quote:De voorzitter van de Stichting van Smurfenverzamelaars, Ruud Deelman, voorspelt dat ‘Nederland overspoeld wordt door smurfen. Veel bedrijven willen mee liften op de 50ste verjaardag van de blauwe mannetjes.
Supermarktketen
Volgens Deelman bereidt supermarktketen Albert Heijn een grote actie voor. Volgende week moet de actie beginnen. Er zijn volgens de smurfenverzamelaar 27 miljoen pluche smurfen besteld.
Meerdere meldingen
Op websites van diverse vakbladen wordt ook melding gemaakt van de aanstaande nieuwe hype. Albert Heijn wil echter het nieuws bevestigen noch ontkennen.
Wuppies
De grootste supermarktketen van Nederland ontketende in 2006 een rage met oranje wuppies. Tijdens het WK voetbal werden bijna zestien miljoen wuppies verspreid. Er was zelf even sprake van een heus wuppie tekort aan het begin van de actie.
Je komt over als de immer geile gigolo-date van Smurfinquote:
That's a fine bitch joquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef TeChNo2 het volgende:
Misschien zijn ze toch wel cool-er dan ik dacht...
[ afbeelding ]
101quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:33 schreef Sender_ het volgende:
Ik dacht dat er maar 100 smurfen waren...
Tuurlijk, dat is Grote Smurfquote:
Wat zijn PI's?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[ afbeelding ]
die heb ik in het Duits!quote:Op woensdag 13 februari 2008 05:21 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte smurf !
En die bijt dan al die blauwe hardstikke dood !
*GNAP!*quote:Op woensdag 13 februari 2008 05:21 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte smurf !
Oh leuk! Zijn er al pics? Op de site zie ik nog niets staan.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:28 schreef Whizzkith het volgende:
Whoehoe, morgen begint het allemaal!
Bij elke 15 euro aan boodschappen een gratisch minismurfje (stuk of 12 verschillende)
En voor 3 punten + 4 euro een grote smurf of smurfin
Geen idee, heb hier een folder en een smurf liggen maar geen zin om in te scannen ofzoquote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk! Zijn er al pics? Op de site zie ik nog niets staan.
Idd. Jolijt ende vreugde.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ugh, dus vanaf morgen weer irritante ouders die bij je gaan schooien om een smurfje en boos worden als je ze niet geeft
Nee, 1958.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef okkie-man het volgende:
Smurfen zijn zo 1995....
Wat een discriminatie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 05:21 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte smurf !
hier begint smurfin toch wel een MILF te wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef Netstorm het volgende:
Ik trek me altijd af op de smurfen...
http://www.redtube.com/8399
Gargamel die smurfin neukt..![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef Netstorm het volgende:
Ik trek me altijd af op de smurfen...
http://www.redtube.com/8399
Gargamel die smurfin neukt..![]()
Lekker de smurfin een smurf uit de pan geven.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die poster vrij dubbelzinnig.. Bovenaan staat: "Smurf mij nu gratis bij de Albert Heijn" en daar onder staat een plaatje van Smurfin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |