Helaas door ruimte gebrek moet ik afstand doen van een perfect ogende en werkende Arcade cabinet met spel Primal Rage.
Werkt perfect, en geen verkleuringen of burnins op het scherm.
Is een JAMMA+ connector, dus 6 button suported ( 4 connected) en Stereo 2.1
Perfect voor een MAME project ervan te maken, was ook mijn bedoeling, maar helaas nooit van gekomen!
Link voor tech specs:
Hier!Eenige verschil met die info is dat deze kast geen side-art heeft!
Oh en is Euro coin omgebouwd en werkend!
Foto's volgen nog, baterijen zijn aan het laden
Heb er ook een extra controlpaneel erbij voor de knoppen en spare 8way sticks, dus extra knoppen zijn erbij te zetten!
Voor hen die onbekend zijn met de term "mame project", je haalt de PCB eruit, inplaats daarvan douw je er een PC hardware in met speciale VGAcard en verloopje voor de controls. Hierop draai je dan MAME, en heb dus dan 6000+ games op arcade emulatie in een style zoals het hoort!
Er is een baby op komst hier, dus is er helaas geen ruimte meer voor, maar ook is de tijd dringend!
In eerste keus zou ik hem willen ruilen voor een nintendo WII met Mario Party8 en/of Galaxy, eventueel met extra controller/nunchucks
of bieden vanaf ¤ 350,-
( prefereer een WII, gezien ik geen geld MAG uitgeven eraan, ivb met baby

)
Sta open voor vragen
GROOT voordeel van deze kast trouwens is dat de PCB en dus eventueele PC mamaplank erg makelijk toegankelijk is, doordat deze onder de control unit zit, die open klapt, dus je hoef niet via de achterkant erin om iets uit te voeren, mits nodig!
Is werkend te zien!
GEEN verzending ^_^ ding is 83 Kilo, ophalen is een Must en bus+ steekwagen ook! (huur is ongeveer 75 euro)
Woon op 1e woonlaag, maar toch, je wil hem niet tillen
Regio Rotterdam oost btw!
De Foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die lichte vlekken in de rechter bovenhoek is reflectie van mijn verlichting, dus geen burnup
[ Bericht 6% gewijzigd door Kaneda_ op 01-02-2008 23:31:41 (Foto's op lieve host geplaats :)) ]