Je kan gewoon op ieder moment van de dag ff "terrassen"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef rubbereend het volgende:
24/7 terrasda's dan voor de hardcore terrasbezoekers
zo lekker lijkt me dat nou ook weer niet met deze nachttemperaturenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan gewoon op ieder moment van de dag ff "terrassen"
Daarom is er terrasverwarming uitgevondenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo lekker lijkt me dat nou ook weer niet met deze nachttemperaturen
Ga een boom knuffelen of zoquote:
Daar zeggen ze vast niet alleen hoi en Doei.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een niveauloze TT, ik zoek wel een literair cafe op ofzo.
quote:
More Joi in the Worldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef Bos81 het volgende:
Joi
Happy Happy Joy Joyquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
More Joi in the World
Een betere wereld begint bij jezelf.
Je bent top, Bobs!
Die heeft volgens mij alle users in de fokhyve aangeklikt, mij dus ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Maar wie is nou robbedoes die me wilde toevoegen op hyves????
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag het ook dicht,
krijgt hij nu wel tijd genoeg?quote:
ja nu welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijgt hij nu wel tijd genoeg?
7 ballen en direct Lingoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:12 schreef pascalheister het volgende:
coen en michiel en Gerard bij lingo
Ah, ok, niet toegevoegd dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Die heeft volgens mij alle users in de fokhyve aangeklikt, mij dus ook.
Gewoon user Robbedoes, komt niet of nauwelijks in VBL.
Ik begrijp nu eindelijk de opmerking: "Dat zeg ik: BRAND!" die iemand net ergens neergooide. Dacht dat hij bier wildequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef pascalheister het volgende:
de gamma in Doetinchem staat in de hens![]()
http://www.112achterhoek-nieuws.nl/
bij de kapper laatst ook zo'n opmerking: ik had laatst brand!! > waar dan??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begrijp nu eindelijk de opmerking: "Dat zeg ik: BRAND!" die iemand net ergens neergooide. Dacht dat hij bier wilde
In de RTL-bingo was je snel weg zie ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
laatste 8 tafels bij de dutch poker league nu
Die bingo daar wilde ik een keer aan meedoenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de RTL-bingo was je snel weg zie ik.
dat was niks. 35 spelers nog in de DPLquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de RTL-bingo was je snel weg zie ik.
wie bedoel je?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef RayMania het volgende:
Ik mis onze geestelijke vader een beetje hier, is hij ziek vandaag?
golfert natuurlijk! Wie anders?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
golfert natuurlijk! Wie anders?.
De acht van Johan, zoals mijn voetbaltrainer t noemt (want die heet Johan. Haha toevalligquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
8 van Johan ?
Spore zegt mij vaag iets, meer uitleg graag
Ik hou het maar bij een tafel (RayMania4).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
Die dutch poker league is heel erg leuk om te spelen, veel speelruimte
Tja dat gebeurt al jaren zo helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
Hoe durven ze zo'n mooi nummer zo te verkrachten.
Michael Jackson Ft. Will.I.Am - The Girl Is Mine 2008.
Dat hele album verkracht alle leuke nummers.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
Dus kijken met het geluid uit?quote:
Als bioloog vind ik het ook maar en kutpartij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
Ze hebben 40 stemmingen in gebracht en allemaal verworpen
Verbod op vissenkommen
Die andere bioloog die ik ken is er ook al geen fan van volgens mijquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als bioloog vind ik het ook maar en kutpartij.
Volgens mij hebben ze sowieso weinig fans bij (dieren)onderzoekers.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die andere bioloog die ik ken is er ook al geen fan van volgens mij
M-M is er dus kan ik rustig gaan slapenquote:
ach MJ was ook niet vies van iets verkrachtenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
Wat vind jij koud?? als het daar 20 graden is.. maar koud voor de gebied.. dan tjaquote:Op woensdag 13 februari 2008 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Lekker mistig vandaag.
Morgen naar Italie, waar het ook vrij koud is (Forli/Pesaro)
dat zeg ik al jaaaaaaaaaren!quote:
Klop ff afquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:27 schreef Suijk het volgende:
UPC werkt bij mij al gewoon een jaar of 4 goed nu.
Hmm dan klop ik ook maar ff af... bij mij werkt het ook al tijden goed...quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klopff af
Jaren heb ik geen problemen gehad, maar nu beginnen ze zich op te stapelen
Ik was best blij toen ik UPC geheel de deur uit kon doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:18 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
#(%@%*&%#%@@@%*%*^* hoerig kut UPC
Heb jij nu dat glasvezel gebeuren?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik was best blij toen ik UPC geheel de deur uit kon doen
Yep, zowel internet als radio/TV.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb jij nu dat glasvezel gebeuren?
Koud: 's nachts rond het vriespunt, overdag een graad of 5, 6quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat vind jij koud?? als het daar 20 graden is.. maar koud voor de gebied.. dan tja
Zelfde als met de club he.quote:ps. schiet niet echt op met het ADO den Haag huis.....
Ze vinden je wel weer een koning.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:22 schreef tong80 het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1202756303165
Ken het hele blad niet
En hoeveel research heeft dat blad gedaan? Ze moeten toch zeker 20% van je posts analyseren om tot een goed gefundeerde mening te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:22 schreef tong80 het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1202756303165
Ken het hele blad niet
Ze vroegen me via hotmail aan een interview mee te doen. Het zou anoniem zijn. Ik zei ja totdat ik de vragen kreeg toegestuurd. Alleen maar privé vragen. Heb er toen vanaf gezienquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En hoeveel research heeft dat blad gedaan? Ze moeten toch zeker 20% van je posts analyseren om tot een goed gefundeerde mening te komen.
Bovendien weet iedereen dat je Vicenzo heet.
Geef eens. Ik was er in 79 al bijquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jemig, wat een line-up bij Pinkpop.
Pinkpop 2008 deel 4 (komt nog aanvulling, ze waren met een heleboel bands nog in verregaande onderhandeling)quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens. Ik was er in 79 al bij
Mijn god 30 jaar geleden. Soms voel je je oud.
The Verve komt ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
WTFquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
somsquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens. Ik was er in 79 al bij
Mijn god 30 jaar geleden. Soms voel je je oud.
Ik hoop in ieder geval dat hij iets nuttigs kan zeggen hierover, dat het niet te vaag is. Misschien is het ook wel gewoon een soort overbelasting door teveel gesjouw en gestoei met kleine kinderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:32 schreef Ole het volgende:
Sterkte Az
Dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Zelfde als met de club he.
Maar wat had je dan gewild, een PSV huis?
Een NEC-huis lijkt me ook wel decoratief.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijnmaar ik denk dat mijn vriendin die kleuren nog erger had gevonden
Om het goed te maken:quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb dat na twee tellen maar meteen weer afgezet Ray...
Pourquoi?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oh kut, Pinkpop is dit jaar natuurlijk niet echt Pinkpop.
Incontinent worden geldt dat als het verleren van plassen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijkbaar verleer je het niet, net zoals fietsen en plassen.
Geldtquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Incontinent worden geld dat als het verleren van plassen?
Daar moet ik even over nadenken. Ik kom er later op terug.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Incontinent worden, geldt dat als het verleren van plassen?
Hij doet het ook speciaal voor jou natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Pff, kijk je 2 dagen niet op VBL, is er een enorme lijst gewijzigde topics doordat die DAM alles aan het kicken is en idiote topics opent....
Ik heb meer last van het gezeik op zijn posts dan van zijn posts zelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, denk dat iedereen er last van heeft...
Dat zijn er vaak nog meer inderdaad!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb meer last van het gezeik op zijn posts dan van zijn posts zelf
Neequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef tong80 het volgende:
Zal Golfert terug zijn van zijn werk ?
12 uur te vroegquote:
die is meestal pas na 6 uur thuisquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef tong80 het volgende:
Zal Golfert terug zijn van zijn werk ?
Maar niet op zijn vrije dag, die altijd op woensdag valtquote:
O ja, daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar niet op zijn vrije dag, die altijd op woensdag valt
Veel te veel hoi en doei.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat Golfert hier vandaag niet meer post
Nee, maar wat dan nog. Dat is zijn goed recht. hoe jammer het ook is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat Golfert hier vandaag niet meer post
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb meer last van het gezeik op zijn posts dan van zijn posts zelf
Tuurlijk zijn goed rechtquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar wat dan nog. Dat is zijn goed recht. hoe jammer het ook is.
All in bij het eerste potje, wat voor kaarten je dan ook mag hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond pokeren met vrienden, nog wat inhoudelijke tips tong?
Hey LFY dat is een tijd geledenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef lookinforyou het volgende:
Goedenavond allen tezaam
Ben er helemaal klaar voor en heb er veel zin in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey LFY dat is een tijd geleden
klaar voor vanavond ??
Ach je bent altijd welkom hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ben er helemaal klaar voor en heb er veel zin in.
En ja klopt, alweer ff geleden.
Da´s lief van jequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach je bent altijd welkom hier
Ben benieuwd naar vanavond... Op papier moet het gewoon te doen zijn!! Maar tja .. het blijft voetbal..
Die lekkere billen hebben nergens wat mee te makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef tong80 het volgende:
Als die lekkere billen maar wel blijft posten
Lindeboomquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:04 schreef borisz het volgende:
Bloes![]()
AZ moet dan nog wel de medicatie van de docter vertellen.
en tijd voor[ afbeelding ]
Gezondheidquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:01 schreef SCH het volgende:
Hatsjie
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
*snif* dank je - ben strontverkouden en heb de hele dag marketinggeleuter over de propositionele bepaling van de omroep moeten aan horen
Het snot is je ook al in je hoofd geslagenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
*snif* dank je - ben strontverkouden en heb de hele dag marketinggeleuter over de propositionele bepaling van de omroep moeten aan horen
Dankbaar he.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het snot is je ook al in je hoofd geslagen
Xena heeft zojuist haar 12e muis sinds haar vrijheid aangeleverd
Ik stop maar met tellen
Wij hebben hier ook een Mr. Jingles lopen, maar we krijgen hem niet te pakkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het snot is je ook al in je hoofd geslagen
Xena heeft zojuist haar 12e muis sinds haar vrijheid aangeleverd
Ik stop maar met tellen
Wat ben je toch een dierenliefhebber hè.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef SCH het volgende:
Xena
Wij waren Kriebel kwijt, opgesloten op de slaapkamer
Vanavond hier thuis. Ik had A4. Flop: 4,4,Q, turn A, river 8. Had m'n tegenstander Q4 in z'n hand.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef Messenga het volgende:
All in met KK na de flop met K 8 6 gezien te hebben, is de river een Aas en verlies je met Three of a kind Kings tegen Aces.
Bah, wat vies.
Ik had 6 over 8 in 42 turns en had de flow op Harten B en de Q6 nog op tafel. Komt die andere gozert een driver B6quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond hier thuis. Ik had A4. Flop: 4,4,Q, turn A, river 8. Had m'n tegenstander Q4 in z'n hand.
Ze lag heerlijk te knorren op het dekbedquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dierenliefhebber hè.
Kwam-ie uit de kast?
Varkentjequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Ze lag heerlijk te knorren op het dekbed
Dat is toch wel essentieel. Dan kan je nog zo lekker gekookt hebben, maar als je het niet opeet heb je er toch weinig aanquote:
Vraag het hem Doesquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Is golfert HOOLS nu zat Bloes?
ik zou het vooral raar vinden als den haag, toch een behoorlijk grote stad, geen eigen voetbalclub meer heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je ADO kunnen missen DANIL?
je mazzelt gewoon dat je je 2 outer paktquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef Messenga het volgende:
All in met KK na de flop met K 8 6 gezien te hebben, is de river een Aas en verlies je met Three of a kind Kings tegen Aces.
Bah, wat vies.
lijkt mij dan eerder een allergische reactiequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
Valenteinquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:35 schreef appelsientje het volgende:
Zo wederom een nieuwe werkdag
Hebben jullie nog wat speciaals gedaan voor Valentein
Dat is liefquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die lekkere billen hebben nergens wat mee te maken![]()
Kom ff kijken hoe het met AZ is na zijn bezoek aan dok? Of heb ik wat gemist?
Oh enneh
Euhquote:
Gelukkig dan maar... !! je hoort soms van de rare verhalen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is lief
Volgens de dok is het een spier (symptonen kwamen inderdaad wel heel erg overeen met mijn klachten), niets om mij zorgen over te makenheb nu een pijnstiller, even 10 dagen slikken, en dan zou het over moeten zijn. Ben benieuwd.
* Againzender gaat nu gelijk zo'n pil innnemen voor hij het vergeet.
Het gaat uitstekend met Marc, valt nu net in slaap naast mijquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar... !! je hoort soms van de rare verhalen.
Hoest trouwerns met Marc?? hou oud is hij nu ?
Met dit verschil dat ze hun beste middenvelder hebben verkocht en ze midden in de winterstop zitten. Het weer in Zweden is niet zo slecht op het moment, dus dat zal het ook niet zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat je daar nog wel verliest ook eend... Vraag het SCH...
Van gister zekerquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:58 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
[..]
Met dit verschil dat ze hun beste middenvelder hebben verkocht en ze midden in de winterstop zitten. Het weer in Zweden is niet zo slecht op het moment, dus dat zal het ook niet zijn.
En hey LionEr is nog koffie over zelfs!
Klinkt al een stuk beter...quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:59 schreef Againzender het volgende:
Lionheaad, u hier?
* Againzender zet nog wat koffie
Hiha!! Wat leuk, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
PS. Over een half jaar mogen jullie er een banner bijmaken
6 maanden al weer.. damm dat gaat hard allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend met Marc, valt nu net in slaap naast mij![]()
maandag was hij alweer 6 maanden!
hm, bedenk mij nu dat de nieuwe mascotte dan wel eens aardig dicht in de buurt van Marc jarig kan zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
6 maanden al weer.. damm dat gaat hard allemaal
Ik heb trouwens nog helemaal geen foto van Marc gezien.... is die er wel ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, bedenk mij nu dat de nieuwe mascotte dan wel eens aardig dicht in de buurt van Marc jarig kan zijn
Wat is de E.T.A. eigenlijk LH?
E.T.A 6 Maanden 1 Week en 1 Dagquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, bedenk mij nu dat de nieuwe mascotte dan wel eens aardig dicht in de buurt van Marc jarig kan zijn
Wat is de E.T.A. eigenlijk LH?
toch niet 8-8-8 he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
E.T.A 6 Maanden 1 Week en 1 Dag![]()
Ga zelf maar tellen
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 04:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn MSN kwijt. Hoe krijg ik die terug ?
hm, en dan is het ook nog eens een schikkeljaar... ingewikkeld hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nope...
Ik zal het makkelijker voor je maken...
27 Weken en 4 dagen....
Laatste week van augustusquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, en dan is het ook nog eens een schikkeljaar... ingewikkeld hoor
Gaat alles goed met het welpje en aanstaande mama?
je meent hetquote:
Mooiquote:Alles gaat goed met welpje en aanstaande mama![]()
Er is al een voorzichtig buikje zichtbaar
Fijn.. dankje wel...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef SCH het volgende:
Oh ja, ik doe dat nooit anoniem: ik houd van jullie allemaal, sterker nog: ik vind alle Hoolers rete-aantrekkelijk en bloedgeil en superlief
[ afbeelding ]
Is het zo doorzichtig?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef pfaf het volgende:
Komop SCH, iedereen hier weet dat je Franky bedoeld. Het hoeft echt niet zo indirect en onpersoonlijk...
Alleen voor simpele zielen als Appelsientje ben je blijkbaar nog te ondoorgrondelijk. Maar inderdaad, het ligt er iets te dik bovenop.quote:
Dat hoop ik ook.....quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
je meent het
hopelijk voor jullie wordt het geen bloedhete zomer....
Nu gelukkig wel....was een paar weken geleden wel ff andres.....quote:[..]
Mooi
huis op orde brengenquote:Nu nog je hele huis op orde brengen
Zal ik dan maar gewoon bij Franky langs gaan vandaag, met een bosje bromelia's?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alleen voor simpele zielen als Appelsientje ben je blijkbaar nog te ondoorgrondelijk. Maar inderdaad, het ligt er iets te dik bovenop.
Maakt verder niet uit, ik vind het wel liev om te zien...
Arnhem...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:02 schreef DANILXL het volgende:
woon je in amsterdam ofzo
Ik kan niet goed inschatten hoe HIJ het zal opvatten, maar ik juich het van harte toe. De deken van liefde die vandaag over het land ligt stemt me sowieso uiterst optimistisch! En nooit geschoten is altijd mis, ofzo. Als verlegen jongeman geef ik het je wel te doen zeg, ik zou het niet durven...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gewoon bij Franky langs gaan vandaag, met een bosje bromelia's?
Ik waardeer je invoelende vermogen en je openheid omtrent dit ingewikkelde vraagstuk. Maakt het eigenlijk wel iets uit hoe hij het opvat en gaat het niet vooral en in de eerste plaats om de poging en de drempel waarover ik mezelve heen help als ik naar Weert afreis en eindelijk eens mijn diepste hartstochten achter na ga?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan niet goed inschatten hoe HIJ het zal opvatten, maar ik juich het van harte toe. De deken van liefde die vandaag over het land ligt stemt me sowieso uiterst optimistisch! En nooit geschoten is altijd mis, ofzo. Als verlegen jongeman geef ik het je wel te doen zeg, ik zou het niet durven...
Ik herken uw dilemma. Telkenmale als ik poog te beslissen welk avondmaal ik zal nuttigen, sta ik met dezelfde keuzes voor het supermarktschap. Toch ben ik van mening dat zo nu en dan een mens eens in het diepe moet springen om angsten te overwinnen. Kennen wij allen niet verhalen van personen die hoogtevrees overwonnen door een forse beklimming te ondernemen, of watervrezers die klappertandend met vochtige balletjes de eerste stapjes in het zwembad zetten? Gaan, met die banaan, had mijn wijlen opa spitsvondig opgemerkt. Doperwten zijn ook niet het einde van de Wereld en Franky's kom je volgend jaar ook wel weer tegen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik waardeer je invoelende vermogen en je openheid omtrent dit ingewikkelde vraagstuk. Maakt het eigenlijk wel iets uit hoe hij het opvat en gaat het niet vooral en in de eerste plaats om de poging en de drempel waarover ik mezelve heen help als ik naar Weert afreis en eindelijk eens mijn diepste hartstochten achter na ga?
Of zal ik een blik doperwtjes meenemen?
Die opmerking van opa pfaf helpt me over de drempel. Dankquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik herken uw dilemma. Telkenmale als ik poog te beslissen welk avondmaal ik zal nuttigen, sta ik met dezelfde keuzes voor het supermarktschap. Toch ben ik van mening dat zo nu en dan een mens eens in het diepe moet springen om angsten te overwinnen. Kennen wij allen niet verhalen van personen die hoogtevrees overwonnen door een forse beklimming te ondernemen, of watervrezers die klappertandend met vochtige balletjes de eerste stapjes in het zwembad zetten? Gaan, met die banaan, had mijn wijlen opa spitsvondig opgemerkt. Doperwten zijn ook niet het einde van de Wereld en Franky's kom je volgend jaar ook wel weer tegen.
Dat de beste man nu nog van goede invloed is, doet me deugd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Die opmerking van opa pfaf helpt me over de drempel. Dank
Zal goed komen, jong, sterk etcquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:12 schreef Againzender het volgende:
Dat is lief
Volgens de dok is het een spier (symptonen kwamen inderdaad wel heel erg overeen met mijn klachten), niets om mij zorgen over te makenheb nu een pijnstiller, even 10 dagen slikken, en dan zou het over moeten zijn. Ben benieuwd.
* Againzender gaat nu gelijk zo'n pil innnemen voor hij het vergeet.
Niks mazzel, da's gewoon goed gespeeld.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:20 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het stadion
[..]
je mazzelt gewoon dat je je 2 outer pakt
daarbij hield SCH in Zweden gewoon open huisquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:58 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
[..]
Met dit verschil dat ze hun beste middenvelder hebben verkocht en ze midden in de winterstop zitten. Het weer in Zweden is niet zo slecht op het moment, dus dat zal het ook niet zijn.
En hey LionEr is nog koffie over zelfs!
ergerquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:02 schreef DANILXL het volgende:
woon je in amsterdam ofzo
Radio en tv uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef rubbereend het volgende:
ik ben al dat Valentijnsgekwijl nu al zat
Is dit Friesk?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:50 schreef SCH het volgende:
Eens even bij de post kijken
heb je het kaartje gewoon gisteren op de bus gaan sandman?
Ach nog een paar uur... en dan is het weer vrijdagquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef rubbereend het volgende:
ik ben al dat Valentijnsgekwijl nu al zat
Gah, zit ik weer Z@ppelin te kijkenquote:
Ronnie schiet Davis met 5-3 van tafel...quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gah, zit ik weer Z@ppelin te kijken
Go Axel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gah, zit ik weer Z@ppelin te kijken
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:17 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Ik heb een Valentijnskaart ontvangen van het uitzendbureau.![]()
Hoe blij ze zijn met de goede relatie (alsof we dagelijks contact hebben). Maar mijn naam juist schrijven is te veel gevraagd
Dat is wel uber hipquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef VoreG het volgende:
Net een leuk programma geinstalleerd dat je bureaublad aanpast naar hoe de Aarde er op dat moment uit ziet dmv satellietbeelden.
Dus waar de wolken/stormen zijn, waar de zon schijnt etc.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |