Hashpipe.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Weezer staat op dit moment gewoon in de lijsten![]()
Die hebben ook meer hits gehad hoor.
Vond ik een erg grappig nummer. Zong het vaak met een vriendin op de middelbare school.quote:
Don't Turn Around was inderdaad ook een grote hit, een jaar of zes eerder. Is gecoverd door Ace Of Base.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef Cici het volgende:
[..]
Aswad is zeker geen eendagsvlieg..
Wel een mooi nummerquote:
En vergeet Not The Dancing Kind van vier jaar daarvoor niet, ook een hit van hem.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef TLC het volgende:
En hij deed destijds meer dan alleen voetballen![]()
Geen eendagsvlieg, want ze hebben een briljante bewerking gemaakt van Earth, Wind & Fires 'September'.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:21 schreef Topspin het volgende:
Toen ik in een vorig bericht "turn around" zag staan moest ik gelijk aan deze denken
Inderdaad echt vreselijk dit nummer, maar goed dat hij het als 'muzikant' snel voor gezien hield. Het vervolg is trouwens nog tenenkrommenderquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
of of of of of
Runaway Train, volgens mij van Kadoc ofzo![]()
Inner Circle is geen ééndagsvliegquote:Op zondag 28 september 2008 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe kannie vergeten worden:
Inner Circle - Sweat (A la la la Long!!!)![]()
Ja die tweede bedoel ik dusquote:Op zondag 28 september 2008 23:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Runaway Train is van Soul Asylum, Kadoc hat het plaatje 'The Night Train'
99% van dit topic is niet vergeten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef Karrs het volgende:
Groove is in the Heart is toch echt niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |