En terecht!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende ronde zijn de kaartjes goedkoper
Wat moeten ze dan doen? 45,- voor goedkoopste plekken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende ronde zijn de kaartjes goedkoper
Ik hoorde al dat de kaartjes erg duur waren ja, maar het is natuurlijk erg krom dat de volgende ronde de kaartjes goedkoper worden.quote:
Nee. Maar dan is het toch vreemd dat kaartjes goedkoper worden? Verder in het toernooi, betekend mooiere wedstrijden (betere tegenstanders).quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? 45,- voor goedkoopste plekken?
Ja, snap ik. Dit is ook gewoon puur toegeven dat de kaartjes veel te duur zijn voor 3e ronde UEFA Cup.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. Maar dan is het toch vreemd dat kaartjes goedkoper worden? Verder in het toernooi, betekend mooiere wedstrijden (betere tegenstanders).
Mooi, dan zijn we het eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dit is ook gewoon puur toegeven dat de kaartjes veel te duur zijn voor 3e ronde UEFA Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |