Gezondheidquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:01 schreef SCH het volgende:
Hatsjie
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
*snif* dank je - ben strontverkouden en heb de hele dag marketinggeleuter over de propositionele bepaling van de omroep moeten aan horen
Het snot is je ook al in je hoofd geslagenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
*snif* dank je - ben strontverkouden en heb de hele dag marketinggeleuter over de propositionele bepaling van de omroep moeten aan horen
Dankbaar he.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het snot is je ook al in je hoofd geslagen
Xena heeft zojuist haar 12e muis sinds haar vrijheid aangeleverd
Ik stop maar met tellen
Wij hebben hier ook een Mr. Jingles lopen, maar we krijgen hem niet te pakkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het snot is je ook al in je hoofd geslagen
Xena heeft zojuist haar 12e muis sinds haar vrijheid aangeleverd
Ik stop maar met tellen
Wat ben je toch een dierenliefhebber hè.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef SCH het volgende:
Xena
Wij waren Kriebel kwijt, opgesloten op de slaapkamer
Vanavond hier thuis. Ik had A4. Flop: 4,4,Q, turn A, river 8. Had m'n tegenstander Q4 in z'n hand.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef Messenga het volgende:
All in met KK na de flop met K 8 6 gezien te hebben, is de river een Aas en verlies je met Three of a kind Kings tegen Aces.
Bah, wat vies.
Ik had 6 over 8 in 42 turns en had de flow op Harten B en de Q6 nog op tafel. Komt die andere gozert een driver B6quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond hier thuis. Ik had A4. Flop: 4,4,Q, turn A, river 8. Had m'n tegenstander Q4 in z'n hand.
Ze lag heerlijk te knorren op het dekbedquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dierenliefhebber hè.
Kwam-ie uit de kast?
Varkentjequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Ze lag heerlijk te knorren op het dekbed
Dat is toch wel essentieel. Dan kan je nog zo lekker gekookt hebben, maar als je het niet opeet heb je er toch weinig aanquote:
Vraag het hem Doesquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Is golfert HOOLS nu zat Bloes?
ik zou het vooral raar vinden als den haag, toch een behoorlijk grote stad, geen eigen voetbalclub meer heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je ADO kunnen missen DANIL?
je mazzelt gewoon dat je je 2 outer paktquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef Messenga het volgende:
All in met KK na de flop met K 8 6 gezien te hebben, is de river een Aas en verlies je met Three of a kind Kings tegen Aces.
Bah, wat vies.
lijkt mij dan eerder een allergische reactiequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
Valenteinquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:35 schreef appelsientje het volgende:
Zo wederom een nieuwe werkdag
Hebben jullie nog wat speciaals gedaan voor Valentein
Dat is liefquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die lekkere billen hebben nergens wat mee te maken![]()
Kom ff kijken hoe het met AZ is na zijn bezoek aan dok? Of heb ik wat gemist?
Oh enneh
Euhquote:
Gelukkig dan maar... !! je hoort soms van de rare verhalen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is lief
Volgens de dok is het een spier (symptonen kwamen inderdaad wel heel erg overeen met mijn klachten), niets om mij zorgen over te makenheb nu een pijnstiller, even 10 dagen slikken, en dan zou het over moeten zijn. Ben benieuwd.
* Againzender gaat nu gelijk zo'n pil innnemen voor hij het vergeet.
Het gaat uitstekend met Marc, valt nu net in slaap naast mijquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar... !! je hoort soms van de rare verhalen.
Hoest trouwerns met Marc?? hou oud is hij nu ?
Met dit verschil dat ze hun beste middenvelder hebben verkocht en ze midden in de winterstop zitten. Het weer in Zweden is niet zo slecht op het moment, dus dat zal het ook niet zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat je daar nog wel verliest ook eend... Vraag het SCH...
Van gister zekerquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:58 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
[..]
Met dit verschil dat ze hun beste middenvelder hebben verkocht en ze midden in de winterstop zitten. Het weer in Zweden is niet zo slecht op het moment, dus dat zal het ook niet zijn.
En hey LionEr is nog koffie over zelfs!
Klinkt al een stuk beter...quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:59 schreef Againzender het volgende:
Lionheaad, u hier?
* Againzender zet nog wat koffie
Hiha!! Wat leuk, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
PS. Over een half jaar mogen jullie er een banner bijmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |