Hier in de kast heb ik nog een mooie Nokia N70 liggen waarvan het zonde is dat zij niet meer wordt gebruikt!
Ik heb deze telefoon als vervanger gekregen voor mijn MDA Compact en na een half jaar heb ik de N70 alweer vervangen voor een Nokia N95! De telefoon is dus slechts zes maanden gebruikt. De telefoon is compleet in doos met oplader, oordopjes, software, boekjes en een MMC Mobile kaartje van 1GB.
Er zitten een paar kleine krasjes op!
Op dit moment zit er nog een simlock op, maar deze mag er af. Ik heb zojuist contact opgenomen met T-Mobile en ze sturen de unlockcode op. Mogelijk is deze overmorgen al binnen, maar kan ook een paar dagen langer duren i.v.m. het aanvragen bij Nokia?!!
Ik ben benieuwd wat ik voor de telefoon kan krijgen en ben benieuwd naar de reacties! In eerste instantie ga ik voor een vraagprijs van ¤110. Ook is het mogelijk iets te ruilen. Zelf zat ik te denken aan een PSP of DS(indien mogelijk).
Vragen? Stel ze!
Foto:
![]()
Op deze foto lijkt het dat er iets op/in het display zit linksboven maar dat is in werkelijkheid niet het geval. Zal wel een stofje ofzo zijn geweest. [ Bericht 6% gewijzigd door Zephaniah op 30-01-2008 18:39:36 (Foto's, prijs en simlock info toegevoegd.) ]
For then I will purify the lips of the peoples, that they may all call on the name of Zephaniah, to serve me shoulder to shoulder.