quote:Vergoossen moet mogelijk ook Helsingborgs IF missen
Uitgegeven: 12 februari 2008 13:44
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 13:56
EINDHOVEN - Sef Vergoossen moet woensdag het UEFA Cup-duel tegen Helsingborgs IF mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De trainer van PSV is nog altijd ziek. Vergoossen miste zaterdag al het competitieduel tegen SC Heerenveen.
ANP
"Ik had wel verwacht dat Sef er weer bij zou zijn", zei assistent-trainer Dwight Lodeweges dinsdag na de laatste training voor het duel tegen de Zweedse ploeg. "Hij ligt al een aantal dagen onder de dekens. Ik hoop dat hij morgen gewoon bij de wedstrijd kan zijn. Dat is afhankelijk van hoe hij de nacht doorkomt."
Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."
Kaarten over
De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen.
Helsingborgs neemt driehonderd supporters mee naar Eindhoven.
graag zonder tegendoelputnen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:05 schreef Radegast het volgende:
PSV wint met minstens twee doelpunten verschil.
Bij mij absoluut niet zelfs.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
En? Leeft het een beetje?
Ja hoor... weer een goede reden om met bier en chips voor de tv te zittenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
En? Leeft het een beetje?
Kromkamp niet te moe?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides; Bakkal, Simons, Afellay, Zonneveld, Dzsudzsák; Lazovic
Ik weet niet of dit hem is want ik kan niet op de PSV website komen
En is nu samen met Henke topscorer in de UEFA cupquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:00 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Omotoyossi. Hij is samen met Marcus Berg topscorer in Zweden geworden afgelopen seizoen.
Helsingborg is echt niet beter dan een subtopper in Nederland, dit wordt een makkie voor PSV.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen hoe Doedelzak speelt op dit niveau
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helsingborg is echt niet beter dan een subtopper in Nederland, dit wordt een makkie voor PSV.
Laatste wedstrijden is PSV niet zo goed bezig en Ajax is ook al 2 keer onderuit gegaan bij kut clubjes.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De nummer 8 uit Zweden, kom op zeg
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Succes Bert, wat een goede trainer ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |