Inderdaad, maar zoals wel vaker bij PSV: niet domineren, slaapverwekkend voetbal spelen en dan toch voorstaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Saaie meuk
zo lang ze maar de 0 houdenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zoals wel vaker bij PSV: niet domineren, slaapverwekkend voetbal spelen en dan toch voorstaan.
En dat al een aantal wedstrijden op rij!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Dzsudzak is echt geweldig.
Zal best, maar hij speelt weer erg sterk. Ik heb Larsson nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Marcelis haalt weer eens een merkwaardige frats uit
Ze zijn bezig met de finishing touchquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Het wordt toch echt wel tijd voor dat standbeeld voor Gomes.
Zal ook wel te maken hebben met de vergane kwaliteiten van Larsson.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zal best, maar hij speelt weer erg sterk. Ik heb Larsson nog niet gezien.
Huntelaar gezien tegen psv?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal ook wel te maken hebben met de vergane kwaliteiten van Larsson.
Toen speelde ie ook goed maar dat was zijn verdienste niet alleen, Salcido stond hem ook meerdere malen in de weg. Maar ik doelde toch echt op de wedstrijd van nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar gezien tegen psv?
Ik vind die Marcellis een hele goede speler. Die jongen is pas 19. Die komt er wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen speelde ie ook goed maar dat was zijn verdienste niet alleen, Salcido stond hem ook meerdere malen in de weg. Maar ik doelde toch echt op de wedstrijd van nu.
Precies, tegengoal is dodelijk in Europa. Maar daar weten buiten de PSV'ers niemand wat vanafquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het toch goed. Waarom zouden ze voetballen als ze 2-0 voor staan en een goal riskeren
Ze voetballen nooit dat is het probleem...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het toch goed. Waarom zouden ze voetballen als ze 2-0 voor staan en een goal riskeren
Ze pakken wel prijzen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:04 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ze voetballen nooit dat is het probleem...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Devrim_ het volgende:
Zelfs de commentator loopt nu te zuchten_!!!
Goede tipquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
Ik zap maar tussen Anderlecht - Bordeaux en Bremen - Braga, niks kan saaier zijn dan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |