Zie link [TK] Shuttle SX38P2 Pro PS met Intel Core2 Quad Q6600 enz enquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:13 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom koop je een processor om deze vervolgens 2 weken later te verkopen zonder hem gebruikt te hebben?
Het valt ook niet mee om on-topic te posten hier zonder allerlei uit de lucht gegrepen opmerkingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Tarabass het volgende:
Lijkt als een addertje onder het gras liggend topic. Iets kopen voor een paar honderd euro om het vervolgens, terwijl je alles zo zonder problemen binnen acht dagen mag terugbrengen, weer te verkopen voor veel minder. Omdat je geen intel-man bent
Slaat werkelijk nergens op..
pff zal even de bon plaatsen dat ik vanavond de kast terug gebracht heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Tarabass het volgende:
Lijkt als een addertje onder het gras liggend topic. Iets kopen voor een paar honderd euro om het vervolgens, terwijl je alles zo zonder problemen binnen acht dagen mag terugbrengen, weer te verkopen voor veel minder. Omdat je geen intel-man bent
Slaat werkelijk nergens op..
Ik heb je bod gezien .quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:33 schreef Shagya het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om on-topic te posten hier zonder allerlei uit de lucht gegrepen opmerkingen.
Heb al eerder wat gekocht van Wim en kan je verzekeren dat het een zeer betrouwbare verkoper is.
nee ik bouw mijn eigen pc heb ik alternate niet voor nodigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:56 schreef Arnold_fan het volgende:
Een tikje offtopic, maar heeft Alternate je pc opgebouwd of heb je dat zelf gedaan? Ik zie geen kosten hiervoor op je factuur en wellicht dat ik mijn nieuwe pc daar anders ook laat bouwen.
stuur even een mailtje naar me. Dan hou ik het in gedachten, en de verkoop ging niet door.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:56 schreef Amien93 het volgende:
Wim .. begrijp ik het goed dat de verkoop van de sn27p2 uiteindelijk niet is doorgegaan? Anders wacht ik nog ff een maandje en wacht ik met spanning je advertentie af .. stuur me anders ff een PM tegen die tijd, als je er aan denkt (heb nog steeds interesse)
dat wilde ze mij nog niet zeggen bij shuttle.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Sloper het volgende:
Wat is zo'n Shuttle PC als ik vragen magen?
Nooit doen... Ze vergeten de heft.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:56 schreef Arnold_fan het volgende:
Een tikje offtopic, maar heeft Alternate je pc opgebouwd of heb je dat zelf gedaan? Ik zie geen kosten hiervoor op je factuur en wellicht dat ik mijn nieuwe pc daar anders ook laat bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |