abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:55:59 #151
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56906517
Die cursus koppen voor Powel
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56907178
Hoop spelers uit de eigen opleiding in de basis zondag:

-Kruiswijk
-Metaj
-Holla
-Hiariej
-Koopmans.

En dan Nijland nog die elke wedstrijd wel wat speelminuten meepakt.
Toch wel mooi..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 22 februari 2008 @ 16:04:52 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_56908124
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:26 schreef venomsnake het volgende:
Hoop spelers uit de eigen opleiding in de basis zondag:

-Kruiswijk
-Metaj
-Holla
-Hiariej
-Koopmans.

En dan Nijland nog die elke wedstrijd wel wat speelminuten meepakt.
Toch wel mooi..
Eigenlijk raar dat je daar op trots op moet zijn, want zo zou het eigenlijk gewoon altijd moeten zijn. Maar ja, jammer dat die 6+5 regel het niet gaat halen .

Anyway, dit bewijst natuurlijk wel dat Groningen de laatste jaren gewoon goed bezig is op vele vlakken.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56908391
Nou ja, spelers moeten natuurlijk wel een bepaald niveau halen, en dat is juist zo mooi bij spelers die er nu in de basis staan. Hiariej, Kruiswijk, Holla, Metaj en Nijland hebben bewezen dat ze eredivisie waardige spelers zijn. Het zijn gewoon grote talenten.

Ik weet niet of ik er zo rouwig om moet zijn dat die 6 + 5 regel niet doorgaat, Als je een keer een minder goede lichting talenten hebt zit je met de gebakken peren. Ik vind het wel prima zo, zelf talenten opleiden en laten debuteren aanvullend met goede buitenlandse spelers die betaalbaar zijn. Goede Nederlande talenten/spelers zijn gewoon peperduur.

leuk voor de topclubs (met veel geld) zo'n regel, maar weet niet of het voor Groningen wel zo gunstig is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56921807
quote:
Stef Nijland zei nee tegen Ajax

Bruno Silva en Rasmus Lindgren verkasten vorige maand van FC Groningen naar Ajax. Maar de Amsterdamse club had in de wintertransferperiode nóg een speler van FC Groningen willen overnemen. De recordkampioen van Nederland hengelde nadrukkelijk naar de diensten van Stef Nijland en was bereid 2 miljoen euro voor de 19-jarige aanvaller op tafel te leggen.

De leiding van Ajax liet dat weten aan Edwin Olde Riekerink, de zaakwaarnemer van Stef Nijland. De clubs schikten niet aan de onderhandelingstafel, want de jonge Nijland zei nee tegen Ajax. "Ik was natuurlijk wel vereerd dat Ajax mij wilde hebben. Dat is een bevestiging dat je het goed doet en dat is hartstikke mooi. Maar ik heb het hier ontzettend goed naar de zin en ben er heel trots op dat ik bij FC Groningen voetbal. Ik denk dat ik hier ook nog niet klaar ben."

Stef Nijland verlengde zijn contract met FC Groningen vorige week tot medio 2012.

Bron:dvhn
!!!!
Ze zullen in de zomer wel voor Berg, Nijland en Stenman komen. FC Grajax
pi_56922033
quote:
Groningen en Van Loo naderen akkoord

FC Groningen wil verder met Brian van Loo, zo meldt het Dagblad van het Noorden. De huidige nummer zes van de Eredivisie heeft de doelman een éénjarige verbintenis voorgelegd.

"We hebben een goed gesprek gehad", vertelt Van Loo in het regionale dagblad. "Het ziet er positief uit." De verbintenis van de 32-jarige doelwachter loopt aan het eind van dit seizoen af.

Van Loo is bezig aan zijn tweede contractjaar in de Euroborg en heeft zich ontwikkeld tot eerste doelman. Daarvoor stond de geboren Almeloër zeven seizoenen op de loonlijst bij Heracles Almelo.
pi_56922242
Leuk voor Brian, maar ik hoop voor jullie dat jullie een keeper krijgen die echt punten pakt.

Succes zondag tegen VVV, heb er weer een naar gevoel bij.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:24:07 #158
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_56922640
Als Stef was gegaan was Papa Nijland 'not amused' geweest denk ik!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:26:25 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56922671
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:24 schreef Thomas87 het volgende:
Als Stef was gegaan was Papa Nijland 'not amused' geweest denk ik!
Sowieso verstandig dat ie nog blijft, hij is nog erg jong. Maar ajax moet gewoon van de FC wegblijven..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:48:18 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_56922968
Jezus wat sneu van Ajax. Suarez en Lindgren zijn wel begrijpelijk, dat zal Berg ook wel zijn, maar voor de rest...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56923085
Nog even en de halve selectie daar in Duivendrecht bestaan uit FC spelers.. Geeft aan hoe verrot de scouting daar is.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:07:07 #162
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56923175
Nijland gaat echt niet naar Grajax. Die vertrekt naar het buitenland over 1 of 2 seizoenen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:15:01 #163
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56923290
Mag toch hopen dat ze Van Loo volgend seizoen dan wel als tweede doelwachter zien.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56923894
Volgens Zweedse media heeft Groningen een bod uitgebracht op Razak Omotoyossi.
Klik en Klik

Hij had er nog geen trek in.
Zou me niets verbazen als Groningen hem in de winter wilde halen ipv Powel.
pi_56924343
Wat er er uit begreep zitten er ook russische clubs achter hem aan en die zullen wel een paar eurootjes meer willen betalen.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:22:12 #166
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56924355
quote:
Omotoyossi wees aanbod Groningen af

Razak Omotoyossi heeft een aanbieding van Groningen afgewezen. Hij wil hoe dan ook tot de zomer bij Helsingborg blijven.

De aanvaller uit Benin heeft een perfecte onderhandelingspositie op de transfermarkt. De topschutter van Helsingborg scoorde vorig seizoen 14 doelpunten in de Zweedse eredivisie en is met 6 doelpunten gedeeld topscorer in de UEFA Cup, samen met o.a. Larsson en Luca Toni.

Groningen heeft (volgens Aftonbladet) een bod van meerdere miljoenen uitgebracht, wat ook door Helsingborg zou zijn geaccepteerd. Maar de aanvaller zei nee tegen de aanbieding wat HIF verbaasde. Trainer Bosse Nilsson: "Het was een goede aanbieding, maar Razak wees deze af. Waarom weet ik niet."

Waarschijnlijk wil hij tenminste wachten tot het eind van de lente. De Russische transfermarkt heeft geen stop en naar verluid zijn er verschillende Russische clubs geïnteresseerd in de 22-jarige.

Razak Omotoyossi kwam naar Helsingborg van de Moldavische club FC Sheriff Tiraspol aan het begin van vorig seizoen.
Heb het maar even vertaald en ook op FCGForum geplaatst. Een goede afmaker maar meevoetballend minder. Wel beter dan Powel denk ik, ook een stuk duurder...
pi_56924442
Heb hem tegen PSV gezien. Het is wel een fysiek sterke spits en creeert vrij makkelijk kansen. had er tegen PSV eigenlijk minstens één moeten maken.

Lijkt me een prima spits.
Zal wel voor het geld in Rusland kiezen.

bedankt voor de vertaling
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:42:12 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56924607
Het is ook wel een goede speler, maar volgens mij had hij vorig jaar geen enkele assist. Had hem ook zeker liever dan Powel gezien.

Niet dat ik geen vertrouwen in Powel heb overigens...
pi_56925440
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

!!!!
Ze zullen in de zomer wel voor Berg, Nijland en Stenman komen. FC Grajax
Lol, op zich natuurlijk een goede spits, al is Berg beter. Hopen dat Martin snel weggaat en dat er ff ergens anders gescout word... Dit slaat nergens op..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:24:30 #170
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56926284
Nijland is meer een nummer 10 dan een spits. Zou een betere aankoop dan Perez zijn geweest...
pi_56928085
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef The_Verve het volgende:
Nijland is meer een nummer 10 dan een spits. Zou een betere aankoop dan Perez zijn geweest...
Oh, ik dacht meer een spits
Dan zou hij zeker een betere aankoop zijn, vooral op lange termijn
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:04:12 #172
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56928169
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:42 schreef The_Verve het volgende:
Het is ook wel een goede speler, maar volgens mij had hij vorig jaar geen enkele assist. Had hem ook zeker liever dan Powel gezien.

Niet dat ik geen vertrouwen in Powel heb overigens...
Ach Powel heeft me eigenlijk wel verbaasd. Liever een Nederlander in dit geval dan zo'n dure buutnlaander

ofzoiets
pi_56928171
quote:
Brian van Loo wel inzetbaar tegen VVV Venlo

GRONINGEN - Brian van Loo staat zondagmiddag in het doel van FC Groningen in de uitwedstrijd tegen VVV Venlo.

Van Loo raakte donderdag tijdens de training licht geblesseerd aan zijn knie maar is alweer zodanig hersteld dat hij gewoon kan keepen. Gijs Koopmans zit daarom weer op de reservebank als tweede keeper.

De vermoedelijke opstelling: Van Loo; Hiariej, Sankoh, Kruiswijk, Stenman; Meerdink, Holla, Lovre en Metaj; Berg en Powel.

tvnoord
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:05:01 #174
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56928181
Oef

Nooit gedacht blij te zijn dat Van Loo speelt.
pi_56941486
12.30 uur. Wat een kuttijd voor een uitwedstrijd. Maar goed, nu maar op naar Venlo en daar Groningen hopelijk met een punt zien wegkomen...
  zondag 24 februari 2008 @ 10:14:28 #176
176916 Karrs
2007-2017
pi_56941929
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:16 schreef Grunner het volgende:
12.30 uur. Wat een kuttijd voor een uitwedstrijd. Maar goed, nu maar op naar Venlo en daar Groningen hopelijk met een punt zien wegkomen...
jah, ik heb ook een naar voorgevoel.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56941972
Als je Amrabat uit de wedstrijd kan spelen ben je al een heel end op weg..
Ik zou Cahais op hem zetten
  zondag 24 februari 2008 @ 11:08:11 #178
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_56942444
Ik zou Sugar Lee Hooper voor de wedstrijd letterlijk op hem zetten, maar dat schijnt niet te mogen.
Ik ben blij met de 12:30, dan kan ik de wedstrijd nog zien voordat we naar een verjaardag 'moeten'
pi_56942496
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:08 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou Sugar Lee Hooper voor de wedstrijd letterlijk op hem zetten, maar dat schijnt niet te mogen.

Ik vind 12.30 maar een kloot'n tijd.
pi_56943383
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vind 12.30 maar een kloot'n tijd.
ik ook..ik zit zometeen goddorie met de radio in bad. Niks ontspannende zondagochtend zo..
pi_56943408
Ik zou de radio naast het bad zetten anders kon het wel eens fout aflopen..
pi_56943524
Goed punt..
zó intens hoef ik de wedstrijd nu ook weer niet te beleven.
pi_56946841
Jezus, dat 2e doelpunt van Berg Pure klasse.
Goal van Nijland mocht er ook zijn trouwens.

0-3 voor en dan toch nog even billenknijpen door een misser van V Loo.
Lovre speelde erg goed de eerste 70 minuten, 2 assist en een goal.

Ach, 3 belangrijke punten.
  zondag 24 februari 2008 @ 14:40:11 #184
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56947086
Jammer van die 2 tegendoelpunten. Bij de 2-3 liet Van Loo weer eens zien dat hij die contractverlenging niet verdient. Hij is 1,98 meter maar bij hoge ballen net zo zwak als Roorda.

De twee doelpunten van Berg waren van een grote schoonheid. Zijn eerste goal door de prachtige assist van Lovre, die erg sterk speelde.

Hiariej hield zich goed tegenover Amrabat. En Jans toonde eindelijk eens wat lef bij het wisselen, pakte goed uit.
pi_56947418
Volgens mij zat Hiariej er een beetje door, of hij was licht geblesseerd.
Maar idd, wissel pakte erg goed uit.
pi_56947514
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:51 schreef venomsnake het volgende:
FCG
Hier zet ik niets neer!
  zondag 24 februari 2008 @ 15:13:33 #187
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56947849
Jeuh
pi_56949768
  zondag 24 februari 2008 @ 16:52:25 #189
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_56950118
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Werd in z'n zij geraakt door een overtreding van Amrabat. Ging 10 minuten later naar de kant, zal dus ongetwijfeld door die tik te zijn geweest.

Die tweede goal van Berg? Prachtig!
De eerste goal van Berg, met het voorbereidende passje van Lovre? GE-NI-AAL

een beetje overdreven euforie kan geen kwaad vanmiddag, lijkt me
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_56951725
pi_56955712
Lovre heeft toch alweer 8 goals gemaakt en behoorlijk wat assists gegeven.

Vorig seizoen heeft hij in totaal 8 gemaakt, nu zijn er nog 8 wedstrijden te spelen. Ik vond hem vandaag sterk spelen, werkte enorm hard, 2 assists en een goal.
pi_56956588
Zo dat was vroeg uit de veren vanochtend. Maakten ze het toch nog even spannend. Verder goed vermaakt vandaag.

Alleen die kutklappers daar....zucht
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_56960731
Vreemd gedoe die klappers, wie verzint zoiets?
maargoed, ik ga maar eens slapen.

WHOOOOHOOOOOOOO
pi_56960755
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Ja, die Jans heeft nog een prima traptechniek..
Hiariej is ook wel een grappig kereltje trouwens.

Hier kan je de uitzending van gister nog eens terug zien..
Hoe Drent ook door zijn enkel gaat bij het begin van de uitzending..
Martin drent hiariej jans ik was op wintersport en zie deze aflevering nu pas maar wat een helden!!!!!
pi_56960795
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:22 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Heb het maar even vertaald en ook op FCGForum geplaatst. Een goede afmaker maar meevoetballend minder. Wel beter dan Powel denk ik, ook een stuk duurder...
Niet doen, duidelijk alleen geïnterreseerd in geld. echte 'golddigger' ga liever voor jongens met een echt clubhart (nevland, berg). Daarbij veel te duur, laat nijland nou gewoon nuchter blijven en voor goedkope spelers met groeipotentie gaan. Dat heeft nu al zo vaak goed uitgepakt (uitgezonderd kolder) dus laten we vooral op die manier doorgaan.

ow btw grunn nijland scouting
pi_56963481
quote:
Goran Lovre klaar voor topclub

VENLO - FC Groningen-directeur Hans Nijland zei het meteen na de ruime 5-2 overwinning bij VVV: ,,Marcus Berg zal de Nederlandse top overslaan, die jongen gaat direct door naar een mooie buitenlandse club.’’ Grote kans dat de directeur gelijk krijgt, maar de Groningers hebben nóg een speler tot hun beschikking die te goed voor Nederland begint te worden.

Gistermiddag bewees Goran Lovre met een treffer en twee assists niet voor het eerst dit seizoen zijn grote waarde voor de ploeg van trainer Ron Jans.

De steekpass waarmee Lovre, nadat hij eerder zijn ploeg op een 1-0 voorsprong had gezet, ploegmakker Berg in staat stelde de 2-0 te scoren, was van een dusdanig hoog niveau, dat zelfs enkele supporters van VVV bewonderend in hun handen klapten. De voetbeweging oogde weliswaar ietwat nonchalant, maar de voorzet kwam op de centimeter nauwkeurig voor de voeten van Berg, die vervolgens zijn veertiende doelpunt van het seizoen maakte.

Eigenlijk elke bal die Lovre in Venlo beroerde, pakte goed uit. In Limburg bewees de Kroaat zich te hebben ontwikkeld tot de ultieme schakelspeler binnen het elftal. Hij oogt weliswaar soms wat flegmatiek, maar zijn passes en inzicht zijn van een ongekend hoog niveau. En dat terwijl Lovre zichzelf niet als een typische, ouderwetse nummer tien ziet. ,,Ik ben een heel ander type dan bijvoorbeeld Van der Vaart of Sneijder,’’ vertelt de Kroaat, die bij Groningen als rechtermiddenvelder begon. ,,Dat zijn jongens die vrijwel alleen op hun techniek voetballen. Ik ben voor vijftig procent ook een werker. Ik loop meer tussen de defensie en de aanval en zoek bovendien vaak de diepte. Maar op deze positie voel ik me goed.’’

,,Ik ben met acht treffers dit seizoen nog niet tevreden,’’ zeg Lovre. ,,Ik moet ieder seizoen tussen de twaalf en vijftien doelpunten maken. Met nog acht duels voor de boeg is dat dit jaar haalbaar. Ik ben toch tevreden, zoals ook de samenwerking met Berg geweldig loopt. Ja, ik denk ook dat hij de Nederlandse top over gaat slaan.’’

ad
pi_56963525
quote:
Op maandag 25 februari 2008 02:06 schreef VBVFV het volgende:

[..]

ga liever voor jongens met een echt clubhart (nevland, berg).
Kom in Groningen niet aanzetten met praatjes over een clubhart. Dat hebben alleen de supporters. Dat is de afgelopen tijd wel gebleken. Alsof Berg naar Groningen is gekomen omdat hij altijd al van deze club gedroomd heeft... Die gaat net zo hard als iedere andere speler weg als er een grotere club op de stoep staat.
pi_56963616
quote:
Op maandag 25 februari 2008 13:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Goede speler, hoe oud is ie eigenlijk?
Denk wel dat hij in de NL-top meekan, hoewel je je kan afvragen of hij dit moment al niet in de top van NL speelt
  maandag 25 februari 2008 @ 15:55:10 #199
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56965973
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Goede speler, hoe oud is ie eigenlijk?
Denk wel dat hij in de NL-top meekan, hoewel je je kan afvragen of hij dit moment al niet in de top van NL speelt
Als je nu na Groningen nog kiest voor Ajax of Feyenoord snap je er weinig van. In de subtop in topcompetities sta je meer in de spotlights dan bij de zelfgenaamde top in Nederland.
pi_56966105
Naja, we kunnen er haast op zeker vanuit gaan dat Berg komende zomer vertrekt. Er schijnen wekelijks een lading scouts van grote europese clubs op de tribune te zitten voor hem. Stel dat hij ook nog eens het EK gaat spelen en daar scoort, dan kan ie kiezen..

In Expressen staat dat Groningen dan alsnog Omotoyossi gaat proberen te halen voor 3 miljoen.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:51:19 #201
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56970833
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef Bullet-tooth het volgende:

Volgende week VVV moet gewoon 3 punten worden. Lastige pot wordt het zeker met een Amrabat die nog wel eens wat wil laten zien.
Een kijkje in de glazen bol levert het volgende op: 1-3 doelpuntenmakers Oost voor VVV en Powel/Lovre/Berg voor Grunn.
Zat er in de buurt .

Edit: voorspelling voor Heracles: 4-0 doelpuntenmakers Berg (2), Lovre en Cahais!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56971807
Ja Lovre laat zich nu weer van de goede kant zien. Tijdje geleden was het toch echt nog een dweil, niks lukte. Hij draait weer lekker, mooi op tijd richting einde van de competitie. Und weiter.
pi_56972969
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:55 schreef Grulez het volgende:

[..]

Als je nu na Groningen nog kiest voor Ajax of Feyenoord snap je er weinig van. In de subtop in topcompetities sta je meer in de spotlights dan bij de zelfgenaamde top in Nederland.
Inderdaad, kijk maar eens naar de exposure van Berg in vergelijking met die van Suarez.
-
pi_56973379
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Naja, we kunnen er haast op zeker vanuit gaan dat Berg komende zomer vertrekt. Er schijnen wekelijks een lading scouts van grote europese clubs op de tribune te zitten voor hem. Stel dat hij ook nog eens het EK gaat spelen en daar scoort, dan kan ie kiezen..
Tja..... een speler als Berg, zeker in zijn huidige vorm, zou elke club natuurlijk het liefst tot aan zijn voetbalpensioen willen vasthouden. Dat zal de FC in elk geval niet lukken, maar de vraag is of dat heel erg is. Een provinciale subtopper die goed en langdurig aan de wegtimmert met mooi voetbal, een goed publiek en aansprekende resultaten kan in voetbalkringen een reputatie opbouwen als prima springplank voor jonge spelers. Zit je als club eenmaal in die rol dan heb je niet veel moeite om talentvolle spelers aan te trekken en die te laten "rijpen". En als ze na 1-2 seizoenen weer vertrekken zit er een leuke verdienste aan de transfersom.
-
pi_56973702
Tja een vertrek van Berg mag je wel op rekenen maar gelukkig kan je er dan ook rekening mee houden met het oog op opvolgers.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:25:26 #206
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56974569
Mocht Berg vertrekken dan heb je Powel en Nijland nog over. Een spits erbij halen en je zit weer gebakken. Maar het is beter natuurlijk als die twee seizoenen blijft. Kun je beter bouwen aan je elftal.
pi_56974725
Maar dan mag ie wel voor minder weg waarschijnlijk. Ik weet niet wat ik liever heb. Denk dan toch dat ik hem liever zie vertrekken voor heel veel geld.
pi_56985267
quote:
Sankoh geschorst tegen Heracles Almelo

Gibril Sankoh is aanstaande zondagmiddag in Euroborg niet inzetbaar in het thuisduel met Heracles Almelo. De centrale verdediger ontving afgelopen zondag zijn vijfde gele kaart van dit seizoen.

Ook bij Heracles Almelo ontbreken geschorste spelers. Zo is verdediger Emmanuel Boakye geschorst wegens zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is aanvaller Martin Christensen niet van de partij door een rode kaart en schorsing van drie duels die hij naar aanleiding van een duel het Beloftenteam van Heracles kreeg.

Bron: FC Groningen

pi_56987185
quote:
FC vanaf volgend seizoen in paars uittenue

FC Groningen start vanaf volgend seizoen met een eigen sportkledinglijn. De afgelopen jaren speelde de Trots van het Noorden in shirts van het merk Umbro, maar vanaf het seizoen 2008/2009 komt de FC met een eigen merk op de markt: Klupp Sportswear.

FC Groningen maakt samen met NAC Breda en kledingfabrikant LNL Sportswear BV (LEGEA Nederland) deel uit van een nieuw op te richten Besloten Vennootschap (BV). Dit drietal is nog in gesprek met een vierde partij als deelnemer in dit nieuwe initiatief. Hét grote voordeel voor FC Groningen is dat er geen kledingpartner meer bij betrokken is en dat in deze nieuwe opzet de merchandise opbrengsten direct naar de club vloeien. En de seizoenkaarthouders van FC Groningen profiteren mee!

Persoonlijk bericht
Speciaal voor de seizoenkaarthouders zet FC Groningen namelijk een unieke actie op ter introductie van het nieuwe shirt. Alle kaarthouders ontvangen in de maand maart hierover persoonlijk bericht en zij kunnen tegen een sterk gereduceerd tarief het nieuwe shirt bestellen. Voor slechts dertig euro(!) per stuk kunnen maximaal twee shirts per seizoenkaarthouder worden besteld.

Het design van het thuistenue zal alleen op detail afwijken van het shirt zoals dit de laatste jaren in thuiswedstrijden wordt gedragen. Nieuw is wel dat de namen van de spelers op de rug zullen komen te staan. Elke speler krijgt dus een eigen shirt met een vast rugnummer, zoals reeds in de Europese wedstrijden het geval was.

Paars uitshirt
Totaal nieuw wordt wel het design voor het uittenue. FC Groningen zal in het seizoen 2008/2009 de uitwedstrijden in het paars gaan spelen. Dit is een bewuste keuze met een historische achtergrond. Het allereerste thuisshirt van FC Groningen na het GVAV-tijdperk, in het seizoen 1971/1972, was namelijk paars. Pas na dat seizoen droeg FC Groningen in thuisduels in verschillende variaties het huidige groen-witte shirt. Op het nieuwe uitshirt komen ook de twee groene banen terug die nu al op het thuisshirt te vinden zijn, hiermee wordt ook het uitshirt herkenbaar als FC Groningen-tenue.

Algemeen directeur Hans Nijland is enthousiast over het samen met NAC Breda ontwikkelde nieuwe initiatief. “FC Groningen en NAC willen innovatief en vooruitstrevend zijn. Met het in huis halen van een eigen sportkledinglijn hebben we nog meer direct invloed op onze eigen tenues en – niet onbelangrijk – genereren we direct meer inkomsten uit merchandise artikelen. Voor onze seizoenkaarthouders is het goed nieuws, omdat wij de eigen gemaakte shirts voor een mooie actieprijs kunnen aanbieden.”

Bron: FC Groningen
pi_56987332
Damn, dat lijkt me best een tof shirt... paars-met-groene-banden. Beetje het Barcelona idee maar dan nét anders, zoiets? Cool
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56988072

of

Hij zag er ooit zo uit:

[ Bericht 52% gewijzigd door venomsnake op 26-02-2008 16:41:50 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:41:53 #212
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56989880
Retro is helemaal in tegenwoordig, dus zat eraan te komen.
Persoonlijk heb ik er niks op tegen, het is alleen zo verdomde jammer dat er zo'n lelijke sponsor op moet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:55:03 #213
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56990222
Hoewel het natuurlijk vooruitstrevend is, ben ik niet echt enthousiast. Een bestaand merk heeft net iets meer uitstraling. Vaste rugnummers is dan wel weer leuk natuurlijk.

@Venom: Ik denk dat je Noord Lease beter wit kan maken.
pi_56990439
Dan komt het er zo uit te zien..

dinsdag 26 februari 2008 @ 17:13:50 #215
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56990718
Volgens voetbalzone heet het merk Klupp. Dat hoef ik dus ook niet op een shirt te zien he .
Lijkt meer Duits dan Nederlands.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56990760
o shit.. Ik heb er Clubb van gemaakt..
pi_56990846
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:15 schreef venomsnake het volgende:
o shit.. Ik heb er Clubb van gemaakt..
Hier zet ik niets neer!
pi_56990851
Klupp? Is dat hippe straattaal?
pi_56990876
Waar halen ze dat nou weer vandaan, Klupp
pi_56991500
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:55 schreef Grulez het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Ik zou hem graag bij Ajax zien, hij is goed genoeg. Dat is het enige wat ik zeg...
Hoezo zelfgenaamde top trouwens?

Trouwens, venomsnake: dat eerste shirt is wel erg vet
pi_56991694
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:43 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Trouwens, venomsnake: dat eerste shirt is wel erg vet
Ik vind die laatste eigenlijk het mooist.
Ben benieuwd hoe het er volgend seizoen uit zal zien..
pi_56992017
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vind die laatste eigenlijk het mooist.
Ben benieuwd hoe het er volgend seizoen uit zal zien..
Dat donkere paars vind ik erg mooi, dat andere is wat fletser. De kleur paars van jullie vrinden uit Firenze is mooi
Met groen in ieder geval een geslaagde combi!
pi_56995467
Eindelijk namen op de shirts.

Zal dat ook betekenen dat Jans weg gaat? Hij was namelijk tegen vaste nummers
pi_56996062
Geruchtje:
Groningen schijnt interesse te hebben in Matías Escobar.
bron

Volgens mij scoort ie hier een geweldige goal..
http://www.youtube.com/watch?v=jucw44mXBhw
pi_56996348
Is volgens mij een verdedigende middenvelder. Speelt bij gimnasia in Argentinie..

Dit is em:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')