NIks slecht over Zweden ok hou je in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Elusive het volgende:
knåckerbrðdvreters zakken in, 11 man op eigen helft
Watte?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:16 schreef Devrim_ het volgende:
Kunnen ze die neger bij HIV niet uitzetten?
Wat een fckng egoïst![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omotoyosi. Alleen een niet grappig grappig bedoelde kutopmerking van Devrim.
quote:
De PSV'ers zitten in het stadionquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:27 schreef Devrim_ het volgende:
Damn..het is zo saai dat het gewoon bij 1 topic is gebleven
Niet voor Bos..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar de kaartjes waren toch te duur
"Omdat hij overal kan spelen"quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wordt ook wel de kleine aardappel genoemd''!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wordt ook wel de kleine aardappel genoemd''!
Ja want jij had die zo makkelijk tegen gehouden natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
Het zegt wel genoeg dat het publiek achter de ploeg gaat staan, omdat Gomes een bal niet over de achterlijn laat lopen...
Nee, want ik heb die lengte niet, maar je snapt mijn punt geloof ik niet echt. Is niet erg hoor, dat heb je wel met meer dingen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want jij had die zo makkelijk tegen gehouden natuurlijk
Daar heb je mequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, want ik heb die lengte niet, maar je snapt mijn punt geloof ik niet echt. Is niet erg hoor, dat heb je wel met meer dingen.
Volgende week...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom is er trouwens geen CL voetbal deze week?
Ik wil Fener zien
Voor de zoveelste keer niet willen begrijpen waar een ander op doeltquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want jij had die zo makkelijk tegen gehouden natuurlijk
Heb je tenminste nog ergens om naar uit te kijken nu Ajax eruit ligt hequote:
Arsenal zal denk ik niet zo heel ver komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog ergens om naar uit te kijken nu Ajax eruit ligt he
Jij moet er binnenkort ook aan gelovenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog ergens om naar uit te kijken nu Ajax eruit ligt he
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin die Lazofiets steeds meer te haten, wat een kansloos mislukte voetballer is dat
Voorlopig niet. Helsingborgs is poep en Chelsea zat na de loting al met anderhalf been in de kwartfinalequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij moet er binnenkort ook aan geloven
Dat gejank van hem steeds, die kloteschwalbes van hem, die ontzettende grote kansen die hij verprutst en een ego van hier tot Tokio. Duidelijk?quote:
Inderdaad, en daar gaat hem om.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Dos37 het volgende:
Heeft PSV zakelijk gespeeld? Ja.
Brengt dit resultaat? Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |