NEEEEEquote:
Die was inderdaad tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:00 schreef speciwacy het volgende:
[..]
NEEEEEWat K*t nummer... en die taal...
![]()
![]()
........ blijf rillingen krijgen als ik dat nummer hoor !
niet alleen dat, maar ik heb het verplicht 1000 keer op een dag aan moeten horen op een kamp van 3 dagen.. The horror... the horror!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Die was inderdaad tenenkrommend slecht..
i agreequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar ik heb het verplicht 1000 keer op een dag aan moeten horen op een kamp van 3 dagen.. The horror... the horror!!!!
Ik ben getraumatiseerd voor het leven, en krijg spontane moordneigingen mocht ik dat nummer ook maar 1 keer weer horen
Ja, mooie kopie van Wikipedia, maar die nemen alleen de nummer één hits in acht. Er zijn er veel meer. En dan mag er best gezegd worden waarom je een nummer wel of niet leuk vond.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
-knip-
Opgezocht op internet???quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
-knip-
Train - Calling All Angelsquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:24 schreef gunk77 het volgende:
Train - Drops of jupiter
Lifehous - Hanging by the moment
Jules Deelder - Ode aan de kut
Ohja. Die was tof.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rollergirl!
Rednex - Old Pop In An Oakquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rednecks met Cotton eye Joe
Dat wist het eerste nummer niet te evenaren natuurlijk, dus het blijft min of meer een one hit wonder.quote:
En ze kwamen nog even om de hoek kijken met 'Wish You Were Here.''quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat wist het eerste nummer niet te evenaren natuurlijk, dus het blijft min of meer een one hit wonder.
Is niet helemaal de graadmeter voor een One Day Fly natuurlijk. Vind Eiffel 65 ook niet echt een eendagsvlieg, omdat ze met Move Your Body ook nog een bescheiden hitje hadden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat wist het eerste nummer niet te evenaren natuurlijk, dus het blijft min of meer een one hit wonder.
Mja, er valt over te twisten, maar als we het nog enigszins breed houden komen er misschien wel meer leuke vergeten nummers aan het licht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is niet helemaal de graadmeter voor een One Day Fly natuurlijk. Vind Eiffel 65 ook niet echt een eendagsvlieg, omdat ze met Move Your Body ook nog een bescheiden hitje hadden.
4 Non Blondes - What's Up?
Album is nu te downloaden van de Babylon Zoo site,quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Misstique het volgende:
Babylon Zoo met Spaceman vond ik geweldig:
[ afbeelding ]
Bekend geworden van de Levi's reclame, maar na dit nummer in de vergetelheid geraakt. Jammer, want hun album 'The boy with the X-ray eyes' is bepaald niet slecht..
Ik was helemaal weg van de zanger Jas Mann en heb onderstaande foto met zijn handtekening nog ergens op zolder liggen.
[ afbeelding ]
Ik heb uiteraard destijds dat album gekocht al.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
Album is nu te downloaden van de Babylon Zoo site,
Die Jas Mann was een apart figuur eigenlijk, maar maakte zeker goede muziek, maar was Babylon Zoo niet een eenmans project???
Dus alleen Jass Mann en af en toe een gastmuzikantje ofzo?
Staat ergens in mijn muziekvideocollectie. Mpg geloof ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Nakatomi was een tweedagsvliegChildren of the night en Sing
Iemand die het originele clipje van Sing nog kan vinden?Die vond ik als 13 jarige best wel interessant
Die kerel heeft van heel veel nummers draaiorgel versies gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de liefhebbers nog een draaiorgelversie
Deze?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
Zo kan ik me nog een ééndagsvlieg uit 1992 herinneren.
De naam van de zanger weet ik toaal niet meer en het nummer heette volgens mij:"There's got to be some hero in me."
Nee, Tina Turner had ik wel geweten, het was van een man.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze?
itel
We don't need another hero
Artiest
Tina Turner
Out of the ruins
Out from the wreckage
Can't make the same mistake this time
We are the children
the last generation
We are the ones they left behind
And I wonder when we are ever gonna change it
Living under the fear till nothing else remains
We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond the thunderdome
Bron
Maar dat is dan geen eendagsvlieg
ik heb nooit van het nummer gehoord, maar heb deze gevonden via Googlequote:Op woensdag 20 februari 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
Zo kan ik me nog een ééndagsvlieg uit 1992 herinneren.
De naam van de zanger weet ik toaal niet meer en het nummer heette volgens mij:"There's got to be some hero in me."
Als ik het me goed herinner was hij op 30 juni 1992 parkeerschijf bij de Vara, maar een hit is het nooit geworden. Carola Hamer heeft hem aan het eind van 1992 nog gedraaid in haar programma.
Buddy Holly is geen eendagsvlieg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weezer-Buddy Holly
Die had ik ook in mijn hoofd, lekker nummer wel!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:35 schreef Croupouque het volgende:
De eerste die me zo te binnen schoot was:
Duke - So in love with you.
Weezer bedoel jequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Buddy Holly is geen eendagsvlieg.
Dat denk ik ook niet nee. Island In The Sun was (bijvoorbeeld) een grotere hit, denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Buddy Holly is geen eendagsvlieg.
Geldt wel voor meer genoemde artiesten natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:11 schreef desub het volgende:
[..]
Weezer bedoel je? is inderdaad ook geen eendasvlieg
Edit: ah er zijn dus meer hitsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geldt wel voor meer genoemde artiesten natuurlijkMaar meer hits kan ik me niet herinneren van Weezer.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik heb nooit van het nummer gehoord, maar heb deze gevonden via Google
Mooi liedje!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rene klijn, mr Blue. Maar dat had zo zn redenen
De fatboy slim remix is ook erg leukquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef Roi het volgende:
Cornershop - Brimful of Asha
http://nl.youtube.com/watch?v=5rQmB7SCrzc
Hoe bedoel je geniaal![]()
Ja die clip was laatst nog op tv. En daarna kwam Vanilla Ice. Ik besloot toen dat Snow een relatief beter nummer had. Hij had iets (ondanks die afschuwelijke bril) wat Vanille Ice niet had. Ik ga hm eens googlen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Snow - Informer (1993)
Inderdaad een eendagsvlieg, maar Ray Wilson, de zanger, schopte het later wel tot zanger van Genesis. Hij slaagde er overigens niet in om Phil Collins te doen vergeten en stapte na twee jaar weer op. Scoorde later nog een hit samen met Armin van Buuren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Stiltskin-Inside
Hun vocale bijdragen aan veel hits van WHAM! niet meegerekend dan. Ze waren aanvankelijk zelfs officieel lid van de groep die dus feitelijk een kwartet was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pepsi & Shirly-Heartache
Mag 76 ook?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
Voor de mensen die geboren zijn begin jaren '80
Valt af, want Feels like heaven was ook een grote hitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_j-Tji1DueU
Felix is een project van Rollo Armstrong, tegenwoordig vooral bekend als het brein achter Faithless. Niet echt een eendagsvlieg dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef Djeez het volgende:
Doop, Nuke (met het aanstekelijke Nene oh Nene, oh Nene), Pinocchio, Felix, Darude, Chaka Demus & Pliers, U96, Mark'Oh, Egbert Douwe. Volgens mij weet ik er nog wl veel meer...
Pssst, je vergeet http://youtube.com/watch?v=l18j-vrVMCAquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
http://youtube.com/watch?v=JCq0fef_-aI
Ik ga niet zeggen wie het zijn, klik zelf maar
En uiteraard de Reynold Girls (I'd Rather Jack) en Princess (Say I'm Your Number One, het eerste succes van het hitproducers-trio).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog wat uit de stal van Stock Aitken & Waterman: Jason Donovan (eigenlijk acteur) en Bros.
Oh ja! En natuurlijk het monumentale, door muziekcritici zwaar onderschatte Ik Stop Hem Even Lekker In Je Hol.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef Djeez het volgende:
Ferdo, De Dikke Lul Band heeft verder ook het sublieme 'Schapen neuken' uitgebracht, een echte klassieker in piratenland...
En vlak vooral ook 'Damesfietszadelruiker' en 'Als ik je kut lik, ruik ik je kont' niet uit...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja! En natuurlijk het monumentale, door muziekcritici zwaar onderschatte Ik Stop Hem Even Lekker In Je Hol.
De eersten hadden nog een hit met Banned In The USA en de laatste met Street Tuff.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef Djeez het volgende:
Hmmz, waar blijven de 2 Live Crew met Me so horny, Titt'n met Ben je geil of wil je een koekje? en Double Trouble and the Rebel MC met Rock you fuck you? Zijn ook echte eendagsvliegen...
Schapen neuken is en blijft van Hans Dorrestijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef Djeez het volgende:
Ferdo, De Dikke Lul Band heeft verder ook het sublieme 'Schapen neuken' uitgebracht, een echte klassieker in piratenland...
Ja, is nog niet eens zolang geleden. Je ziet zoveel van die eendagsvliegen, haal je er zo uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:34 schreef desub het volgende:
hoorde deze laatst op de radio: christian walz- wonderchild, z'n enige hit volgens mij
Die zijn niet echt vergeten vind ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:42 schreef Wezzel het volgende:
Deep Blue Somthing - Breakfast at Tifanny's
Goo Goo Dolls - Iris
Héérlijk, lang niet gehoordquote:
Het is maar wat je een eendagsvlieg noemt...hij heeft onlangs weer wat uitgebracht met 50 cent, alleen je zou hm niet zo snel herkennen.quote:
Big Apple was ook een hit, maar niet zo heel bekend. En dan heeft de zanger van die band, Limahl, solo ook nog een hit gehad met Never Ending Story.quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef Uccie het volgende:
Nog eentje uit de 80's:
Kajagoogoo - Too Shy
Kan zo snel geen linkje vinden.
Culture Club zou ik nou niet echt een eendagsvlieg willen noemen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:42 schreef Wezzel het volgende:
Culture Club - Boy George: Kama Cameleon
Was eerder een topic over volgens mij
Nee indd. Is juist iets typisch van de jaren 80.quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef Ferdo het volgende:
Culture Club zou ik nou niet echt een eendagsvlieg willen noemen.
Ik heb me meer vermaakt met 2girls1cup als ik eerlijk moet zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
En daarop gemaakt een knaller van een eendagsvlieg![]()
Zo heeft ieder zijn voorkeuren Maisnonquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb me meer vermaakt met 2girls1cup als ik eerlijk moet zijn
Ze hebben nog wel een nummer uitgebracht daarna, maar die heeft het nooit echt gehaald.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef Ml0t het volgende:
Abel - onderweg?
Dat is het enige nummer wat ik van hun ken..
Ik heb destijds nog hun CD (Europop? Ligt nog wel ergens verdwaald boven) laten overkomen uit Italië.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef Blight het volgende:
Ow, en deze natuurlijk:
Mannenkoor Karrespoor had verder nog grote hits met Lekker op de trekker, Stro uut de polder en Koekalverij.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ph.D - I won't let you down (26 december 1981)
WAX was een project van Andrew Gold en Graham Gouldman. Beiden hadden destijds al een flinke staat van dienst. De laatste was lid van 10CC, de eerste had ook verschillende hits in de jaren '70 (Lonely Boy, Thank You For Being A Friend, Never Let Her Slip Away). WAX scoorde trouwens twee grote hits: Right Between The Eyes en Building A Bridge To Your Heart.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zeker geen eendagsvlieg. Was een project van Jim Diamond
Heeft later solo nog een nummer 1 hit gehad met "I Should have known better"
Verder:
Edelweiss - Bring me Edelweiss
WAX - Building a bridge to you heart
Poing (heette de arties ook zo???)
Wauw. Dat is zo fout dat het zeer doet!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die lead zangeres.
Over fout gesproken:
Kent iemand WOW! nog?Dat ik het nog weet ook.
Hehehehe, de Nederlandse Spice Girlsquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die lead zangeres.
Over fout gesproken:
Kent iemand WOW! nog?Dat ik het nog weet ook.
Wes - Alane, Lou Bega - Mambo no. 5quote:
In de jaren '90 hadden ze ook elke zondag een top 10 van bekende artiesten en/of groepen. Zo moet ik nog ergens een ABBa top 10 op band hebben staan...quote:Op zondag 27 april 2008 11:26 schreef JDude het volgende:
Ghehehe, het oude gele driehoekige TMF-logo ook nog.
Ik kwam bij m'n laatste verhuizing een oude krantenpagina tegen van ergens uit de jaren '90... in de TV-sectie stond dat er een Dire Straits-special op TMF was. Nu ondenkbaar.
Oh, uit dezelfde tijd had je er ook een met de tekst "let me be your underwear". Weet even niet meer van wie...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:40 schreef Ferdo het volgende:
Als we dan op die toer gaan:
20 Fingers - Short Dick Man
Angelique - Een Beetje Geld Voor Een Beetje Liefde; Ik Wil Je Pijpen (van je broek wat korter maken)
Li'l Louis - French Kiss (dat kreunnummer)
Sissy Penis Factory - Everybody Fuck Now
E-Rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex
Sebastian - Shut Up (And Sleep With Me)
en Do you really want to hurt me?quote:
Er was nog een liedje met een ballon ook.quote:Goo Goo Dolls - Iris
Ga als je weg moet gaan...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als we toch op de foute toer gaan:
B.E.D. - Welles (verliefd geweest)
Of wat dacht je van:
Hell yeah!quote:
Oh ja, Wessel v Diepen. Echt een eendagsvlieg.quote:
quote:Wessel van Diepen is alias DJ Delmundo één van de breinen achter een reeks dance-acts die in de jaren 1990 de hitlijsten bestormden, waaronder LA Style (James Brown Is Dead, #1 in 1991), Lick feat. Kentucky Martha (I'm the Girl of your Dreams #19 in 1995), Nakatomi (Children Of The Night, #3 in 1996) en het internationale topsucces de Vengaboys (Boom, Boom, Boom, Boom en We're Going To Ibiza, #1 in 1998 en 1999). Hierdoor had Radio 538 destijds regelmatig de primeur van een nieuwe Vengaboys-single.
Er zit er eentje van hun op fok,ik geloof dat er zelfs een 2e ooit gepost heeft. Ben z'n naam ff kwijt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:12 schreef Ferdo het volgende:
Poing was trouwens van de Rotterdam Termination Source.
Niet echt one hit wonders, I'll Be There For You en I Want You To Want Me waren zelfs grotere hits dan dit nummer.quote:
Blue Mondays van New Order bedoel je? Ze scoorden ook met True Faith ('87) en Regret ('93). Afsplitsing Monaco scoorde met What Do You Want From Me ('97) en New Order zelf is ontstaan uit de resten van Joy Division die door Ian Curtis werden achtergelaten. Zou ik niet echt een eendagsvlieg willen noemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef __________ het volgende:
[..]
Er zit er eentje van hun op fok,ik geloof dat er zelfs een 2e ooit gepost heeft. Ben z'n naam ff kwijt.
Ook 1tje van Soulvation trouwens. Hebben Summer in the city gemaakt en daarna nog wat gepruttel wat elke eendagsvlieg probeert maar dat was niks.
Maar als we eendagsvlieg zien als one-hit-wonder blijft Bruce Hornsby toch wel de beste. 3 hits met hetzelfde nummer/riedeltje.
FR David - Words
Blueboy - remember me
Crash test dummies - mmm mmm mmm
Frankie Valley - Grease
Motors -Airport
Murray Head - One night in Bangkok
OMC - how bizzare
Blue order - Monday. Is meerdere keren een hit geweest maar hebben ze ook meerdere nummers gehad die wat werden eigenlijk?
De zanger (en enig bandlidquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:25 schreef Thy... het volgende:
Nine Days-Absolutely (Story of a Girl)
New Radicals - You Get What You Give
Helaas beide een-dags-vliegen en New Radicals heeft zelfs maar één CD uitgebracht.
Hoe die headbangedquote:
Was 'm helemaal vergeten.. Blijft een goed nrquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:42 schreef ACT-F het volgende:
Weer zo'n klassieker waar je daarna niks meer van gehoord hebt:
Chille shit dit
Weet denk ik wel wie je bedoeld maar hoe die lui heette.... bedoel je die cartoon lui van: oeh ieh, oeh ah ah, ching chang, walla walla bing bang?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:43 schreef Digital-Love het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een nummer dat vaak op tmf kwam, in de tijd van bijvoorbeeld Vengaboys en Toy-Box enzo. Ik weet niet meer wat voor een soort nummer dit was, maar de clip kan ik me nog wel herinneren. Die gozers hadden van de hele lange haar dat zo een heel stuk uitsteekt vanaf je voorhoofd(geen idee hoe zo'n kapsel heet). Op het eind werd er iets gezegd, volgens mij: "elvis has left the building". Als iemand nog weet welk nummer dit is
Ja volgens mij wel ja! Misschien is het voor iemand anders nu duidelijker.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet denk ik wel wie je bedoeld maar hoe die lui heette.... bedoel je die cartoon lui van: oeh ieh, oeh ah ah, ching chang, walla walla bing bang?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:35 schreef Digital-Love het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja! Misschien is het voor iemand anders nu duidelijker.
Een 3 dags vlieg, want ze hebben ook nog "Free" gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Nakatomi was een tweedagsvliegChildren of the night en Sing
Iemand die het originele clipje van Sing nog kan vinden?Die vond ik als 13 jarige best wel interessant
Voor de liefhebbers nog een draaiorgelversie
I'm raving is ook van LA Stylequote:
E-Rotic heeft nog meer nr's gehad hoor:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:40 schreef Ferdo het volgende:
Als we dan op die toer gaan:
20 Fingers - Short Dick Man
Angelique - Een Beetje Geld Voor Een Beetje Liefde; Ik Wil Je Pijpen (van je broek wat korter maken)
Li'l Louis - French Kiss (dat kreunnummer)
Sissy Penis Factory - Everybody Fuck Now
E-Rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex
Sebastian - Shut Up (And Sleep With Me)
Is ook geen eendagsvlieg:quote:
Ja, maar zij hebben ook nog een nummer gehad, al ben ik daar de naam even van kwijt.quote:
Gompie is niemand minder dan Peter Koelewijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:10 schreef CoolGuy het volgende:
Je had wel Gompie - Alice, who the fuck is Alice. Ik weet dat dat nr oorspronkelijk van iemand anders is, maar van Gompie heb ik daarna eigenlijk nooit meer wat gehoord.
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gompie is niemand minder dan Peter Koelewijn.
Cartoons dusquote:
Klopt, maar dit was het eerste wat ik vond.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ook nog een nummer gehad, al ben ik daar de naam even van kwijt.
B.E.D. heb ik een keer live gezienquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als we toch op de foute toer gaan:
B.E.D. - Welles (verliefd geweest)
Of wat dacht je van:
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ook nog een nummer gehad, al ben ik daar de naam even van kwijt.
Geboren in 1988.. maar ken ze toch bijna allemaal..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga niet zeggen wie het zijn, klik zelf maar
Supermooi nummer! De remix van M.a.n.d.y. vs Booka Shade vind ik zelf iets toffer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
In 1981 verscheen in de hitparade een plaatje dat nog steeds in de boeken staat als meest absurde eendagsvlieg ooit. De artieste mag niet als eendagsvlieg aangemerkt worden, maar is eerder bekend als performance-kunstenares met een eenmalige uitglijder richting het platenpubliek. Later zou ze nog samenwerken met onder andere Jean-Michel Jarre (Zoolook)
Geniet eens van Laurie Anderson met O Superman
Voor wie 'r mooi vindt, ze is getrouwd met rock&roll-legende Lou Reed
briljant!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
In 1981 verscheen in de hitparade een plaatje dat nog steeds in de boeken staat als meest absurde eendagsvlieg ooit. De artieste mag niet als eendagsvlieg aangemerkt worden, maar is eerder bekend als performance-kunstenares met een eenmalige uitglijder richting het platenpubliek. Later zou ze nog samenwerken met onder andere Jean-Michel Jarre (Zoolook)
Heeft ook nog met Peter Gabriel samengewerkt (het nummer This Is The Picture op het album So).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, echt een VRESELIJK FOUT nummer. Dat was echt het toppunt vond ik. Zeker omdat die gast serieus dacht dat hij een goed nummer had gemaakt. Wist gelijk al dat het een 1dagsvlieg zou zijn. Pff.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:15 schreef J.Herrer het volgende:
Paar jaar geleden was er ook zo'n gast met zo'n nummer 'Fuck you' geloof ik.. in elke zin zei ie wel Fuck
Simon - Vakkenvuller was daar een parodie op, en later kwam er ook zo'n wijf met zo'n soort nummer
Die hebben anders begin dit jaar best een leuk album uitgebracht, maar daar staan inderdaad geen hits op.quote:
Ja weet ik, heb ze enkele dagen terug ff gegoogled. Maar het is voor ons in Nederland wel een ééndagsvlieg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die hebben anders begin dit jaar best een leuk album uitgebracht, maar daar staan inderdaad geen hits op.
Eamonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, echt een VRESELIJK FOUT nummer. Dat was echt het toppunt vond ik. Zeker omdat die gast serieus dacht dat hij een goed nummer had gemaakt. Wist gelijk al dat het een 1dagsvlieg zou zijn. Pff.![]()
Geen idee meer hoe die heet trouwens...Iets van Emo ofzo?
edit. Had dus wel een idee.![]()
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Misstique het volgende:
Babylon Zoo met Spaceman vond ik geweldig:
[ afbeelding ]
Out Of Space van The Prodigy? Of het originele nummer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?
edit: niet dus, damn ik zoek al tijden naar dat nummer
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Prodigyquote:Het album had nog enkele singles, waarvan Out of Space (met een sample van Max Romeo's reggaenummer I Chase the Devil) ook de doorbraak van The Prodigy betekende in Nederland en België.
Max Romeo - Chasing the devil, een Lee Sratch Perry produktie van ergens vroeger. Hier te lande nooit bekend geworden waardoor Max Romeo als een geendagsvlieg mag worden beschouwd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Origineel denk ik, prodigy kan het iig niet zijn want het was gezongen door een rasta
Baby Baby, I Don't Wanna Be A Star & zeker Try Me Out waren ook niet heel onbeduidend..quote:
De beste jongen heeft toch nog 5 keer in de top 40 gestaan..quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog wat uit de stal van Stock Aitken & Waterman: Jason Donovan
Dat lijkt het lot van de eendagsvlieg, zo ook het volgende fenomeenquote:
Oh ja! Vandaar dat Nakatomi de 'Superclip' was bij TMF. Wessel v Diepen was VJ én producent.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een 3 dags vlieg, want ze hebben ook nog "Free" gehad.![]()
Ik heb niet alle pagina's gelezen maar je had ook nog:
Glenn Medeiros - Nothing is gonna change my love for you
Zig & Zag - Them girls
Talk of the Town - The lala song
Clipje van Nakatomi - Sing:
Denk er zelf de plaatjes bijquote:Om vijftien over tien komt Evelientje uit haar bed
Ze kijkt ‘ns in de spiegel en ze neemt een sigaret
Ze wandelt door de kamer en ze gluurt ‘ns door ‘t raam
Ze poetst haar mooie tanden en ze trekt haar kleren aan
Suiker, zegt ze en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze drinkt oranje bloesem, ze eet geroosterd brood
“Suiker”, zegt ze en ze lacht d’r tanden bloot
Ze drinkt oranje bloesem en ze eet geroosterd brood
Om vijf na half elf sta ik te bellen aan haar deur
Ze maakt al lachend open en ik ruik ‘r zoete geur
Om tien na half elf liggen we lekker in haar bed
Ze vraagt of ik champagne lust en we draaien Medecine Head
Doe het, zegt ze, en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze maakt m’n lichaam dronken en al de kleuren worden rood
Om Vijftien over drie liggen we samen in haar bad
we stoeien in ‘t water en pletsen alles nat
We laten ons lekker zakken in ‘t heerlijk hete sop
En we zoeken onder water naar een zoekgeraakte stop
Zeep, zegt ze, en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze wast mijn vuile haren en ze lacht zich bijna dood
Om vijftien voor de vijve neem ik afscheid met ‘n zoen
You know, I love ya darling, wanneer zullen we ‘t nog eens doen
Om vijftien na de vijve komt ‘r man terug van kantoor
Met moegewerkte hersens en twee propjes in z’n oor
Schat, zegt ze, en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze geeft hem gauw een zoentje en ze denkt, ach idioot
Tot vijftien over elf kijken ze samen naar tv
je weet wel, zoete koekjes bij een laatste kopje thee
en wordt meneer echt moe, nou, dan gaan ze maar naar bed
Slaap lekker schat, slaapwel, ik heb de wekker juist gezet
Vuur, denkt ze en ze neemt een sigaret
Haar man ligt al te snurken dus ze leest nog wat in bed
Vuur, denkt ze en ze neemt een sigaret
Haar man ligt al te snurken dus ze leest nog wat
mmmm... in dat lekkere bed
Het waren weliswaar zusjes, maar geen drieling, en Life Ain't Easy, I Want You Back en Come & Get Me waren ook nog matige hitjes..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Jetje86 het volgende:
Cleopatra - Cleopatra's theme (drieling)![]()
Oh, my bad.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het waren weliswaar zusjes, maar geen drieling, en Life Ain't Easy, I Want You Back en Come & Get Me waren ook nog matige hitjes..
Bedoel je misschien het housenummer Dune - Million miles from home?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?
edit: niet dus, damn ik zoek al tijden naar dat nummer
Ze schijnen nog op te treden. Misschien dat ze in Engeland (waar ze vandaan komen) nog wel wat uitbrengen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het waren weliswaar zusjes, maar geen drieling, en Life Ain't Easy, I Want You Back en Come & Get Me waren ook nog matige hitjes..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:58 schreef Litso het volgende:
Hun eerste single was ook een hit, die heette iets als were do you go my lovely.
Hashpipe.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Weezer staat op dit moment gewoon in de lijsten![]()
Die hebben ook meer hits gehad hoor.
Vond ik een erg grappig nummer. Zong het vaak met een vriendin op de middelbare school.quote:
Don't Turn Around was inderdaad ook een grote hit, een jaar of zes eerder. Is gecoverd door Ace Of Base.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef Cici het volgende:
[..]
Aswad is zeker geen eendagsvlieg..
Wel een mooi nummerquote:
En vergeet Not The Dancing Kind van vier jaar daarvoor niet, ook een hit van hem.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef TLC het volgende:
En hij deed destijds meer dan alleen voetballen![]()
Geen eendagsvlieg, want ze hebben een briljante bewerking gemaakt van Earth, Wind & Fires 'September'.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:21 schreef Topspin het volgende:
Toen ik in een vorig bericht "turn around" zag staan moest ik gelijk aan deze denken
Inderdaad echt vreselijk dit nummer, maar goed dat hij het als 'muzikant' snel voor gezien hield. Het vervolg is trouwens nog tenenkrommenderquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
of of of of of
Runaway Train, volgens mij van Kadoc ofzo![]()
Inner Circle is geen ééndagsvliegquote:Op zondag 28 september 2008 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe kannie vergeten worden:
Inner Circle - Sweat (A la la la Long!!!)![]()
Ja die tweede bedoel ik dusquote:Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Runaway Train is van Soul Asylum, Kadoc hat het plaatje 'The Night Train'
99% van dit topic is niet vergeten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef Karrs het volgende:
Groove is in the Heart is toch echt niet vergeten
dit is echt n topplaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |