Jij bent dan ook al een enorme oude lul.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
God, het lijkt wel een spel voor peuters. Die tank.
Ik neem aan dat Natasha ipv Boris komt. Volgens de lijst van de factions, zit Tanya er wel gewoon weer bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Whooz het volgende:
Wie gaan er eigenlijk Boris en Tany spelen?
Pfff, had liever boris gezien, hij is gewoon veel cooler dan britney spears/natashe....quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Natashe ipv Boris komt. Volgens de lijst van de factions, zit Tanya er wel gewoon weer bij
Komop zeg, het lijkt wel speelgoed. En de graphics zijn sowieso bagger, ik heb het filmpje gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al een enorme oude lul.
Hebben ze een mooie term voor : "generatiekloof".
Ik vind hoe bijvoorbeeld die tesla troopers grafisch in elkaar zitten gewoon van het niveau RA2. En dat spel is al 7 jaar oud ofzo. Leuk dat de systeemeisen dan laag zullen blijven, maar Tiberium Wars heeft duidelijk betere graphics.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Sackboy het volgende:
Eens met pberends!
Liever een wat serieuzere stijl, minder sci-fi, minder felle kleurtjes, minder speelgoedachtig
Persoonlijk maakt het me niet veel uit dat de graphics niet 'up-to-date' zijn. Als het maar de echte RA sfeer kan neerzetten. Voor mijn gevoel krijgen ze dat juist door niet al te serieuze ontwerpen van voertuigen en gebruik van felle, heldere kleuren. Net als in RA2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind hoe bijvoorbeeld die tesla troopers grafisch in elkaar zitten gewoon van het niveau RA2. En dat spel is al 7 jaar oud ofzo. Leuk dat de systeemeisen dan laag zullen blijven, maar Tiberium Wars heeft duidelijk betere graphics.
Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me pukequote:
Pubers kicken fappen er op, dat zal de doelgroep zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me puke.
Kijk uit joh! Je mag daar niet over zeuren! Net zoals over Diablo 3......... Wacht, eigenlijk met alle blizzard games na WoW!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me puke.
Alle geluiden in de beta worden vervangen in de retail versie, dat heeft EA al gezegd. Vrijwel alles wat je nu hoort komt van RA2. Sommige units hebben zelfs verkeerde geluiden, zoals Sovjet Migs die "Kirov reporting" roepen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef MaxMark het volgende:
En we kicken weer even.
Heb nu sinds een paar dagen de BETA en ik moet zeggen dat het toch wel redelijk vermakelijk is. Er zitten nog wel wat kinderziektes (bugs) in, maar daar valt natuurlijk overheen te kijken. Ik speel voornamelijk nog met de Allies, probeer nu een beetje de Soviets te verkennen. Tot slot nog eens Japan, maar die trekt me toch het minst aan.
(Bijna) alle geluiden zijn nog precies als die van RA2, alhoewel dat natuurlijk nog kan veranderen bij de uiteindelijke versie. Een rare bug is wel dat je je tegenstander kunt horen praten (zonder dat ze het doorhebben) als die zijn microfoon aan heeftOp die manier hoor je dus ook soms via zijn speakers in de microfoon wanneer hij iets bouwt of geen stroom heeft bijvoorbeeld
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kijk uit joh! Je mag daar niet over zeuren! Net zoals over Diablo 3......... Wacht, eigenlijk met alle blizzard games na WoW!
Ze moeten even opbokken met die felle kleurtjes, anders vreet ik wel wat kleurstoffen op en spuit ze over mijn beeldscherm heen.
Nieuwe gebruikersnaam registreren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:04 schreef mschol het volgende:
ik kan niet eens inloggen @ ra3 beta..
Invalid ID krijg ik continue, wat ik ook kies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |