891
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef Aoristus het volgende:
als je zin hebt in Peturr R vs Spong over Joran van der S, dan moet je nu inzappen bij Pauw en Witteman

Slappe uitzending met twee haantjes Spong en De Vries. Pauw en Witteman wordt steeds meer goedkoop vermaak/riooljournalistiek
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 08:42:02 #55
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56765895
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Bedankt voor de foto's!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 09:03:39 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56766003
Ik ben net wakker, is dit een na-ijlende nachtmerrie?
Duitse politica wil Stasi terug
quote:
„Als je een ander maatschappelijk systeem wilt”, zei ze in programma Panorama, dan heb je een orgaan als de Stasi nodig om je ertegen te beschermen „dat andere, reactionaire krachten, van de gelegenheid gebruik maken om zo’n staat van binnen uit te hollen”.
. . .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 09:06:07 #57
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56766016
"Christel Wegner is communiste"

Tja...
pi_56766215
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, in het begin even niet.
pi_56766349
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]

. . .

Het is natuurlijk niet veel anders dan een Wilders die de rechtsstaat wil afschaffen om te voorkomen dat moslims de rechtsstaat afschaffen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56766649
quote:
Willem-Alexander verkoopt huis voor 3,25 miljoen
DEN HAAG (ANP) - Prins Willem-Alexander heeft zijn huis aan het Noordeinde in Den Haag vorig jaar voor 3.250.000 euro verkocht. Dat blijkt uit gegevens van het Kadaster. De transactie had op 20 december 2007 plaats.

De prins heeft in veertien jaar bijna 3 miljoen aan het pand naast Paleis Noordeinde verdiend. Hij kocht het rond de jaarwisseling van 1992/1993 voor 750.000 gulden (ongeveer 340.000 euro) van zijn grootmoeder, prinses Juliana. Volgens AD Haagsche Courant is de Rijksgebouwendienst de koper. Die wil het gebouw gebruiken voor de beveiling van het paleis.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56766682
quote:
[..]

. . .
Dat is Die Linke. De vroegere SED. Verbaast me niets.

Die Linke is ook één van de weinige partijen in Duitsland die geen 'excuses' voor de DDR hebben aangeboden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:28:18 #62
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56766693
3.25 miljoen voor een beveiligingspost. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56766754
quote:
Alex verkoopt Noordeinde voor 3 miljoen
Door MARC KONIJN

DEN HAAG - De Haagse makelaar Jan Nelisse, die de vastgoedmarkt goed kent, zegt de prijs van 3,2 miljoen ‘aan de rustige kant’ te vinden.

„Het huis zal antieke elementen hebben, de plek is geweldig en het pand is uniek. Een liefhebber zou er veel meer voor kunnen vragen.’’

Dat de waarde bijna tien keer over de kop is gegaan, vindt Nelisse niet zo schokkend. „De gulden is een euro geworden, de waarde van het vastgoed enorm gestegen, en het pand is opgeknapt. Dan kan dat best wel, zo’n waardestijging.’’

De koper van het Noordeinde 66 is de Rijksgebouwendienst (RGD), de ‘vastgoedpoot’ van het rijk. De verkoop zou volgens de regels zijn verlopen die het rijk hanteert. Een onafhankelijke taxateur heeft de waarde van het pand geschat, waarna tot een koopoverkomst is overgegaan.

Het statige huis is volgens een woordvoerder van de RGD gekocht voor de beveiliging van het ernaast gelegen werkpaleis van koningin Beatrix. Wat de precieze invulling wordt, wil de woordvoerder niet kwijt. „Dat is geheim.’’

In het begin van de jaren ’90 had Willem-Alexander plannen om zelfstandig te gaan wonen. Volgens ingewijden klopte koningin Beatrix daarvoor aan bij minister-president Ruud Lubbers. Of het rijk niet iets voor haar zoon kon kopen? Lubbers wimpelde dat toen af.

De kroonprins vond toch nog snel iets van zijn gading. Oma Juliana had nog altijd Noordeinde 66 in bezit; zij verkocht dat toen door aan de troonopvolger. Willem-Alexander woonde er tot 2003; hij verhuisde daarna met Máxima naar zijn woning op landgoed de Horsten in Wassenaar.

De woning, waar de gordijnen aan de voorkant altijd dicht zijn, werd opgeknapt. Op verzoek van de prins kwam er ook een dakterras. Daar brak grote consternatie over uit, toen bleek dat het illegaal - zonder vergunning - was aangelegd.

Het Koninklijk Huis heeft nogal wat onroerende goederen in bezit. De grootste bulk daarvan bevindt zich op de grens van Wassenaar en Voorschoten, De Horsten, een landgoed van 400 hectare. Beatrix en Margriet zijn samen de eigenaar van het landgoed.

Op De Horsten staan meer dan twintig boerderijen, villa’s en monumenten. Een van die panden is Villa Eikenhorst, de ruime villa waar Willem-Alexander, Máxima en de drie prinsessen nu wonen.

De koninklijke familie heeft ook nog andere landgoederen, onder meer op en rond de Veluwe (175 hectare, elf panden) en bij Soestdijk (90 hectare). Koningin Beatrix heeft daar Kasteel Drakensteyn, de plek waar zij gaat wonen als zij de kroon overdraagt aan Willem-Alexander.

Tot slot zijn er nog wat bezittingen in Het Loo en reist de familie geregeld af naar hun vakantiehuis in Italië.

Het bezit is in de loop der jaren flink afgenomen. Juliana verkocht in 1971 het Stadhouderlijke Paleis in Leeuwarden voor 129.000 euro aan de gemeente. In 1990 ging het Paleis Lange Voorhout voor 1,5 miljoen euro naar de gemeente Den Haag.

In 1959 gaf Wilhelmina het kroondomein Het Loo bij Apeldoorn (6750 hectare) aan de staat. De Oranjes kunnen hier nog wel blijven jagen, en ook krijgen zij de opbrengsten van de bosbouw.

Met de schenking en de verkoop van paleizen aan de staat moest de belastingdruk voor de familie worden verlaagd. De Oranjes zijn weliswaar vrijgesteld van veel belastingen, maar moeten wel elk jaar ozb en vermogensbelasting betalen.
Dus om de door de staat betaalde Beatrix beter te kunnen beveiligen is het pand door de staat voor 3 miljoen van de Koninklijke Familie gekocht
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56766909
Monarchie moet gewoon afgeschaft worden, maar niet omdat het goedkoper is.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:36:24 #65
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56767534
Mooie grap. Het riekt naar incest.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56768536
quote:
[..]

. . .
Hmm. Daar is het nog een nichepartij zonder enige macht....
quote:
Het kabinet wil politie en justitie toegang geven tot de vingerafdrukken van alle Nederlanders. Vanaf medio volgend moet iedereen die een ID-kaart of een paspoort moet halen, naast een gezichtsscan ook zijn vingerafdrukken afstaan. RTL Nieuws heeft nu ontdekt dat het kabinet de databank met de vingerafdrukken wil openstellen voor politie en justitie.
'Politie bij database vingerafdrukken'
pi_56768690
Het is officieel, morgen verklaart Kosovo zich onafhankelijk.
pi_56768755
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:37 schreef Monidique het volgende:
Het is officieel, morgen verklaart Kosovo zich onafhankelijk.
Dat wordt popcorn inslaan
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56768763
Ik weet niet. Het kan, maar ik verwacht niet al te veel spektakel.
pi_56768797
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:42 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet. Het kan, maar ik verwacht niet al te veel spektakel.
Kom nou de EU gaat slechts 3000 man sturen. Ik verwacht chaos hoor. Want wie heeft straks de leiding daar? De EU of de VN?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56768823
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
Ik verwacht chaos hoor.
We zullen zien, .
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 12:55:44 #72
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56768978
quote:
Kom nou de EU gaat slechts 3000 man sturen. Ik verwacht chaos hoor. Want wie heeft straks de leiding daar? De EU of de VN?
Het lijkt mij dat de Kosovaren zelf de leiding nemen, zegmaar het principe van onafhankelijkheid.
Carpe Libertatem
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:03:52 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56769082
4,4 % voor D66 in de barometer

Beter kan mn weekend niet beginnen
pi_56769109
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat de Kosovaren zelf de leiding nemen, zegmaar het principe van onafhankelijkheid.
Nee, de EU zal er streng op toe zien dat er geen genocide gepleegt zal worden op de Serven. De EU moet de leiding nemen, anders wordt het een puinhoop.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56769151

Ik snap ook niet waarom de EU zo sterk partij kiest voor de Kosovaren. Servië is voor de toekomst veel belangrijker als partner. Volgens mij heeft Kissinger dat ook al betoogt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56769489
De EU zit in de Kosovo kwestie goed fout. Maar de Albanezen zijn moslims hè? En moslims zijn zielig, dus "moet" de extreem-linkse EU ze helpen.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:31:33 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56769557
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:32:18 #78
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56769577
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Ghe, je dacht toch niet echt dat je vrij was na de val van die mauer he ?
pi_56769698
Ook Tadić is hier niet blij mee.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56769882
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
De EU zit in de Kosovo kwestie goed fout. Maar de Albanezen zijn moslims hè? En moslims zijn zielig, dus "moet" de extreem-linkse EU ze helpen.
Ik hoop echt dat jij en je Ku Kux Klan eens goed onderhanden worden genomen door die zogenaamd enge Moslims, dat zal je leren.

Bah, ik dacht altijd dat jouw soort tijdens/na de WOII al uitgeroeid zou zijn. "Ich habe es nicht gewusst" zeg je straks ook over 10 jaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56770173
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat jij en je Ku Kux Klan eens goed onderhanden worden genomen door die zogenaamd enge Moslims, dat zal je leren.

Bah, ik dacht altijd dat jouw soort tijdens/na de WOII al uitgeroeid zou zijn. "Ich habe es nicht gewusst" zeg je straks ook over 10 jaar.

Denk je nu werkelijk dat zulke schoolboek redeneringen indruk op mij maken o.i.d.? Wat is het volgende? Ga je waarschuwen voor een nieuwe Anne Frank?
pi_56770192
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat zulke schoolboek redeneringen indruk op mij maken o.i.d.? Wat is het volgende? Ga je waarschuwen voor een nieuwe Anne Frank?
Wat hebben moslims jou aangedaan? Je komt nog wel van het platteland.

Volgens mij is het gewoon een scapegoat om je rechtse agenda door te drukken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56770350
Extra dark roast van Senseo smaakt zowaar enigszins naar koffie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56770354
quote:

[..]

3000 man is nog teveel. Snap niet dat de EU die moslims daar zo heeft gesteund.
pi_56770453
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ja moslims moet je afmaken he? In zijn sop laten gaar koken! Elke moslim op de wereld is er één teveel!
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 16 februari 2008 @ 14:30:17 #86
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_56770507
quote:

[..]

Als dank bevechten ze ons in afghanistan.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_56770549
Ik verklaar mezelf ook onafhankelijk.
pi_56770894
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Formule W
pi_56770946
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:55 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Formule W
Ja dag. Dadelijk wordt je ineens gezien voor serieverkrachter of zo.
pi_56771133
quote:

[..]

Daarom dus. Er is een soort 'schuld' in te lossen. Lessen trekken uit het verleden enzow.

Jij staat aan de kant van Mladic. Goed om te weten. Moslims zijn eng he?

[ Bericht 9% gewijzigd door Klopkoek op 16-02-2008 15:18:04 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56771262
Welke schuld?

De enige 'schuld' die we hebben is aan onze eigen militairen die schandalig behandeld zijn.
pi_56771294
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:20 schreef Fastmatti het volgende:
Welke schuld?

De enige 'schuld' die we hebben is aan onze eigen militairen die schandalig behandeld zijn.
Het is helder. Jij hoort bij de duivel.

Er is beloofd om bescherming te bieden, door de VN, door de Navo, door Nederland. Dat lukte niet. Dan zijn schuldgevoelens niet meer dan terecht. Niet zozeer de militairen zijn schuldig maar de hele natie, de hele EU.

Maar goed, moslims beschermen is dus fout volgens jou. Goed om te weten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:24:11 #93
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_56771320
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]

Daarom dus. Er is een soort 'schuld' in te lossen. Lessen trekken uit het verleden enzow.
natuurlijk moest Karremans meedrinken, had hij er meeteen oplos moeten slaan? Beetje met twee maten meten Bush mag helemaal niks doen enkel maar praten en politiek maar Karremans had er vol moeten inknallen...
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Klopkoek het volgende:

Er is beloofd om bescherming te bieden,
volgens mij hadden ze zelf de veilige enclave uitgeroepen, om door het gijzelen van VN personeel...
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Klopkoek het volgende: door de VN
wanneer, waar, bron?
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Klopkoek het volgende:, door de Navo
wanneer waar bron?
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Klopkoek het volgende:, door Nederland.
wanneer waar bron?
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Klopkoek het volgende:de hele EU.
die stond niet in het rijtje hierboven maar is nu wel schuldig, leg dat eens uit?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_56771336
quote:

[..]

WTF?
quote:

Er is beloofd om bescherming te bieden, door de VN, door de Navo, door Nederland. Dat lukte niet. Dan zijn schuldgevoelens niet meer dan terecht. Niet zozeer de militairen zijn schuldig maar de hele natie, de hele EU.

Dat zeg ik niet. Het enige is dat je de verantwoordelijkheid moet leggen bij diegene die de genocide gepleegd heeft.
pi_56771374
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:24 schreef Napalm het volgende:

[..]

natuurlijk moest Karremans meedrinken, had hij er meeteen oplos moeten slaan? Beetje met twee maten meten Bush mag helemaal niks doen enkel maar praten en politiek maar Karremans had er vol moeten inknallen...
Natuurlijk wordt er met twee maten gemeten. Het is gewoon per definitie de schuld van het Westen. Is het niet omdat er niet ingegrepen is dan is het omdat er wel ingrepen is. Als beide niet aan de orde zijn dan is het omdat het Westen in het verleden iets heeft gedaan.
pi_56771393
quote:

[..]

De hele natie is schuldig?

Beperk het tot de overheid.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 15:46:25 #97
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56771691
Fastmatti hoort bij de duivel.
Carpe Libertatem
pi_56772299
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De hele natie is schuldig?

Beperk het tot de overheid.
Wij kiezen de overheid. Lubbers had het plan naar de Kamer gestuurd en die stemde daar mee in. Dus ja, ik voel me zelf wel een beetje schuldig ook al was ik toen nog niet stemgerechtigd.

Dat is net even iets anders dan Balkenende die buiten het parlement om beslist over inzet van troepen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56772434
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wij kiezen de overheid. Lubbers had het plan naar de Kamer gestuurd en die stemde daar mee in. Dus ja, ik voel me zelf wel een beetje schuldig ook al was ik toen nog niet stemgerechtigd.

Dat is net even iets anders dan Balkenende die buiten het parlement om beslist over inzet van troepen.
In welk opzichte kiezen wij de overheid? Merkwaardige gedachte die niet klopt. Wij kiezen volksvertegenwoordigers.
pi_56772468
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In welk opzichte kiezen wij de overheid? Merkwaardige gedachte die niet klopt. Wij kiezen volksvertegenwoordigers.
Die met gammele plannen instemmen ja.

Achteraf is vastgesteld dat Lubbers en Ter Beek weinig tot niets hadden verzwegen aan de Kamer, dus die vlieger gaat niet op.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')