Je had eerst zo'n wit 'tuitje' dat je naar beneden kon duwen of omhoog kon trekken, net als een bidon zeg maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er veranderd dan aan de dop?
Maar je hebt 2 soorten flesjes. Je pics(meervoud voor 1 fotoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had eerst zo'n wit 'tuitje' dat je naar beneden kon duwen of omhoog kon trekken, net als een bidon zeg maar.
Maar nu hebben ze een soort 'dopje' dat je vast moet klikken. Maar hij klikt soms niet helemaal vast, met alle gevolgen van dien. Ik heb ook al een keer gehad dat ik die dop kapot trok!
Kortom, matig spul.
Aangepastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef nattermann het volgende:
In de TT staat
[..]
Waar zijn de pics? Ik zie er maar 1.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:46 schreef Platina het volgende:
Ik heb alleen geklikt omdat er pics stond en dan krijg je zoiets voorgeschoteld
Probeer jij op schiphol maar kraanwater mee te krijgen aan boord.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
Eigen schuld, wie koopt er dan ook water in een flesje? Niet alleen is al dat plastic ontzettend slecht voor het milieu, je betaalt ook nog eens een veelvoud van wat kraanwater kost terwijl de kwaliteit daarvan in Nederland net zo goed is.
Misschien dat mensen het fijn vinden om ergens onderweg water te drinken, en je dat nou eenmaal niet los in je tas mee kunt nemen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
Eigen schuld, wie koopt er dan ook water in een flesje? Niet alleen is al dat plastic ontzettend slecht voor het milieu, je betaalt ook nog eens een veelvoud van wat kraanwater kost terwijl de kwaliteit daarvan in Nederland net zo goed is.
Aan boord hoef je je eigen drinken niet mee te nemen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer jij op schiphol maar kraanwater mee te krijgen aan boord.
Ik vind het prettig om tijdens het opstijgen al aan een flesje water te lurken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Aan boord hoef je je eigen drinken niet mee te nemen hoor
Daar heb je bidons voor. Die zijn er ook in kleine maten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het fijn vinden om ergens onderweg water te drinken, en je dat nou eenmaal niet los in je tas mee kunt nemen?
Flesjes hervullen is voor viespeukenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nope. gebruik al tijden spa 75cl en elke keer weer hervullen. 50cl zijn voor vrouwen en fags
Vandaar de klacht ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die nieuwe tekening is onmogelijk dicht te krijgen met zo'n design.
Na 5 keer omspoelen heb je dan nog stééds een cola-smaak aan je water.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, en gebruik gewoon een cola-flesje stelletje paupers. Iedereen weet toch wel dat je die flesjes navult, dus geen enkele reden om hip met je SPA-flesje rond te lopen.
Bidon, veldfles, Camelbak, de goeie ouwe afsluitbare plastic schoolbeker? Die waterflesjes zijn echt een typisch voorbeeld van hoe de consumptiemaatschappij het probleemoplossend denkvermogen van de gemiddelde burger heeft afgestompt. "Ik wil water meenemen...er is geen kraan...dan is de enige oplossing die me nog rest om het voor veel geld ter plaatse te kopen!"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het fijn vinden om ergens onderweg water te drinken, en je dat nou eenmaal niet los in je tas mee kunt nemen?
Ja ik zag het ook netquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Die nieuwe tekening is onmogelijk dicht te krijgen met zo'n design.
Dan zou ik nog maar eens een cursusje flesjes omspoelen volgen als ik jou was...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Na 5 keer omspoelen heb je dan nog stééds een cola-smaak aan je water.
Hebben mensen die flesjes trouwens bij zich op hip over te komen? [afbeelding]
Ow sorry dat ik het voor water gebruik meneerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb je bidons voor. Die zijn er ook in kleine maten.
Uberhaupt, flesjes moeten opspoelen voordat je water erin kan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens een cursusje flesjes omspoelen volgen als ik jou was...
"Ik zou maar gauw colaflesjes omspoelen zodat je niet lijkt alsof je hip wil doen met een plastic flesje!"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens een cursusje flesjes omspoelen volgen als ik jou was...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:30 schreef Koewam het volgende:
[..]
"Ik zou maar gauw colaflesjes omspoelen zodat je niet lijkt alsof je hip wil doen met een plastic flesje!"
Jongens waar gaat dit nou over.quote:
alleen ik drink ervan en ik leef nog steeds dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Flesjes hervullen is voor viespeuken
Ps. stuur dit topic naar Spa. Hier kan niemand er iets aan veranderen dat jij er niet mee om kan gaan.
Mooie paint, dankjewel.quote:
Het waren toch echt 2 pics. Is het nu duidelijker?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds 1 pic, alleen nu met 2 flesjes
Scharnierpuntjes? Oh, je bedoelt die uitsteekseltjes die bij een zuchtje wind al loshangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:19 schreef -janneke- het volgende:
Groot gelijk heb je, nieuwe dopjes zijn kut. Ik wéét dat ik ze gewoon goed moet aanduwen, maar toch heb ik al drie keer de hele binnenkant van mijn tas kunnen drogen. En die dopjes breken af op de scharnierpuntjes, maar dat wist spa natuurlijk allang...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |