NEEEEEquote:
Die was inderdaad tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:00 schreef speciwacy het volgende:
[..]
NEEEEEWat K*t nummer... en die taal...
![]()
![]()
........ blijf rillingen krijgen als ik dat nummer hoor !
niet alleen dat, maar ik heb het verplicht 1000 keer op een dag aan moeten horen op een kamp van 3 dagen.. The horror... the horror!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Die was inderdaad tenenkrommend slecht..
i agreequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar ik heb het verplicht 1000 keer op een dag aan moeten horen op een kamp van 3 dagen.. The horror... the horror!!!!
Ik ben getraumatiseerd voor het leven, en krijg spontane moordneigingen mocht ik dat nummer ook maar 1 keer weer horen
Ja, mooie kopie van Wikipedia, maar die nemen alleen de nummer één hits in acht. Er zijn er veel meer. En dan mag er best gezegd worden waarom je een nummer wel of niet leuk vond.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
-knip-
Opgezocht op internet???quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
-knip-
Train - Calling All Angelsquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:24 schreef gunk77 het volgende:
Train - Drops of jupiter
Lifehous - Hanging by the moment
Jules Deelder - Ode aan de kut
Ohja. Die was tof.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rollergirl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |