hij was wel diegene die toen nog meteen de excessen doorhadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef Shagya het volgende:
[..]
Shaolin deed toen al niet veel meer. Effectief ook 3 dus.
Wat belangrijker is dat er toen meer actief gemod werd.
Was geen TR voor nodig.
Zoals in de FAQ staat dus, prijszeiken mag mits met argumenten en tegenbod.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
dat is eigelnlijk hun goed recht MITS daarbij een goed serieus tegenbod geplaats wordt, wat dus niet gebeurd omdat het zeikerds zijn. Daar moet gewoon keihard posts geedit worden
Ok dan heb ik 'm onderschat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hij was wel diegene die toen nog meteen de excessen doorhad
Waarom mag ene user geen vragen stellen en kritisch zijn? Als koper heb je een onderzoeksplicht en wil je graag weten waar, hoe, wat, waarom etc. Ik zie er echt niet iets rampzaligs staan. En dat een topic nu wegzakt ipv dat er een slotje op staat is ineens een ramp?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Shagya het volgende:
[..]
Je had wel ElisaB die over je schouder meekeek.
De voorbeelden die je noemt zijn nog vers maar een Mod met gevoel voor zijn forum had 't al wel gezien, zo druk is 't hier nu ook niet.
[TK] 2 weken oude IntelŪ Core™ 2 Quad Q6600 (Boxed, FC-LGA4) Dat soort posts moet gewoon gelijk weg en na waarschuwing gewoon een Ban. Verdachtmakerij zonder enige reden.
Ik lees die post dan toch echt anders dan jij dat doet, er is geen enkele concrete belangstelling en TS wordt daar gewoon verdacht gemaakt van "een addertje onder het gras"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom mag ene user geen vragen stellen en kritisch zijn? Als koper heb je een onderzoeksplicht en wil je graag weten waar, hoe, wat, waarom etc. Ik zie er echt niet iets rampzaligs staan.
ik vind het anders een hele valide vraag hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik lees die post dan toch echt anders dan jij dat doet, er is geen enkele concrete belangstelling en TS wordt daar gewoon verdacht gemaakt van "een addertje onder het gras"
Primaquote:Op zondag 24 februari 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
[GRATIS] af te halen in Enschede - Diverse hardware + tv ++
Bijna alles is weg. Voor de overige meuk open ik wel een nieuw topic. Dat scheelt 35 reacties...
Nou vooruit dan moarquote:Op zondag 24 februari 2008 10:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] 2 x CRT-monitor 17 Mag dat weg?
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef amokjeeh het volgende:
Snel sneller snelst! Vanmiddag geplaatst en eind van de middag al opgehaald en verkocht. [TK] iPod Nano 8GB Zwart - Nieuw in ongeopende doos!
Een valide vraag stellen is ook niets mis mee, dat kan ook zonder de opmerking aan het begin van de post.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het anders een hele valide vraag hoor.
ik had namelijk exact hetzelfde gevoel, en als TS niets te verbergen heeft geeft hij gewoon antwoord, niets aan het handje lijkt me.
Topic wat opgeschoond, thnx voor 't meldenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef Shagya het volgende:
Ow kan die dorpsgek niet een enkeltje PTA krijgen?
[TK] Honda Civic VTEC-E
Ik meld 't graag maar 't is vechten tegen de bierkaai in zo'n auto verkoop topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Topic wat opgeschoond, thnx voor 't melden
Die is treurig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
check zijn posthistory eens
Je mag van een potentiele koper ook verwachten dat die enig onderzoek doet naar de TS van een aangeboden artikel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef dndiek het volgende:
Helaas kunnen wij op dit moment niets anders doen dan hem het voordeel van de twijfel te geven
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:42 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Hardware, WLAN, geheugen, PDA, schattige fotolijstjes
Als iemand een streep door de Ati Radeon 7000 en de Firewire kaart wilt trekken ([ s ] [/ s ]), thanks.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[TK] Super Nintendo spellen.check zijn posthistory eens
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef SpookY22 het volgende:
[TK] PSP spel, Burnout Legends! [TK] Als nieuw Xbox spel Halo 2.
In het kader van hardleers en complete marktplaats praktijkenHij kickt gewoon zijn topics op dezelfde dag als ze zijn geplaatst. tevens zie mijn laatste reply in dit topic [TK[ Heel veel Super Nintendo spellen te koop, zie de advertentie
Ik word er een beetje moe van......
Speel het liever hier door dan de USer te gaan bashen
Je bent niet de enige die problemen mee heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef dndiek het volgende:
Helaas kunnen wij op dit moment niets anders doen dan hem het voordeel van de twijfel te geven
gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:05 schreef poepkwak het volgende:
[TK] Defecte NES (grijs scherm) met toebehoren en nes GAMES
Verkocht, mag dicht, toedeloe
Geslotquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:59 schreef Iceman05 het volgende:
[TK] 500GB LaCie Hard Drive, Design by F.A. Porsche, USB 2
deze kan op slot, is verkocht
gewaarschuwd? vroegah ging er meteen een slot op.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:41 schreef Petre het volgende:
[..]
gedaan
@rest, gewaarschuwd en het is irritant jah, maar misschien dat we met wat meer geduld hem wel lief en braaf kunnen opvoeden
Mee eens, hoe dik moet het erop liggen voordat er actie wordt ondernomen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gewaarschuwd? vroegah ging er meteen een slot op.
dude, wake up and smell the coffee. dit is gewoon een handeltje
Ik was er vanaf woensdag of dinsdag al mee bezig. De reden dat zijn topics op woensdag ineens allemaal op slot gingen was omdat hij toen een ban kreeg. Na heel heen en weer gepm (tussen hem en een FA) heeft hij de voordeel van de twijfel gekregen, maar die is nu dus verspeelt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef tisauch het volgende:
[..]
Mee eens, hoe dik moet het erop liggen voordat er actie wordt ondernomen?
Dat is nu wel inmiddels gebeurd maar heeft wel rijkelijk lang mogen duren.![]()
Temeer als je ziet dat de nodige Fokkers zich hierover hebben uitgelaten.
Maar ja, beste stuurlui staan aan wal of zoiets....
Ik geloof graag dat iedere Mod hier zijn stinkende best doet. Daar zul je mij niet over horen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef NanKing het volgende:
....
Ik was er vanaf woensdag of dinsdag al mee bezig. De reden dat zijn topics op woensdag ineens allemaal op slot gingen was omdat hij toen een ban kreeg. Na heel heen en weer gepm (tussen hem en een FA) heeft hij de voordeel van de twijfel gekregen, maar die is nu dus verspeelt.
Ik snap best dat het af en toe overkomt alsof wij niets zien of dat wij blind zijn. Maar dit is echter niet het geval.
En wie had er ook al weer het "veiling-anino"-topic geopend???quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef NanKing het volgende:
@ het biertje.
Het probleem is dat ik je echt geen eenduidig antwoord kan geven. Een topic per opbod kan maar voor 1 euro aanbieden is niet realistisch aangezien je dan akkoord moet gaan met de prijs die gegeven wordt.
Een van de redenen waarom ik dat veilingtopic heb geopend is om dit te voorkomen.
Als je iets voor bijv. 50 euro aanbiedt en er wordt direct 50 euro geboden en daarna gelijk 70 euro is dit geen probleem. Maar die 1 euro topics zijn gewoon niet de bedoeling hier.
De reden dat ik hier zo lang mee wachtte om te posten was deels omdat ik het echt heel druk heb met andere zaken atm. Maar als je dus iets echt per opbod wil doen (dus veiling stijl) ben je welkom in 't veiling topic.
Het lijkt nog nieuw. Zoiets?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:24 schreef Cothen het volgende:
Kan iemand trouwens even uitleggen wat "Nieuwstaat" is?
Dit woord staat niet in de van Dale en ik zie het regelmatig voorbij komen bij dingen die niet nieuw zijn (nieuw als in niet gebruikt)
[TK] Creative zen mp3 speler. -> Ik dacht dat deze user was opgekrast maw een ban aan zijn reet had?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef NanKing het volgende:
...
[..]
Ik was er vanaf woensdag of dinsdag al mee bezig. De reden dat zijn topics op woensdag ineens allemaal op slot gingen was omdat hij toen een ban kreeg. Na heel heen en weer gepm (tussen hem en een FA) heeft hij de voordeel van de twijfel gekregen, maar die is nu dus verspeelt.
Ik snap best dat het af en toe overkomt alsof wij niets zien of dat wij blind zijn. Maar dit is echter niet het geval.
Ik vraag het achter even na hoe het nu precies zit...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:10 schreef tisauch het volgende:
[..]
[TK] Creative zen mp3 speler. -> Ik dacht dat deze user was opgekrast maw een ban aan zijn reet had?Temeer persoon in kwestie stijf staat van de handel?
[ afbeelding ]
Daar ga ik even achteraanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:22 schreef Prowl het volgende:
Handelaar???![]()
http://verkopers.marktplaats.nl/397098
http://forum.fok.nl/user/history/65216
Wel erg opvallende overeenkomsten
ik heb nog nooit een user gehad die er problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef NanKing het volgende:
@ het biertje.
Het probleem is dat ik je echt geen eenduidig antwoord kan geven. Een topic per opbod kan maar voor 1 euro aanbieden is niet realistisch aangezien je dan akkoord moet gaan met de prijs die gegeven wordt.
thnx but no thnx. ik open graag eigen topics.quote:Een van de redenen waarom ik dat veilingtopic heb geopend is om dit te voorkomen.
quote:Als je iets voor bijv. 50 euro aanbiedt en er wordt direct 50 euro geboden en daarna gelijk 70 euro is dit geen probleem. Maar die 1 euro topics zijn gewoon niet de bedoeling hier.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil niet al te vervelend zijn... maar:
[TK] Hardware, WLAN, geheugen, PDA, schattige fotolijstjes
Een streepje ( [ s ] ) door "GoldStar DVD-ROM drive" en "Samsung 52x CD-ROM drive" alsjeblieft.
Nah, dan gaan mensen dingen aanpassen en zeggen dat dat er nooit stondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Geqxon het volgende:
Jullie zijn wel fanatiek
Dank u allen!
Misschien wel een leuke taak voor de developers, een optie V&A startposts te kunnen bewerken?
Daar hebben we de edit-geschiedenis voor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef Petre het volgende:
[..]
Nah, dan gaan mensen dingen aanpassen en zeggen dat dat er nooit stondDeze manier lijkt me wel zo veilig. Maar het is misschien wel een idee voor abonnees
Is niet ge-edit, hij was gewoon sneller.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar hebben we de edit-geschiedenis voor.
Inderdaad wel een goede overigens. Kijk maar eens naar deze post. Dat van "die andere voedingen mogen er ook wel bij " is er misschien ook wel erbij ge-edit, nadat hij las dat tomwas54 er ook interesse in had.
ik rochel it wielquote:Op maandag 3 maart 2008 00:05 schreef Folkwin het volgende:
[TK] PSP z.g.a.n.
Heb de PSP zojuist weer voorzien van orginele Sony FW.
Dus eigenlijk het verzoek het topic weer te openen en de openingspost aan te passen.
Het stukje M33 moet daarin weg.
Alvast mijn dank
Even een vraag..quote:Op maandag 3 maart 2008 00:05 schreef Folkwin het volgende:
[TK] PSP z.g.a.n.
Heb de PSP zojuist weer voorzien van orginele Sony FW.
Dit staat er in de FAQ.quote:# Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS2, PS3, NGC, Wii, Xbox, Xbox360, PSP e.d.) is verboden. Bootdisks, flashcards en andere hulpmiddelen bedoeld om niet originele games/software op consoles te gebruiken zijn ook niet toegestaan.
Heb er inderdaad helemaal overheen gelopen. Dan wacht ik je reactie nog even af.. nu is een iPhone geen gameconsole. Maar wel een multimedia apparaat..quote:Op maandag 3 maart 2008 13:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dit staat er in de FAQ.
Flashcards zijn we wel iets soepeler mee geworden.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen verstand heb van iPhones.. Ik ga even researchen en het evt even achter vragen.
Was hier al iets overbekend..quote:Op maandag 3 maart 2008 13:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dit staat er in de FAQ.
Flashcards zijn we wel iets soepeler mee geworden.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen verstand heb van iPhones.. Ik ga even researchen en het evt even achter vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |