Zeker zo'n hoerige packard bell!?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:15 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb er nog wel een.... moet wel iets aan gemaakt worden
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zeker zo'n hoerige packard bell!?
Minimaal 20gb, min 512 mb en een schrijver zou leuk zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:23 schreef Mitchell-K het volgende:
Gewenste specificaties?
Hp-site is je vriend: Linkiequote:Op maandag 18 februari 2008 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Maten en gewicht?
Type klopt volgens mij niet, kan niks vinden met google.
Ik op mijn beurt kan geen vergelijkingsmateriaal vinden voor een relevante prijs te bepalen.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Beetje aan de grote kant.Wat wil je er voor hebben?
Aankoopdatum: 15-11-2003 voor EUR 1.100,00.quote:
Nog een ander link dan maar?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Zit ding erin?
[ afbeelding ]
Geen overzichtelijke site btw.
Ik wacht even op meerdere aanbiedingen. Ook zou het fijn zijn als jij je prijs laat weten.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:06 schreef tisauch het volgende:
Volgens mij is de interesse van TS bekoelt daar hij wel Fok! bezoekt maar niets meer in de topic van zich laat horen?
Lezen is niet je sterkste kant he?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:31 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ik op mijn beurt kan geen vergelijkingsmateriaal vinden voor een relevante prijs te bepalen.
Als je een bod wil doen zal ik er op mijn beurt over nadenken, ok?
....
Ik wil dus GEEN bod doen. En wil bij deze al helemaal niks van jou kopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:05 schreef tisauch het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant he?
Kijk nog eens wat ik eerder heb weggeschreven mbt de prijs....
Trouwens, Ik trek mijn aanbod in. Communiceren verloopt stroef wat mij geen goed gevoel geeft bij het eventueel tot 'zaken' komen.
Temeer als ik wat reacties opsom in je topic:
• Zeker zo'n hoerige packard bell!?
• Beetje aan de grote kant.
• Zit ding erin?
• Geen overzichtelijke site btw
Ik zal meer inzet & enthousiasme tonen indien het product aan mijn voorwaarde voldoen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:55 schreef Tolkien het volgende:
tisauch heeft een nogal harde reactie geplaatst Ts maar heeft ook een punt:
Jij wilt iets van een ander aanschaffen, dan mag je ook wat meer inzet & enthousiasme tonen.
De reacties van je die worden genoemd zijn niet echt om over naar huis te schrijven en dan druk ik me mild uit. Doe ermee wat je wil en succes met de aankoop verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |