Wat voor DVD? Een lege?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb er nog wel een, maar waarvoor heb je ze nodig.
Ruilen voor een DVD?
da's wel een beetje ver.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb er nog 1, ik woon in Dordrecht.
Als ze oranje zijn wil ik ze wel op komen halen.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:17 schreef Boepz0r het volgende:
ik heb nog van die wuppie petten..
Mag je komen ophalen
Waar zit je aan te denken?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik heb er 1 voor je. Wel tegen een lichte vergoeding want ik hecht er stiekem wel waarde aan. Ik heb er dan wel 2. Ik kom dagelijks in Groningen, alleen nie tin het weekend.
Een lift naar het Iron Maiden concert in Assen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
J'ai geen idee. Bied maar wat leuks.
Als je nog een videokaartje hebt liggen kan je het ook zeggenBen nog zoekende. Hoeft geen bijster goede te zijn.
ik heb hier nog een 32MB Geforce 2 MX voor AGP liggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Kijk vooral verder naar die kaart. Naar het concert van IM ga ik niet, al had ik wel gewild> Maar ik ben verhinderd. Als je nou een kaartje voor pinkpop had liggen
![]()
hmmz helemaal in breda is wel een beetje ver.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:38 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb er ook 1, voor een goeie pijpbeurt mag je hem hebben.
Nee sorry. Mag ik je wuppie nog welquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:06 schreef Mr.Jorn. het volgende:
dat vind ik weer net iets te laag. Heb je niet iets in de vorm van 64/128 mb liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |