Viesssssssssssssss.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ClsDQSiH8WI
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
Law & Order.. Bestaat dat nog? Ik bedoel als in wordt dat nog ergens vertoond? Herhalingen?
Als ik zij was zou ik Nederlands leren eerst voor grote mond.quote:Even voor de duidelijkheid: ik presenteer basiswaarden en een visie en ga dan op tournee. Dit resulteert in een geweldig partijprogramma tijdens de komende verkiezingen die ik samen met u, de 98% van Nederlandse bevolking die zich niet meer vertegenwoordigd voelde, zal hebben gemaakt. Trots op Nederland gaat samen met u realistische oplossingen bedenken die ik zal uitdragen en realiseren want afspraak is afspraak.
Hartelijke groet,
Rita Verdonk
U kunt gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef sigme het volgende:
Ow. Wat mis ik toch weinig.
Dan kun je beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat ik deze vanavond eens ga toepassen:
Excuse me, I am about to go masturbate and needed a name to go with the face.
Daar is het citaat ook grotendeels op toegesneden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan kun je beter thuisblijven.
Nieuwe afleveringen van seizoen 18 worden in de vs. uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
Law & Order.. Bestaat dat nog? Ik bedoel als in wordt dat nog ergens vertoond? Herhalingen?
Nee, dan liever oude afleveringen van The Onedin Line of De legende van de Bokkenrijders.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dan liever oude afleveringen van The Onedin Line of De legende van de Bokkenrijders.
in twintigvoud alle versies op diverse zenders enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
past niet bij een autarkisch bestaan he, zuiplapquote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
in twintigvoud alle versies op diverse zenders enzo
In 1 keer goedquote:Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Aoristus het volgende:
Life of Brian, een van de profeten (Palin volgens mij)
Een typische quizvraag toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
In 1 keer goed
http://www.youtube.com/watch?v=D8WmvMCTW_g&feature=related
Aquavit is geniaal spul ...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef du_ke het volgende:
Overigens heb ik de helft van de fles aquavit die ik m'n broer andaag vaar z'n verjaardag heb gegeven zelf opgezopen@@@
in vodka nee, verder maken ze lekkere wijvendrankjes ....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
absolut rulez
dan hou ik zeker van wijvendrankjesquote:Op zondag 17 februari 2008 03:20 schreef Boze_Appel het volgende:
in vodka nee, verder maken ze lekkere wijvendrankjes ....
Dellamorte Dellamore ... de liefde als alles overwinnelijk, zelfs over de grens van de dood en de bureaucratie die dat probeert te verstoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
maar whatever, wat is jouw favoriete film?
Ah, die moet ik nog steeds zien. Vergeef me maar ik had je niet direct als een romanticus gezien. We vergissen ons allemaal in de medemens soms I guess. Misschien moet ik du-ke maar 'ns een berichtje sturenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Dellamorte Dellamore ... de liefde als alles overwinnelijk, zelfs over de grens van de dood en de bureaucratie die dat probeert te verstoren.
Ik denk dat du_ke best samen met bier drinkbaar is. (is dat samen 1 woord ? ) .... maar misschien toch ook niet omdat te eigenwijs en te eigenzinnig enzo ... dus nee ... misschien met genoeg bier en genoeg brandhout ....quote:Op zondag 17 februari 2008 03:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ah, die moet ik nog steeds zien. Vergeef me maar ik had je niet direct als een romanticus gezien. We vergissen ons allemaal in de medemens soms I guess. Misschien moet ik du-ke maar 'ns een berichtje sturen
Het zijn niet z'n opvattingen waarom ik hem niet pruim, hey ik heb vorig jaar een prima avond met Floripas gehad!! Maar om de een of andere reden mag ik hem niet, het ligt aan mij, no doubt.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat du_ke best samen met bier drinkbaar is. (is dat samen 1 woord ? ) .... maar misschien toch ook niet omdat te eigenwijs en te eigenzinnig enzo ... dus nee ... misschien met genoeg bier en genoeg brandhout ....
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 03:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het zijn niet z'n opvattingen waarom ik hem niet pruim, hey ik heb vorig jaar een prima avond met Floripas gehad!! Maar om de een of andere reden mag ik hem niet, het ligt aan mij, no doubt.
Ah, dat is een leugen mister, we ambiëren allemaal geliefd te zijn, like it or not...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijn.... ik ook niet, maar ik ambieer het niet
...:D
Dat is iets met ik met alle oprechtheid niet ambier ..... hoe zeer gemaakte psiegoloogen het ook zeggen ... ik wil niet geliefd zijn .... leuk als het wel zo is ... maar ambieer het niet .... fuk joe verder enzo ...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ah, dat is een leugen mister, we ambiëren allemaal geliefd te zijn, like it or not...
Ok ok, jij je zin, maar ik geloof je niet helemaal. Had ik al verteld dat ik twee jaar psychologie heb gestudeerd? Op jouw kosten uiteraard.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is iets met ik met alle oprechtheid niet ambier ..... hoe zeer gemaakte psiegoloogen het ook zeggen ... ik wil niet geliefd zijn .... leuk als het wel zo is ... maar ambieer het niet .... fuk joe verder enzo ...
Uiteraard op de kosten van de ander .... des te beter voor de mensheid toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ok ok, jij je zin, maar ik geloof je niet helemaal. Had ik al verteld dat ik twee jaar psychologie heb gestudeerd? Op jouw kosten uiteraard.
jij begrijpt hetquote:Op zondag 17 februari 2008 03:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Uiteraard op de kosten van de ander .... des te beter voor de mensheid toch?
Goedemorgen heer!quote:
Nou, eigenlijk wel ja. Eerst even wakker worden en dan zie ik zo wel of die plannen door gaan. Jij?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedemorgen heer!
Jij nog plannen met dit mooie weer?
De versleten vloerbedekking moet er nog steeds af, maar we zitten een beetje te twijfelen of ik nu iets wil kopen of voorlopig blijf huren. We betalen eigenlijk erg weinig huur voor de oppervlakte en lokatie. Kopen is dus nog niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel ja. Eerst even wakker worden en dan zie ik zo wel of die plannen door gaan. Jij?
Hoe is het trouwens met je huisje, is dat ondertussen al helemaal af?
Ik ook en dan met al het geld wat ik heb opgebouwd een allejezus mooi huis kopen.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Misschien moet ik nog een paar jaar wachten, ik verwacht nog wel een aardige ontwikkeling in m'n loon te zien, en dan in een keer ook meteen een grote move maken.
Op een internetforum ambieer ik niks hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 03:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, ... zelfs met jouw extremistische opvattingen (hee lul je bent tegen geweld! en ja dat mag niet) ... heb je sympatisanten in deze .... du_ke is niet zo geliefd als hij denkt te zijn.... ik ook niet, maar ik ambieer het niet
...:D
Daarbuiten wel?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:08 schreef du_ke het volgende:
Op een internetforum ambieer ik niks hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |