quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:49 schreef mcwops het volgende:
slotje aub . is verkocht [TK] advance sp + Sims + Wario + TombRaider + Disney + Mario
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:24 schreef Zephaniah het volgende:
Aloha, graag mijn topic m.b.t. de N70 sluiten. Het toestel wordt morgen opgehaald!
[TK/TR] Nokia N70 mobiele telefoon
beide gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:09 schreef jordiw het volgende:
Playstation 1 met 2 controllers en spellen te koop. De playstation is verkocht slotje graag.
Een topicreport is zo gezetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Shagya het volgende:
Het wordt tijd dat de regels voor dit forum zoals in de FAQ beschreven staat ook zo gemodereerd gaat worden, ik zie nu topics met vele off- topic posts en geen enkele serieuze reactie.
quote:
Je had wel ElisaB die over je schouder meekeek.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]toen ik, kort, mod was ging het er anders aan toe.
of je gaat er even inhoudelijk op in.
gelukkig wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Shagya het volgende:
[..]
Je had wel ElisaB die over je schouder meekeek.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ikvind die 2 regels in de policy elkaar tegenspreken, daarom neem ik 't even mee naar achteren voor helderheid.
Ik kom er op terug.
Waren toch ook maar 3 Mods?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gelukkig wel.en het team was een stuk groter.
de hoop op een bevredigend antwoord heb ik inmiddels opgegevenquote:
Zoals het nu gaat worden de meeste items buiten Fok om verkocht doordat V&A langzaam ondergebaggerd wordt door verdwaalde ONZ figuren en users die graag op Google zoeken waar 't goedkoper is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
de hoop op een bevredigend antwoord heb ik inmiddels opgegeven![]()
De enige manier om dit op te lossen is; of alles laten zoals, en het te dogen of de policy wijzigen en 4 woorden deleten.
Niet zo moeilijk lijkt mij.
Shaolin deed toen al niet veel meer. Effectief ook 3 dus.quote:
Dat vind ik door persoonlijke ervaringen hier wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef Shagya het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat worden de meeste items buiten Fok om verkocht doordat V&A langzaam ondergebaggerd
dat is eigelnlijk hun goed recht MITS daarbij een goed serieus tegenbod geplaats wordt, wat dus niet gebeurd omdat het zeikerds zijn. Daar moet gewoon keihard posts geedit wordenquote:wordt door verdwaalde ONZ figuren en users die graag op Google zoeken waar 't goedkoper is.
hij was wel diegene die toen nog meteen de excessen doorhadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef Shagya het volgende:
[..]
Shaolin deed toen al niet veel meer. Effectief ook 3 dus.
Wat belangrijker is dat er toen meer actief gemod werd.
Was geen TR voor nodig.
Zoals in de FAQ staat dus, prijszeiken mag mits met argumenten en tegenbod.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
dat is eigelnlijk hun goed recht MITS daarbij een goed serieus tegenbod geplaats wordt, wat dus niet gebeurd omdat het zeikerds zijn. Daar moet gewoon keihard posts geedit worden
Ok dan heb ik 'm onderschat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hij was wel diegene die toen nog meteen de excessen doorhad
Waarom mag ene user geen vragen stellen en kritisch zijn? Als koper heb je een onderzoeksplicht en wil je graag weten waar, hoe, wat, waarom etc. Ik zie er echt niet iets rampzaligs staan. En dat een topic nu wegzakt ipv dat er een slotje op staat is ineens een ramp?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Shagya het volgende:
[..]
Je had wel ElisaB die over je schouder meekeek.
De voorbeelden die je noemt zijn nog vers maar een Mod met gevoel voor zijn forum had 't al wel gezien, zo druk is 't hier nu ook niet.
[TK] 2 weken oude Intel® Core™ 2 Quad Q6600 (Boxed, FC-LGA4) Dat soort posts moet gewoon gelijk weg en na waarschuwing gewoon een Ban. Verdachtmakerij zonder enige reden.
Ik lees die post dan toch echt anders dan jij dat doet, er is geen enkele concrete belangstelling en TS wordt daar gewoon verdacht gemaakt van "een addertje onder het gras"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom mag ene user geen vragen stellen en kritisch zijn? Als koper heb je een onderzoeksplicht en wil je graag weten waar, hoe, wat, waarom etc. Ik zie er echt niet iets rampzaligs staan.
ik vind het anders een hele valide vraag hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik lees die post dan toch echt anders dan jij dat doet, er is geen enkele concrete belangstelling en TS wordt daar gewoon verdacht gemaakt van "een addertje onder het gras"
Primaquote:Op zondag 24 februari 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
[GRATIS] af te halen in Enschede - Diverse hardware + tv ++
Bijna alles is weg. Voor de overige meuk open ik wel een nieuw topic. Dat scheelt 35 reacties...
Nou vooruit dan moarquote:Op zondag 24 februari 2008 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] 2 x CRT-monitor 17 Mag dat weg?
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef amokjeeh het volgende:
Snel sneller snelst! Vanmiddag geplaatst en eind van de middag al opgehaald en verkocht. [TK] iPod Nano 8GB Zwart - Nieuw in ongeopende doos!
Een valide vraag stellen is ook niets mis mee, dat kan ook zonder de opmerking aan het begin van de post.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het anders een hele valide vraag hoor.
ik had namelijk exact hetzelfde gevoel, en als TS niets te verbergen heeft geeft hij gewoon antwoord, niets aan het handje lijkt me.
Topic wat opgeschoond, thnx voor 't meldenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef Shagya het volgende:
Ow kan die dorpsgek niet een enkeltje PTA krijgen?
[TK] Honda Civic VTEC-E
Ik meld 't graag maar 't is vechten tegen de bierkaai in zo'n auto verkoop topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Topic wat opgeschoond, thnx voor 't melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |