quote:Vergoossen moet mogelijk ook Helsingborgs IF missen
Uitgegeven: 12 februari 2008 13:44
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 13:56
EINDHOVEN - Sef Vergoossen moet woensdag het UEFA Cup-duel tegen Helsingborgs IF mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De trainer van PSV is nog altijd ziek. Vergoossen miste zaterdag al het competitieduel tegen SC Heerenveen.
ANP
"Ik had wel verwacht dat Sef er weer bij zou zijn", zei assistent-trainer Dwight Lodeweges dinsdag na de laatste training voor het duel tegen de Zweedse ploeg. "Hij ligt al een aantal dagen onder de dekens. Ik hoop dat hij morgen gewoon bij de wedstrijd kan zijn. Dat is afhankelijk van hoe hij de nacht doorkomt."
Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."
Kaarten over
De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen.
Helsingborgs neemt driehonderd supporters mee naar Eindhoven.
graag zonder tegendoelputnen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:05 schreef Radegast het volgende:
PSV wint met minstens twee doelpunten verschil.
Bij mij absoluut niet zelfs.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
En? Leeft het een beetje?
Ja hoor... weer een goede reden om met bier en chips voor de tv te zittenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
En? Leeft het een beetje?
Kromkamp niet te moe?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides; Bakkal, Simons, Afellay, Zonneveld, Dzsudzsák; Lazovic
Ik weet niet of dit hem is want ik kan niet op de PSV website komen
En is nu samen met Henke topscorer in de UEFA cupquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:00 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Omotoyossi. Hij is samen met Marcus Berg topscorer in Zweden geworden afgelopen seizoen.
Helsingborg is echt niet beter dan een subtopper in Nederland, dit wordt een makkie voor PSV.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen hoe Doedelzak speelt op dit niveau
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helsingborg is echt niet beter dan een subtopper in Nederland, dit wordt een makkie voor PSV.
Laatste wedstrijden is PSV niet zo goed bezig en Ajax is ook al 2 keer onderuit gegaan bij kut clubjes.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De nummer 8 uit Zweden, kom op zeg
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Succes Bert, wat een goede trainer ben je
En terecht!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende ronde zijn de kaartjes goedkoper
Wat moeten ze dan doen? 45,- voor goedkoopste plekken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende ronde zijn de kaartjes goedkoper
Ik hoorde al dat de kaartjes erg duur waren ja, maar het is natuurlijk erg krom dat de volgende ronde de kaartjes goedkoper worden.quote:
Nee. Maar dan is het toch vreemd dat kaartjes goedkoper worden? Verder in het toernooi, betekend mooiere wedstrijden (betere tegenstanders).quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? 45,- voor goedkoopste plekken?
Ja, snap ik. Dit is ook gewoon puur toegeven dat de kaartjes veel te duur zijn voor 3e ronde UEFA Cup.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Maar dan is het toch vreemd dat kaartjes goedkoper worden? Verder in het toernooi, betekend mooiere wedstrijden (betere tegenstanders).
Mooi, dan zijn we het eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dit is ook gewoon puur toegeven dat de kaartjes veel te duur zijn voor 3e ronde UEFA Cup.
Suarez is er aardig van af volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef Jasza het volgende:
Wie nu nog zeikt over Suarez bj die boeren
Second thatquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef Jasza het volgende:
Wie nu nog zeikt over Suarez bj die boeren
Klopt, hij staat nu vrij snel op als ie half geraakt word, goede zaakquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suarez is er aardig van af volgens mij.
commentator: WAT IS DIE LAZOVIC DAN TOCH SLIM!!!!1quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
Schorsen!!
Lazovic![]()
![]()
Dat ie bij zijn volgende schwalbe maar door zijn hoeven zakt
Nee, ik ben het ook nooit eens met Suarez
Studio neusquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
commentator: WAT IS DIE LAZOVIC DAN TOCH SLIM!!!!1
Morphie tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lazovic
GadverdammeIk hoop Helsingborg wint of Lazovic uit de wedstrijd geschopt wordt.
Lul niet zo stom...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef Elusive het volgende:
kom op zeg, shoarmas is wel een geval apart.
die heeft gemiddeld 3 schwables per wedstrijd![]()
Hij zal er wel gratis zo'n Philips wake-up light bij gekregen hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Gomes heeft bijgetekend tot 2013
er zijn nog spelers met echte clubliefdequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Gomes heeft bijgetekend tot 2013
Ja belachelijkquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Omotoyosi was topscorer met maar 14 doelpunten?
Ze spelen daar wat minder wedstrijden he..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Omotoyosi was topscorer met maar 14 doelpunten?
Eensch. Ophangen die bandietquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja belachelijkElke speler die dit doet verdient dat, bij welke club dan ook
Dat is wel verdomd weinig.quote:
Poedelquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is wel verdomd weinig.
En hoor net dat die geen assist had
In de UC heeft hij al wel een assistquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is wel verdomd weinig.
En hoor net dat die geen assist had
Heerstquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef denthemen het volgende:
Helsingborg heerst, nu nog scoren
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef denthemen het volgende:
Helsingborg heerst, nu nog scoren
Oh is op Sporza?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
jasza moet je niet rsca kijken als fan
nepperd
Voor jou is het helemaal lastig dan. Jij weet bij psv-helsingborgs niet eens voor wie je moet zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
jasza moet je niet rsca kijken als fan
nepperd
Echt héquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:15 schreef mcyodogg het volgende:
Afellay gewoon weer op de paalvierde keer binnen een maand ofzo...
Thuis niet echt. Uit wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:20 schreef vw_caddy het volgende:
En hier had Heerenveen problemen mee?
PSV heeft gewoon mazzel dat ze Gomes hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:20 schreef vw_caddy het volgende:
En hier had Heerenveen problemen mee?
Tis niet dramatisch, maar wel in een slakkentempo en hier en daar wat concentratiefoutjes. PSV kan veel beter dan dit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef vw_caddy het volgende:
Zo kut spelen ze toch niet?
Ik vind Afellay helemaal niet zo sterk spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:19 schreef xFriendx het volgende:
PSV speelt erg lekker. Met name de jonge talenten ballen prima, Marcellis, Duit-in-het-zakje en Afellay.
Toen zat HIF midden in de competitie. Nu hebben ze winterstop. Dus de spelers heben helemaal geen wedstrijdritme.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef dronkeykong het volgende:
Bij Helsingborg thuis werd Heerenveen anders aardig weggetikt dus er is nog niks gewonnen voor PSV
Inderdaad, maar zoals wel vaker bij PSV: niet domineren, slaapverwekkend voetbal spelen en dan toch voorstaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Saaie meuk
zo lang ze maar de 0 houdenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zoals wel vaker bij PSV: niet domineren, slaapverwekkend voetbal spelen en dan toch voorstaan.
En dat al een aantal wedstrijden op rij!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Dzsudzak is echt geweldig.
Zal best, maar hij speelt weer erg sterk. Ik heb Larsson nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Marcelis haalt weer eens een merkwaardige frats uit
Ze zijn bezig met de finishing touchquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Het wordt toch echt wel tijd voor dat standbeeld voor Gomes.
Zal ook wel te maken hebben met de vergane kwaliteiten van Larsson.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zal best, maar hij speelt weer erg sterk. Ik heb Larsson nog niet gezien.
Huntelaar gezien tegen psv?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal ook wel te maken hebben met de vergane kwaliteiten van Larsson.
Toen speelde ie ook goed maar dat was zijn verdienste niet alleen, Salcido stond hem ook meerdere malen in de weg. Maar ik doelde toch echt op de wedstrijd van nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar gezien tegen psv?
Ik vind die Marcellis een hele goede speler. Die jongen is pas 19. Die komt er wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen speelde ie ook goed maar dat was zijn verdienste niet alleen, Salcido stond hem ook meerdere malen in de weg. Maar ik doelde toch echt op de wedstrijd van nu.
Precies, tegengoal is dodelijk in Europa. Maar daar weten buiten de PSV'ers niemand wat vanafquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het toch goed. Waarom zouden ze voetballen als ze 2-0 voor staan en een goal riskeren
Ze voetballen nooit dat is het probleem...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het toch goed. Waarom zouden ze voetballen als ze 2-0 voor staan en een goal riskeren
Ze pakken wel prijzen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:04 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ze voetballen nooit dat is het probleem...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Devrim_ het volgende:
Zelfs de commentator loopt nu te zuchten_!!!
Goede tipquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
Ik zap maar tussen Anderlecht - Bordeaux en Bremen - Braga, niks kan saaier zijn dan PSV.
NIks slecht over Zweden ok hou je in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Elusive het volgende:
knåckerbrðdvreters zakken in, 11 man op eigen helft
Watte?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:16 schreef Devrim_ het volgende:
Kunnen ze die neger bij HIV niet uitzetten?
Wat een fckng egoïst![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omotoyosi. Alleen een niet grappig grappig bedoelde kutopmerking van Devrim.
quote:
De PSV'ers zitten in het stadionquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:27 schreef Devrim_ het volgende:
Damn..het is zo saai dat het gewoon bij 1 topic is gebleven
Niet voor Bos..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar de kaartjes waren toch te duur
"Omdat hij overal kan spelen"quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wordt ook wel de kleine aardappel genoemd''!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wordt ook wel de kleine aardappel genoemd''!
Ja want jij had die zo makkelijk tegen gehouden natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
Het zegt wel genoeg dat het publiek achter de ploeg gaat staan, omdat Gomes een bal niet over de achterlijn laat lopen...
Nee, want ik heb die lengte niet, maar je snapt mijn punt geloof ik niet echt. Is niet erg hoor, dat heb je wel met meer dingen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want jij had die zo makkelijk tegen gehouden natuurlijk
Daar heb je mequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, want ik heb die lengte niet, maar je snapt mijn punt geloof ik niet echt. Is niet erg hoor, dat heb je wel met meer dingen.
Volgende week...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom is er trouwens geen CL voetbal deze week?
Ik wil Fener zien
Voor de zoveelste keer niet willen begrijpen waar een ander op doeltquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want jij had die zo makkelijk tegen gehouden natuurlijk
Heb je tenminste nog ergens om naar uit te kijken nu Ajax eruit ligt hequote:
Arsenal zal denk ik niet zo heel ver komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog ergens om naar uit te kijken nu Ajax eruit ligt he
Jij moet er binnenkort ook aan gelovenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog ergens om naar uit te kijken nu Ajax eruit ligt he
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin die Lazofiets steeds meer te haten, wat een kansloos mislukte voetballer is dat
Voorlopig niet. Helsingborgs is poep en Chelsea zat na de loting al met anderhalf been in de kwartfinalequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij moet er binnenkort ook aan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |