Wat hebben Polen met weekend te maken ? Of is je stageplaats ingepikt door een goedkope Poolquote:
Je loopt stage bij een uitzendbureauquote:
Oliebollen bakken!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond nieuwjaarsactiviteit van het werk (jaja, ik weet dat het al halverwege februari is![]()
) dus ik ben benieuwd wat we gaan doen
eerst SCHOOL werk repareren.quote:
Die van mij komt weer tevoorschijn. Ben ondertussen al 4 weken bezig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanaf volgende week maandag, afvalrace beginnen. Fit voor de zomer zijnwasbordje zit verstopt onder het vet
denk iets van smokkeltocht ofzoquote:
Jeweetquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:55 schreef Cageon het volgende:
Mooiboy alert!
Tsss!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef KaheemSaid het volgende:[/b]
[..]
Vind het niet aardig van je dat je die lieve jongen dwingt!
Zie je!quote:
Opschepper.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag gewoon een kaart
Ik 0quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag gewoon een kaart
Het was een verjaardagskaart (beetje verlaat)quote:
Vertel vertel...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:55 schreef Houniet het volgende:
Ik heb heel wat anders gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja. ik zit nog steeds op stage
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik wilde het nog vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een verjaardagskaart (beetje verlaat)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Vertel vertel...Teveel huiswerk, en ja, ook Latijns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja. ik zit nog steeds op stage
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Is het niet Latijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Teveel huiswerk, en ja, ook Latijns.
Voor mij heul lang geleden dat ik dat heb gehad.quote:
pwnedquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Teveel huiswerk, en ja, ook Latijns.
Ik heb 2 lessen gehad ooit, in de brugklas. Dat was vooral om mensen kennis te laten maken, zodat ze bewust konden kiezen tussen gymnasium en atheneum. Aan het aantal lessen kun je wel zien wat ik gekozen heb.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mij heul lang geleden dat ik dat heb gehad.
*denkt met warme gevoelens terug*
Whehe is die player weer hoorquote:
Roy gast alles goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe is die player weer hoor! Lekker afgetraind voor de zomer, heerlijk
![]()
Hoi stageloperts!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe is die player weer hoor! Lekker afgetraind voor de zomer, heerlijk
![]()
Hoi stageloperts!
quote:Houniet die vind zichzelf wel interessant!
Tijd voor maken man, mooiste wat er is! Wat voor gitaar heb je?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb hier nu al een tijdje een gitaar staan. Ik heb ook een boek waaruit ik e.e.a. zou kunnen leren. Ik heb dat ding nog amper aangeraakt. Gaat niet goed, ik heb het veel te druk. [afbeelding]
trend?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat heeft dat gezeur over polen hiermee te maken inderdaad, erger me er nu al dood aan.
Heb ik wat gemist qua polen? is dit een nieuwe trend ofzo!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |