Een auto waar niet ingereden is blijft z.g.a.n. Hij is namelijk nog steeds zo goed als dat hij nieuw was.quote:
Helaas, die aanbieding geldt alleen i.c.m. de PSP.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:33 schreef _Endymion_ het volgende:
Ik wil morgen die 2GB voor 10,- in Almere centrum ophalen. Ik neem aan dat het een pro duo is met magic gate ondersteuning.
Dat is inderdaad de "praktische" firmware, ook de meest recente.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:19 schreef Elegy het volgende:
Da's de "praktische" firmware toch?
Hoelang gaat de batterij mee? Ik moet straks ongeveer 9 uur in een bus zitten en zou dan wel graag een filmpje willen kunnen kijken/spelletje kunnen spelen zonder dat het ding na anderhalf uur uitvalt
Sorry, geen interesse.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:01 schreef Motar het volgende:
ruilen voor een snes met donkey kong 3, zelda en mario allstars?
Ah ok. Maar 2,5 tot drie uur is best wel kort, ik neem aan dat het dan ook zonder spellen spelen is? Wel jamemr dat er niet gewoon batterijen in kunnen eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 17:33 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de "praktische" firmware, ook de meest recente.
Filmpjes vanaf Memory Stick doe je wel 2,5-3 uur.
Vanaf UMD half uurtje korter.
Normale speelduur van een PSP is ongeveer maar 3-3,5 uur hoor. Extra accupacks zijn er er wel al te krijgen voor 7,95.. (http://www.yagoda.nl/powe(...)2a71228fd0785b67507bquote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah ok. Maar 2,5 tot drie uur is best wel kort, ik neem aan dat het dan ook zonder spellen spelen is? Wel jamemr dat er niet gewoon batterijen in kunnen eigenlijk
Bod via PM van 100 euro incl. 2 GB MS.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef frankpaul1 het volgende:
PM sent.
Denk je dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:18 schreef Petre het volgende:
PSP is weer terug op de legale Firmware, dus bij deze: open
Als er gewone batterijen ingaan dan zijn ze zo leeg, of je haalt ergens een extra accu vandaan, probleem ook opgelost.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah ok. Maar 2,5 tot drie uur is best wel kort, ik neem aan dat het dan ook zonder spellen spelen is? Wel jamemr dat er niet gewoon batterijen in kunnen eigenlijk
Daarom. Oplossingen ten overvloede.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:20 schreef Slasher het volgende:
Als er gewone batterijen ingaan dan zijn ze zo leeg, of je haalt ergens een extra accu vandaan, probleem ook opgelost.
Mag niet binnen 24 uurquote:Op maandag 3 maart 2008 18:29 schreef Folkwin het volgende:
En even een schoppie!
En een DS met flashcard wel? omdat er homebrew op kan?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:48 schreef dndiek het volgende:
Gemodificeerde PSP´s mogen niet via FOK! verkocht worden
Meer iets voor in het FB-topic, maar zolang er geen illegale games en/of firmware bij zit is het toegestaan, anders niet. Spullen die je alleen kunt gebruiken om iets illegaals te doen zijn ook niet welkom.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En een DS met flashcard wel? omdat er homebrew op kan?
kan bij deze psp ook hoor
Ik had het ook al in het FB-topic gevraagd. Maar dan de vergelijking met een Jail Break IPhone..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En een DS met flashcard wel? omdat er homebrew op kan?
kan bij deze psp ook hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |