Wat hebben Polen met weekend te maken ? Of is je stageplaats ingepikt door een goedkope Poolquote:
Je loopt stage bij een uitzendbureauquote:
Oliebollen bakken!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond nieuwjaarsactiviteit van het werk (jaja, ik weet dat het al halverwege februari is![]()
) dus ik ben benieuwd wat we gaan doen
eerst SCHOOL werk repareren.quote:
Die van mij komt weer tevoorschijn. Ben ondertussen al 4 weken bezig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanaf volgende week maandag, afvalrace beginnen. Fit voor de zomer zijnwasbordje zit verstopt onder het vet
denk iets van smokkeltocht ofzoquote:
Jeweetquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:55 schreef Cageon het volgende:
Mooiboy alert!
Tsss!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef KaheemSaid het volgende:[/b]
[..]
Vind het niet aardig van je dat je die lieve jongen dwingt!
Zie je!quote:
Opschepper.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag gewoon een kaart
Ik 0quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag gewoon een kaart
Het was een verjaardagskaart (beetje verlaat)quote:
Vertel vertel...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:55 schreef Houniet het volgende:
Ik heb heel wat anders gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja. ik zit nog steeds op stage
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik wilde het nog vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een verjaardagskaart (beetje verlaat)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Vertel vertel...Teveel huiswerk, en ja, ook Latijns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja. ik zit nog steeds op stage
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Is het niet Latijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Teveel huiswerk, en ja, ook Latijns.
Voor mij heul lang geleden dat ik dat heb gehad.quote:
pwnedquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Teveel huiswerk, en ja, ook Latijns.
Ik heb 2 lessen gehad ooit, in de brugklas. Dat was vooral om mensen kennis te laten maken, zodat ze bewust konden kiezen tussen gymnasium en atheneum. Aan het aantal lessen kun je wel zien wat ik gekozen heb.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mij heul lang geleden dat ik dat heb gehad.
*denkt met warme gevoelens terug*
Whehe is die player weer hoorquote:
Roy gast alles goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe is die player weer hoor! Lekker afgetraind voor de zomer, heerlijk
![]()
Hoi stageloperts!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe is die player weer hoor! Lekker afgetraind voor de zomer, heerlijk
![]()
Hoi stageloperts!
quote:Houniet die vind zichzelf wel interessant!
Tijd voor maken man, mooiste wat er is! Wat voor gitaar heb je?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb hier nu al een tijdje een gitaar staan. Ik heb ook een boek waaruit ik e.e.a. zou kunnen leren. Ik heb dat ding nog amper aangeraakt. Gaat niet goed, ik heb het veel te druk. [afbeelding]
trend?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat heeft dat gezeur over polen hiermee te maken inderdaad, erger me er nu al dood aan.
Heb ik wat gemist qua polen? is dit een nieuwe trend ofzo!?
Jawelquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:10 schreef Deansensitized het volgende:
Niet alle Polen over een kam scheren.
Polen [ afbeelding ]
Ik ga, lekker slapen [ afbeelding ]
Idd, altijd lam in de wagenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:09 schreef bietelboer het volgende:
Zeker!
Ik kom dagelijks Poolse chauffeurs tegen op de weg en die gasten zijn een gevaar op de weg
Ja idd, BB doe is ff langs brengenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel
truste
[..]
Idd, altijd lam in de wagen
Heb je nog frikadellen btw?
Jij mag fulltime werken, voel je je niet vereerd?quote:
Niet zolang ik voor iemand anders werkquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij mag fulltime werken, voel je je niet vereerd?
Morgen weer stage lopen
Dat was vroeg zatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenmorgen allemaal, Kaheem is weer van zijn bedje!
Gaat uw gangquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, heb een soort tic dat ik iedereen [tenminste voor zover bekend] bij zijn/jhaar echte [voor]naam noem
mjehquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:58 schreef Houniet het volgende:
civic85 gaat niet mee naar NOPEISDOPE [ afbeelding ]
NopeIsDope 1 maartquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Wie? Waarheen?
Ja, kost teveel geldquote:
ja hej ik zeg niets eh...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, kost teveel geld. Alle feesten gaat hij mee, maar deze kost teveel geld
..
Eibertquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes
Ik wou vrijdags ook wel vrij
quote:
Serieus, wat wilde je gaan doen danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Heerlijk zo'n vrij bestaan, ga kappen met de opleiding. Vind er geen ruk aan! Nu druk bezig met solliciteren![]()
Whehe Dean zit er ook nog wel steeds hoorquote:
Deed pre-master (schakeljaar uni.) economie en bedrijfseconomie. Niks waardquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Serieus, wat wilde je gaan doen dan?
Uiteraard, ook nogsteeds aan het stagelopen, dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe Dean zit er ook nog wel steeds hoor!!
Alles gaat goed, nieuwe opleiding nieuwe wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deed pre-master (schakeljaar uni.) economie en bedrijfseconomie. Niks waard![]()
Nu beetje solliciteren, paar gesprekken gehad, volgende week bij 2 bedrijven voor een 2e gesprek! Beetje de bankwereld in duiken
!
Verder alles flex, knie nog steeds niet 100%![]()
![]()
![]()
! Met jou ook alles paletti?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard, ook nogsteeds aan het stagelopen, dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |