Je had eerst zo'n wit 'tuitje' dat je naar beneden kon duwen of omhoog kon trekken, net als een bidon zeg maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er veranderd dan aan de dop?
Maar je hebt 2 soorten flesjes. Je pics(meervoud voor 1 fotoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had eerst zo'n wit 'tuitje' dat je naar beneden kon duwen of omhoog kon trekken, net als een bidon zeg maar.
Maar nu hebben ze een soort 'dopje' dat je vast moet klikken. Maar hij klikt soms niet helemaal vast, met alle gevolgen van dien. Ik heb ook al een keer gehad dat ik die dop kapot trok!
Kortom, matig spul.
Aangepastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef nattermann het volgende:
In de TT staat
[..]
Waar zijn de pics? Ik zie er maar 1.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:46 schreef Platina het volgende:
Ik heb alleen geklikt omdat er pics stond en dan krijg je zoiets voorgeschoteld
Probeer jij op schiphol maar kraanwater mee te krijgen aan boord.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
Eigen schuld, wie koopt er dan ook water in een flesje? Niet alleen is al dat plastic ontzettend slecht voor het milieu, je betaalt ook nog eens een veelvoud van wat kraanwater kost terwijl de kwaliteit daarvan in Nederland net zo goed is.
Misschien dat mensen het fijn vinden om ergens onderweg water te drinken, en je dat nou eenmaal niet los in je tas mee kunt nemen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
Eigen schuld, wie koopt er dan ook water in een flesje? Niet alleen is al dat plastic ontzettend slecht voor het milieu, je betaalt ook nog eens een veelvoud van wat kraanwater kost terwijl de kwaliteit daarvan in Nederland net zo goed is.
Aan boord hoef je je eigen drinken niet mee te nemen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer jij op schiphol maar kraanwater mee te krijgen aan boord.
Ik vind het prettig om tijdens het opstijgen al aan een flesje water te lurken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Aan boord hoef je je eigen drinken niet mee te nemen hoor
Daar heb je bidons voor. Die zijn er ook in kleine maten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het fijn vinden om ergens onderweg water te drinken, en je dat nou eenmaal niet los in je tas mee kunt nemen?
Flesjes hervullen is voor viespeukenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nope. gebruik al tijden spa 75cl en elke keer weer hervullen. 50cl zijn voor vrouwen en fags
Vandaar de klacht ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die nieuwe tekening is onmogelijk dicht te krijgen met zo'n design.
Na 5 keer omspoelen heb je dan nog stééds een cola-smaak aan je water.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, en gebruik gewoon een cola-flesje stelletje paupers. Iedereen weet toch wel dat je die flesjes navult, dus geen enkele reden om hip met je SPA-flesje rond te lopen.
Bidon, veldfles, Camelbak, de goeie ouwe afsluitbare plastic schoolbeker? Die waterflesjes zijn echt een typisch voorbeeld van hoe de consumptiemaatschappij het probleemoplossend denkvermogen van de gemiddelde burger heeft afgestompt. "Ik wil water meenemen...er is geen kraan...dan is de enige oplossing die me nog rest om het voor veel geld ter plaatse te kopen!"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het fijn vinden om ergens onderweg water te drinken, en je dat nou eenmaal niet los in je tas mee kunt nemen?
Ja ik zag het ook netquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die nieuwe tekening is onmogelijk dicht te krijgen met zo'n design.
Dan zou ik nog maar eens een cursusje flesjes omspoelen volgen als ik jou was...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Na 5 keer omspoelen heb je dan nog stééds een cola-smaak aan je water.
Hebben mensen die flesjes trouwens bij zich op hip over te komen? [afbeelding]
Ow sorry dat ik het voor water gebruik meneerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb je bidons voor. Die zijn er ook in kleine maten.
Uberhaupt, flesjes moeten opspoelen voordat je water erin kan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens een cursusje flesjes omspoelen volgen als ik jou was...
"Ik zou maar gauw colaflesjes omspoelen zodat je niet lijkt alsof je hip wil doen met een plastic flesje!"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens een cursusje flesjes omspoelen volgen als ik jou was...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:30 schreef Koewam het volgende:
[..]
"Ik zou maar gauw colaflesjes omspoelen zodat je niet lijkt alsof je hip wil doen met een plastic flesje!"
Jongens waar gaat dit nou over.quote:
alleen ik drink ervan en ik leef nog steeds dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Flesjes hervullen is voor viespeuken
Ps. stuur dit topic naar Spa. Hier kan niemand er iets aan veranderen dat jij er niet mee om kan gaan.
Mooie paint, dankjewel.quote:
Het waren toch echt 2 pics. Is het nu duidelijker?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds 1 pic, alleen nu met 2 flesjes
Scharnierpuntjes? Oh, je bedoelt die uitsteekseltjes die bij een zuchtje wind al loshangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:19 schreef -janneke- het volgende:
Groot gelijk heb je, nieuwe dopjes zijn kut. Ik wéét dat ik ze gewoon goed moet aanduwen, maar toch heb ik al drie keer de hele binnenkant van mijn tas kunnen drogen. En die dopjes breken af op de scharnierpuntjes, maar dat wist spa natuurlijk allang...
Nou, dan worden je boeken in ieder geval niet natquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om tijdens het opstijgen al aan een flesje water te lurken.
Ik weet niet, ik vind het altijd zo'n gelazer om steeds weer een knoop in het uiteinde te moeten leggen als je wat gedronken hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:53 schreef T3rr0r het volgende:
Ik gebruik gewoon dit!
[ afbeelding ]
Schapendarm! Past lekker veel water in, je kan er touw aan vastmaken en het als zak over je schouder meeslepen en als je dorst hebt gewoon ff een slok nemen. En mocht je ooit zonder condoom komen te zitten met een bloedgeil wijf (die deze keer niet opeens begint te trillen) dan kan je hem ook nog gebruiken als voorbehoedsmiddel!
In tegenstelling tot anderen heb ik geen drankprobleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou, dan worden je boeken in ieder geval niet nat
Ray Mears gekeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:53 schreef T3rr0r het volgende:
Ik gebruik gewoon dit!
[ afbeelding ]
Schapendarm! Past lekker veel water in, je kan er touw aan vastmaken en het als zak over je schouder meeslepen en als je dorst hebt gewoon ff een slok nemen. En mocht je ooit zonder condoom komen te zitten met een bloedgeil wijf (die deze keer niet opeens begint te trillen) dan kan je hem ook nog gebruiken als voorbehoedsmiddel!
bedoelt hij de wielrennerfles/sportdrink sluiting die oa aquarius gebruikt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
ohhhhh de tepelsluiting! Idd vervelend. AA heeft het ook.
Oh ja?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nope. gebruik al tijden spa 75cl en elke keer weer hervullen. 50cl zijn voor vrouwen en fags
never gonna happen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Oh ja?
Jij vindt het zeker dan niet erg als ik met je vriendin op 1 kamer zit.
HEY!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Oh ja?
Jij vindt het zeker dan niet erg als ik met je vriendin op 1 kamer zit.
HEY!quote:
HEY!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Bar-Le-Duc kan geen vriendin krijgen?
Wat ik al zei dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:22 schreef Neerio het volgende:
* complot modus
zou het niet zo zijn dat spa de dop zo heeft gemaakt zodat mensen sneller een nieuw flesje kopen en niet iedere keer gaan hervullen ?
* complot modus
Prachtige paint!quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Prachtige paint!![]()
Maar inderdaad, het is echt gruwlijk irritant.
Als je schengen vliegt kun je flesjes na de security kopen of vullen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer jij op schiphol maar kraanwater mee te krijgen aan boord.
Ik hoop dat ze mijn reactie zien en voortaan hun water in Colaflesjes gaan leverenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:56 schreef koningdavid het volgende:
Welgeteld is al bij 6 mensen in dit topical het flesje met de nieuwe sluiting in hun tas opengegaan.
Een slechte zaak. Daarom heb ik Spa gemaild met een link naar dit topic.
Als je na het instappen, tijdens het praatje "Welcome aboard KLM flight bladiebla enzovoorts" even een stewardess vraagt om een flesje water, dan krijg je dat gewoon meteen. Nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om tijdens het opstijgen al aan een flesje water te lurken.
Dat lijkt mij nou weer ranzig, aangezien de waterkwaliteit in het toilet aan boord nou niet echt jofel kan zijn. De hele dag zitten mensen te schijten aan boord en met hun smerige handen zitten ze aan die kraantjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Mochten die er niet zijn, aan boord in het toilet.
Wat prima werkt als er 5 personen zijn die er om vragen. Stellen 50 personen die vraag dan heb je wel een probleem.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:38 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als je na het instappen, tijdens het praatje "Welcome aboard KLM flight bladiebla enzovoorts" even een stewardess vraagt om een flesje water, dan krijg je dat gewoon meteen. Nooit problemen mee gehad.
Waarom zou ik dan nog Spa kopen. Flesjes met een onhandige sluiting kan ik bij de Aldi ook wel krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:35 schreef ray_nl het volgende:
MIsschien dat ze het express doen zodat je niet meer zo vaak bijvult en dus meer koopt?
Bijna alle gates hebben een toilet én een fonteintje nog voor de toiletten waar niet de hele dag mensen emt hun schijthanden aan zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou weer ranzig, aangezien de waterkwaliteit in het toilet aan boord nou niet echt jofel kan zijn. De hele dag zitten mensen te schijten aan boord en met hun smerige handen zitten ze aan die kraantjes.
Precies.. draai gewoon de hele dop eraf, drinkt nog makkelijker ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:49 schreef fathank het volgende:
Van die bidondoppen zijn ook echt verschrikkelijk. Zit je in een stiltecoupe in de trein, haalt iemand het weer in zn hoofd om aan zo'n flesje te gaan zitten lurken met alle onbeschofte geluiden van dien.
Waarom koop je nu dan Spa flesjes? Om de handige sluiting?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan nog Spa kopen. Flesjes met een onhandige sluiting kan ik bij de Aldi ook wel krijgen.
Ja, die sluiting vond ik ideaal voor onderweg in de vrachtwagen. En eens in de zoveel tijd kocht ik een nieuw flesje.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom koop je nu dan Spa flesjes? Om de handige sluiting?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef koningdavid het volgende:
Bedankt voor de uitleg, Spadel.![]()
Een KLB-topic dat doorgestuurd wordt naar de Product Development van een bedrijf. Een mijlpaal in de geschiedenis van FOK!, lijkt mij.
Idd, neem gewoon Hébron, smaakt hetzelfde en is 15cent per halve liter bij de Plus. Spa blauw is iets van 80-cent ;')quote:
Of je pakt gewoon kraanwater van thuis..of is dat weer TE pauper voor jequote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Idd, neem gewoon Hébron, smaakt hetzelfde en is 15cent per halve liter bij de Plus. Spa blauw is iets van 80-cent ;')
Maar daar zit geen flesje bij swa. Je zal toch eerst ooit een flesje moeten kopen om water uit de rkaan mee te nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon kraanwater van thuis..of is dat weer TE pauper voor je
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef koningdavid het volgende:
Bedankt voor de uitleg, Spadel.![]()
Een KLB-topic dat doorgestuurd wordt naar de Product Development van een bedrijf. Een mijlpaal in de geschiedenis van FOK!, lijkt mij.
Ik heb ook een mailtje gekregen van Spa, dus ze gaan er echt mee aan de slag. Misschien verandert dit topic wel de Spa-doppen van de toekomst!quote:
Lijkt me een goede samenvatting.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:32 schreef Spadel het volgende:
Laboratoriumtesten hebben aangetoond dat deze dop beantwoordt aan onze strenge kwaliteitsnormen, en dat deze scharnierdop weerstaat aan meer dan 50 maal opéénvolgende openingen /sluitingen, hetgeen veel meer is dan van een normaal gebruik van een fles voor éénmalig gebruik verwacht wordt.
Christennaïviteitquote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef koningdavid het volgende:
Nou nou, een klantenservice die reageert op een klacht. Le-gen-da-risch inderdaad!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:20 schreef koningdavid het volgende:
Legendarisch topic was dit eigenlijk, gewoon de klantenservice van Spa zelf die heeft gereageerd!
Hoeveel klantenservices van bedrijven hebben in KLB gepost dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou nou, een klantenservice die reageert op een klacht. Le-gen-da-risch inderdaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |