Eigenlijk raar dat je daar op trots op moet zijn, want zo zou het eigenlijk gewoon altijd moeten zijn. Maar ja, jammer dat die 6+5 regel het niet gaat halenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:26 schreef venomsnake het volgende:
Hoop spelers uit de eigen opleiding in de basis zondag:
-Kruiswijk
-Metaj
-Holla
-Hiariej
-Koopmans.
En dan Nijland nog die elke wedstrijd wel wat speelminuten meepakt.
Toch wel mooi..
quote:Stef Nijland zei nee tegen Ajax
Bruno Silva en Rasmus Lindgren verkasten vorige maand van FC Groningen naar Ajax. Maar de Amsterdamse club had in de wintertransferperiode nóg een speler van FC Groningen willen overnemen. De recordkampioen van Nederland hengelde nadrukkelijk naar de diensten van Stef Nijland en was bereid 2 miljoen euro voor de 19-jarige aanvaller op tafel te leggen.
De leiding van Ajax liet dat weten aan Edwin Olde Riekerink, de zaakwaarnemer van Stef Nijland. De clubs schikten niet aan de onderhandelingstafel, want de jonge Nijland zei nee tegen Ajax. "Ik was natuurlijk wel vereerd dat Ajax mij wilde hebben. Dat is een bevestiging dat je het goed doet en dat is hartstikke mooi. Maar ik heb het hier ontzettend goed naar de zin en ben er heel trots op dat ik bij FC Groningen voetbal. Ik denk dat ik hier ook nog niet klaar ben."
Stef Nijland verlengde zijn contract met FC Groningen vorige week tot medio 2012.
Bron:dvhn
quote:Groningen en Van Loo naderen akkoord
FC Groningen wil verder met Brian van Loo, zo meldt het Dagblad van het Noorden. De huidige nummer zes van de Eredivisie heeft de doelman een éénjarige verbintenis voorgelegd.
"We hebben een goed gesprek gehad", vertelt Van Loo in het regionale dagblad. "Het ziet er positief uit." De verbintenis van de 32-jarige doelwachter loopt aan het eind van dit seizoen af.
Van Loo is bezig aan zijn tweede contractjaar in de Euroborg en heeft zich ontwikkeld tot eerste doelman. Daarvoor stond de geboren Almeloër zeven seizoenen op de loonlijst bij Heracles Almelo.
Sowieso verstandig dat ie nog blijft, hij is nog erg jong. Maar ajax moet gewoon van de FC wegblijven..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:24 schreef Thomas87 het volgende:
Als Stef was gegaan was Papa Nijland 'not amused' geweest denk ik!
Heb het maar even vertaald en ook op FCGForum geplaatst. Een goede afmaker maar meevoetballend minder. Wel beter dan Powel denk ik, ook een stuk duurder...quote:Omotoyossi wees aanbod Groningen af
Razak Omotoyossi heeft een aanbieding van Groningen afgewezen. Hij wil hoe dan ook tot de zomer bij Helsingborg blijven.
De aanvaller uit Benin heeft een perfecte onderhandelingspositie op de transfermarkt. De topschutter van Helsingborg scoorde vorig seizoen 14 doelpunten in de Zweedse eredivisie en is met 6 doelpunten gedeeld topscorer in de UEFA Cup, samen met o.a. Larsson en Luca Toni.
Groningen heeft (volgens Aftonbladet) een bod van meerdere miljoenen uitgebracht, wat ook door Helsingborg zou zijn geaccepteerd. Maar de aanvaller zei nee tegen de aanbieding wat HIF verbaasde. Trainer Bosse Nilsson: "Het was een goede aanbieding, maar Razak wees deze af. Waarom weet ik niet."
Waarschijnlijk wil hij tenminste wachten tot het eind van de lente. De Russische transfermarkt heeft geen stop en naar verluid zijn er verschillende Russische clubs geïnteresseerd in de 22-jarige.
Razak Omotoyossi kwam naar Helsingborg van de Moldavische club FC Sheriff Tiraspol aan het begin van vorig seizoen.
Lol, op zich natuurlijk een goede spits, al is Berg beter. Hopen dat Martin snel weggaat en dat er ff ergens anders gescout word... Dit slaat nergens op..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
!!!!
Ze zullen in de zomer wel voor Berg, Nijland en Stenman komen. FC Grajax
Oh, ik dacht meer een spitsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef The_Verve het volgende:
Nijland is meer een nummer 10 dan een spits. Zou een betere aankoop dan Perez zijn geweest...
Ach Powel heeft me eigenlijk wel verbaasd. Liever een Nederlander in dit geval dan zo'n dure buutnlaanderquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:42 schreef The_Verve het volgende:
Het is ook wel een goede speler, maar volgens mij had hij vorig jaar geen enkele assist. Had hem ook zeker liever dan Powel gezien.
Niet dat ik geen vertrouwen in Powel heb overigens...
quote:Brian van Loo wel inzetbaar tegen VVV Venlo
GRONINGEN - Brian van Loo staat zondagmiddag in het doel van FC Groningen in de uitwedstrijd tegen VVV Venlo.
Van Loo raakte donderdag tijdens de training licht geblesseerd aan zijn knie maar is alweer zodanig hersteld dat hij gewoon kan keepen. Gijs Koopmans zit daarom weer op de reservebank als tweede keeper.
De vermoedelijke opstelling: Van Loo; Hiariej, Sankoh, Kruiswijk, Stenman; Meerdink, Holla, Lovre en Metaj; Berg en Powel.
tvnoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |