abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58148758
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:31 schreef De_Ananas het volgende:

Goede oude tijd was dat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58153140
Alle units in Generals waren gebaseerd op bestaande zaken, Google maar eens op "nuke cannon" oid.

Graphics is wel het minst belangrijke in het hele spel. Ik speel b.v. liever DOOM 1 of 2 dan 3 omdat die oudere games meer sfeer oproepen op de één of andere manier. Probleem bij RA3 zal vooral niet de graphics worden maar de andere zaken die fout gaan in de game, vooral multiplayer (gameplay) gezien.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_58154907
lol die graphics lijken op earth 2140... naja t zal wel weer verkopen...
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:51:18 #104
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_58155220
Waar ik het me het meeste aan irriteer bij die graphics is de infantry. Deze ziet er gewoon bagger uit en hebben niet het duidelijk onderscheid zoals bij Red Alert 2.
Ik hoop daarnaast dat de stemmetjes van de units ongeveer het zelfde zijn als bij Red Alert 2. (The Apocalypse has begun!!!! I've lost a present, do you have it!!! Give me your lunchmoney )
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_59113005
Zo, even weer een schop.

Heb net een gameplay filmpje gezien en daar is de RA sfeer gelukkig toch nog wel in terug te vinden (als in: niet te Generals-achtig). Misschien is het ook wel deels omdat ze dezelfde stemgeluiden gebruiken als in RA2.

Het filmpje is hier te zien of hier te downloaden in HD (Quicktime ( ) 400MB)

Het filmpje laat heel veel leuke dingen zien, waaronder het totaal vernieuwde naval-element. Het is nu namelijk mogelijk om je basis op het water te bouwen. Ook zijn er meerdere amfibische voertuigen. De units in het spel zijn soms herkenbaar en soms totaal vernieuwend. Wat ook anders is in RA3, is dat álle units een secondary functie hebben

Plaatjes om de post leuker te maken:

pi_59114298
Wie gaan er eigenlijk Boris en Tany spelen?
pi_59114475

God, het lijkt wel een spel voor peuters. Die tank .
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:56:29 #109
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_59115378
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

God, het lijkt wel een spel voor peuters. Die tank .
Jij bent dan ook al een enorme oude lul.
Hebben ze een mooie term voor : "generatiekloof".
pi_59116044
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Whooz het volgende:
Wie gaan er eigenlijk Boris en Tany spelen?
Ik neem aan dat Natasha ipv Boris komt. Volgens de lijst van de factions, zit Tanya er wel gewoon weer bij

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxMark op 04-06-2008 15:04:33 ]
pi_59117094
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Natashe ipv Boris komt. Volgens de lijst van de factions, zit Tanya er wel gewoon weer bij
Pfff, had liever boris gezien, hij is gewoon veel cooler dan britney spears/natashe....
pi_59119358
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef GateWayX het volgende:

[..]

Jij bent dan ook al een enorme oude lul.
Hebben ze een mooie term voor : "generatiekloof".
Komop zeg, het lijkt wel speelgoed. En de graphics zijn sowieso bagger, ik heb het filmpje gezien.

Alhoewel mij de naval warfare wel tof lijkt.
pi_59119442
Eens met pberends!

Liever een wat serieuzere stijl, minder sci-fi, minder felle kleurtjes, minder speelgoedachtig
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59119774
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Sackboy het volgende:
Eens met pberends!

Liever een wat serieuzere stijl, minder sci-fi, minder felle kleurtjes, minder speelgoedachtig
Ik vind hoe bijvoorbeeld die tesla troopers grafisch in elkaar zitten gewoon van het niveau RA2. En dat spel is al 7 jaar oud ofzo. Leuk dat de systeemeisen dan laag zullen blijven, maar Tiberium Wars heeft duidelijk betere graphics.
pi_59119901
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind hoe bijvoorbeeld die tesla troopers grafisch in elkaar zitten gewoon van het niveau RA2. En dat spel is al 7 jaar oud ofzo. Leuk dat de systeemeisen dan laag zullen blijven, maar Tiberium Wars heeft duidelijk betere graphics.
Persoonlijk maakt het me niet veel uit dat de graphics niet 'up-to-date' zijn. Als het maar de echte RA sfeer kan neerzetten. Voor mijn gevoel krijgen ze dat juist door niet al te serieuze ontwerpen van voertuigen en gebruik van felle, heldere kleuren. Net als in RA2.
pi_59119904
Goh, dat met alle units een secondary functie hebben hebben ze ook maar van SunAge gekopieerd..

RA2 + RA ownage , alleen AI was daar best dom
pi_59123289
RA 1, akkoord, maar RA2 was toch echt te blij (en te fanta). Plus dat de AI erg dom was idd. En het verhaal echt niet boeiend. Het fanta gedeelte hadden ze bij de tiberium reeks moeten laten.

Maar goed, verplichte kost als RTS speler. Maar hopelijk is de replayvalue een stuk beter dan dat van Wars. Waar de online matches me totaal niet kunnen bekoren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_59136839
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:42 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en ze hebben Natasha:

[ afbeelding ]
Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me puke .
pi_59136890
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me puke .
Pubers kicken fappen er op, dat zal de doelgroep zijn
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_60559347
En we kicken weer even.

Heb nu sinds een paar dagen de BETA en ik moet zeggen dat het toch wel redelijk vermakelijk is. Er zitten nog wel wat kinderziektes (bugs) in, maar daar valt natuurlijk overheen te kijken. Ik speel voornamelijk nog met de Allies, probeer nu een beetje de Soviets te verkennen. Tot slot nog eens Japan, maar die trekt me toch het minst aan.
(Bijna) alle geluiden zijn nog precies als die van RA2, alhoewel dat natuurlijk nog kan veranderen bij de uiteindelijke versie. Een rare bug is wel dat je je tegenstander kunt horen praten (zonder dat ze het doorhebben) als die zijn microfoon aan heeft Op die manier hoor je dus ook soms via zijn speakers in de microfoon wanneer hij iets bouwt of geen stroom heeft bijvoorbeeld
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:11:11 #121
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60559637
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Kijk uit joh! Je mag daar niet over zeuren! Net zoals over Diablo 3......... Wacht, eigenlijk met alle blizzard games na WoW!
Ze moeten even opbokken met die felle kleurtjes, anders vreet ik wel wat kleurstoffen op en spuit ze over mijn beeldscherm heen.
pi_60626021
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef MaxMark het volgende:
En we kicken weer even.

Heb nu sinds een paar dagen de BETA en ik moet zeggen dat het toch wel redelijk vermakelijk is. Er zitten nog wel wat kinderziektes (bugs) in, maar daar valt natuurlijk overheen te kijken. Ik speel voornamelijk nog met de Allies, probeer nu een beetje de Soviets te verkennen. Tot slot nog eens Japan, maar die trekt me toch het minst aan.
(Bijna) alle geluiden zijn nog precies als die van RA2, alhoewel dat natuurlijk nog kan veranderen bij de uiteindelijke versie. Een rare bug is wel dat je je tegenstander kunt horen praten (zonder dat ze het doorhebben) als die zijn microfoon aan heeft Op die manier hoor je dus ook soms via zijn speakers in de microfoon wanneer hij iets bouwt of geen stroom heeft bijvoorbeeld
Alle geluiden in de beta worden vervangen in de retail versie, dat heeft EA al gezegd. Vrijwel alles wat je nu hoort komt van RA2. Sommige units hebben zelfs verkeerde geluiden, zoals Sovjet Migs die "Kirov reporting" roepen.

Dat van het horen van je tegenstander is niet echt een bug. Dat is VOIP wat standaard aanstaat, in het gamehost scherm kun je ook aanklikken naar wie je moet zenden geloof ik.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_60627244
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kijk uit joh! Je mag daar niet over zeuren! Net zoals over Diablo 3......... Wacht, eigenlijk met alle blizzard games na WoW!
Ze moeten even opbokken met die felle kleurtjes, anders vreet ik wel wat kleurstoffen op en spuit ze over mijn beeldscherm heen.
.
pi_60674660
ik kan niet eens inloggen @ ra3 beta..
Invalid ID krijg ik continue, wat ik ook kies..
pi_60680651
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:04 schreef mschol het volgende:
ik kan niet eens inloggen @ ra3 beta..
Invalid ID krijg ik continue, wat ik ook kies..
Nieuwe gebruikersnaam registreren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')