abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57046617
Aangeboden Zanussi koelkast (tafelmodel)

Foto's volgen

Vraagprijs: minimaal 30 euro
pi_57047946
in de vorm van een tafel of geschikt voor op tafel?

en wat weegt ie (ongeveer)?
pi_57047999
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef boyv het volgende:
Kun je wel bijdehand gaan doen, maar jij bent hier de domme gup .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_57048426
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef boyv het volgende:
ta·fel·mo·del (het)
1 model koelkast waarvan het bovenblad als tafel dienst kan doen

pi_57051716
heb wel interesse, waar evt. af te halen en kun je misschien een fotootje maken van de buiten en binnenkant?
bedankt
pi_57052028
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 01:14 schreef MisterMe het volgende:
heb wel interesse, waar evt. af te halen en kun je misschien een fotootje maken van de buiten en binnenkant?
bedankt
Af te halen in gemeente de ronde venen (tussen amsterdam en utrecht in), foto's volgen. Had gedacht dat hij inmiddels wel leeggehaald zou zijn maar ik beloof dat ze eraan komen
pi_57052260
okee klinkt goed, ik ben wel vrij snel al in staat om hem op te halen dus ik wacht op de fotos!
pi_57071966
@ MisterMe, foto's gaan pas zondag lukken vrees ik. Heb er trouwens nog niet bij vermeld dat er een klein vriesvakje bovenin zit. Weet niet of dat een voor- of nadeel is
pi_57072393
zou je anders niet even simpel op google willen zoeken naar het type koelkast, vooral de indeling vind ik wel handig om te weten namelijk;) kan er bv in de deur gewoon een 1,5 liter fles en zitten er groentelades in?

Ziet ie er verder nog goed uit?
pi_57072423
ow en zou je de hoogte even willen kijken? gewoon aanrecht hoogte?
pi_57072886
Ik heb hem even opgemeten voor je, hij is 85 cm hoog. In de deur passen makkelijk 1,5 liter flessen. Er staat momenteel een 2 liter fles in namelijk. Daarvan passen er ongeveer 4 naast elkaar in de deur. Daarboven zit nog twee lagen voor eieren e.d. Verder zitten er een groentela over de gehele breedte van de koelkast, daarboven drie 'verdiepingen' en het vriesvakje.

Vergelijkbaar met:

Hij opent ook in de richting van deze foto

Ziet er verder nog zeer goed uit. Zal er eerlijk bijzeggen dat ik niet weet hoe oud hij is. Onze koelkast was een maandje geleden ' ontploft' en wij hebben deze toen als noodkoelkast gekocht maar hij is voor ons toch iets te klein...
pi_57073202
okee klinkt goed, kan ik hem evt. morgen ophalen voor 30 euro?
pi_57075973
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef MisterMe het volgende:
okee klinkt goed, kan ik hem evt. morgen ophalen voor 30 euro?
De reden dat ik nog geen foto's heb kunnen maken is omdat de koelkast nog niet leeg is. Ophalen gaat nog niet lukken dus. Heb misschien een beetje te vroeg een topic geopend. Ik wist namelijk niet dat een nieuwe koelkast een tijdje moet staan om de koelvloeistof tot rust te laten komen (of iets dergelijks)

Daarbij staat de advertentie ook op marktplaats waar ik ook een bod heb van 30,00 inmiddels dus als ik de foto's heb (zondag) laat ik hem nog een dagje staan en dan gaat ie naar de hoogste bieder. Als 30,00 dan het hoogste bod is mag je hem wat mij betreft ophalen. Indien je dan nog interesse hebt..
pi_57077112
okee, zou je in ieder geval in dit topic dan de fotos willen plaatsen en mij op de hoogte houden van de gang van zaken rond de koelkast?

En hij is met geen mogelijkheid al vandaag te krijgen he?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:13:18 #15
122997 zquing
Drama Junk
pi_57079871
35 eutjes
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57085364
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:33 schreef MisterMe het volgende:
okee, zou je in ieder geval in dit topic dan de fotos willen plaatsen en mij op de hoogte houden van de gang van zaken rond de koelkast?

En hij is met geen mogelijkheid al vandaag te krijgen he?
Nee sorry, echt pas vanaf maandag want hij is nu nog in gebruik tot wij de nieuwe in gebruik nemen. En zoals je hieronder ziet ben je hier al overboden

Maar goed, ik zal in ieder geval zodra ik ze heb de foto's hier posten. Dan heb je tenminste een goed beeld...
pi_57114037
voor hoeveel kan ik hem morgen eind van de middag ergens bij je halen?
pi_57114341
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:50 schreef MisterMe het volgende:
voor hoeveel kan ik hem morgen eind van de middag ergens bij je halen?
Hij is vandaag leeggehaald en is nog niet schoongemaakt (niet dat hij erg vies is ofzo maar toch). Daarbij is de stekker er af omdat deze eraf moest toen we het snoer door de muur terug haalden. En m'n vader wil graag even 1 of 2 dagen aankijken of de koelkast die we nu hebben het blijft doen (die is tweedehands namelijk)

Had nogmaals beter even kunnen wachten met deze advertentie maar ik had in mijn hoofd ene er in, andere eruit maar hij is niet van mij dus ja

Je kan hem woensdag eind van de middag schoon en inclusief nieuwe stekker ophalen voor 40 euro. Indien je hier interesse in hebt zal ik zo met mijn mobiel foto's voor je maken. Dit is er namelijk nog steeds niet van gekomen
pi_57114665
nee ik geloof wel dat het een prima koelkast is hoor! laat hem hier maar gewoon staan dan, ik ben dan zeker geinteresseerd voor dat bedrag en woensdag! indien er hogere biedingen komen zien we wel weer verder!

Wil je even je adres mailen naar stijndelange at hotmail punt com
pi_57114860
Ok, gedaan
pi_57181041
Verkocht
pi_57185206
bye
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')