Kun je wel bijdehand gaan doen, maar jij bent hier de domme gupquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef boyv het volgende:
in de vorm van een tafel of geschikt voor op tafel?
ta·fel·mo·del (het)quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef boyv het volgende:
in de vorm van een tafel of geschikt voor op tafel?
Af te halen in gemeente de ronde venen (tussen amsterdam en utrecht in), foto's volgen. Had gedacht dat hij inmiddels wel leeggehaald zou zijn maar ik beloof dat ze eraan komenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:14 schreef MisterMe het volgende:
heb wel interesse, waar evt. af te halen en kun je misschien een fotootje maken van de buiten en binnenkant?
bedankt
De reden dat ik nog geen foto's heb kunnen maken is omdat de koelkast nog niet leeg is. Ophalen gaat nog niet lukken dus. Heb misschien een beetje te vroeg een topic geopend. Ik wist namelijk niet dat een nieuwe koelkast een tijdje moet staan om de koelvloeistof tot rust te laten komen (of iets dergelijks)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef MisterMe het volgende:
okee klinkt goed, kan ik hem evt. morgen ophalen voor 30 euro?
Nee sorry, echt pas vanaf maandag want hij is nu nog in gebruik tot wij de nieuwe in gebruik nemen. En zoals je hieronder ziet ben je hier al overbodenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:33 schreef MisterMe het volgende:
okee, zou je in ieder geval in dit topic dan de fotos willen plaatsen en mij op de hoogte houden van de gang van zaken rond de koelkast?
En hij is met geen mogelijkheid al vandaag te krijgen he?
Hij is vandaag leeggehaald en is nog niet schoongemaakt (niet dat hij erg vies is ofzo maar toch). Daarbij is de stekker er af omdat deze eraf moest toen we het snoer door de muur terug haalden. En m'n vader wil graag even 1 of 2 dagen aankijken of de koelkast die we nu hebben het blijft doen (die is tweedehands namelijk)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:50 schreef MisterMe het volgende:
voor hoeveel kan ik hem morgen eind van de middag ergens bij je halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |