abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56880757
quote:
Spelers Feyenoord willen Jans als trainer

GRONINGEN - Ron Jans is bij de spelers van Feyenoord favoriet als opvolger van trainer Bert van Marwijk.

De meeste spelers willen dat Jans naar Rotterdam komt als Van Marwijk volgend seizoen bondscoach wordt.

Jans heeft bij FC Groningen een contract tot medio 2010. Hij tekende vorig jaar september voor twee extra seizoenen, omdat hij het prima naar zijn zin heeft in Groningen.

rtvnoord
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56880786
"Bossen, Bossen, je moeder is geen boer!"
pi_56880985
goed bezig die Nijland .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56881649
"Bossen, Bossen, je moeder is een hoer!!"
pi_56883484
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:05:17 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56883882
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
mooi gezegd door Taco
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:16:32 #132
82589 S-Two
barba macacu
pi_56884078
Ben benieuwd of Berg komend seizoen nog bij Groningen speelt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56884195
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef S-Two het volgende:
zoals het nu gaat maak ik me geen illusies dat hij volgend seizoen nog bij Groningen speelt.
pi_56884226
Mooie foto trouwens bij dat artikel:

klikbaar
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:31:12 #135
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56884331
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef S-Two het volgende:
Ach, Grunn heeft de opvolger natuurlijk al lang en breed op het oog...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56890967
Leuke aflevering van Mijn Club net. Martin ging op bezoek bij Tom Hiariej en later bij Jans. Martin en Jans gingen Powel voordoen hoe je moet koppen.
pi_56900302
Fiorentina door naar de kwartfinale van de UEFA cup. Geen schande dus dat Groningen daar maar net door uitgeschakeld werd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56901128
quote:
Supportersvereniging neemt afscheid van Rasmus Lindgren en Erik Nevland

Na de gewonnen wedstrijd tegen AZ van afgelopen zondag heeft de supportersvereniging afscheid genomen van de spelers Eik Nevland en Rasmus Lindgren. Beiden spelen, zoals iedereen inmiddels al weet, bij clubs in Europese hoofdsteden.

Omdat beiden oud-spelers kort na de wedstrijd moesten vertrekken was er geen gelegenheid om dat in ons Supportershome te doen. Er werd dus uitgeweken naar het spelershome aan de ander kant van de Euroborg.

Erik en Rasmus ontvingen het welbekende Grunn-bierpakket en een lekkere fles rode wijn. Beide flessen wijn waren van het merk “Arrogant”. Uiteraard met een knipoog naar Rasmus zijn nieuwe club. Erik werd er nog even voorzien van een minivoorraadje pindakaas en hagelslag. Vooral Erik’s zoon Jesper Nevland zou dit bijzonder op prijs stellen volgens pappa.

Erik beloofde dat hij binnenkort nog eens langskomt in ons Supportershome waarop Rasmus inhaakte met de vraag: “ Wanneer dan?” Waarop Erik droog antwoordde: “ 13 april tegen Ajax en ik ga op de Z-Side staan om Rasmus uit te fluiten.” Zelfs Rasmus kon zijn lachen niet inhouden

Beide spelers vertelden dat ze bij hun huidige clubs niet de warme contacten hebben met de supporters zoals hier in Groningen. In Engeland, Zweden en Noorwegen kennen ze de begrippen Supportershome en Spelershome niet. En dat spelers van Ajax weinig tot geen contact hebben met supporters is ons bekend. Na afscheid te hebben genomen van de Scandinaviėrs en snel nog even een woord te hebben gewisseld met Bruno Silva (van hem en zijn land en clubgenoot zullen we ook nog afscheid nemen) vertrokken we met diverse andere spelers richting ons Supportershome. Vooral nieuweling Berry Powel vond de tocht naar het home behoorlijk lang. Langer dan dat ie in Doetinchem gewend was. In het supportershome was het nog lang gezellig

Bron
!
pi_56903989
Hoor net op Radio Noord dat V Loo er waarschijnlijk niet bij is zondag..
Is Luciano alweer fit? Anders Gijs Koopmans op doel..
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:06:45 #140
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56904136
Koopmans wordt dat dus.
Luciano traint nog maar net weer dus zal niet spelen lijkt me.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56904242
Maar Luciano had toch alleen last van zijn pinkje?
Kom op hee, ff spalken, prikkie erin en keepen..
pi_56904284
*Grinnik*
Nevland blijft een held he
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:20:55 #143
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56904370
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Koopmans wordt dat dus.
Luciano traint nog maar net weer dus zal niet spelen lijkt me.
Pff Koopmans... die kerel kan nog niet eens fatsoenlijk een keeper intrappen....
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:22:27 #144
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56904412
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Leuke aflevering van Mijn Club net. Martin ging op bezoek bij Tom Hiariej en later bij Jans. Martin en Jans gingen Powel voordoen hoe je moet koppen.
hehehe dat heb ik ook gezien. De voorzetten en die kopballen waren trouwens nog erg goed
pi_56904647
Ja, die Jans heeft nog een prima traptechniek..
Hiariej is ook wel een grappig kereltje trouwens.

Hier kan je de uitzending van gister nog eens terug zien..
Hoe Drent ook door zijn enkel gaat bij het begin van de uitzending..
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:33:30 #146
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56904656
Ik vond em wel erg klein tov Drent

zusje niks voor jou?
pi_56904711
Ziet er zo op het eerste oog wel lekker uit.. Maar volgens mij nog errug jong..
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:46:42 #148
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56904921
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Ziet er zo op het eerste oog wel lekker uit.. Maar volgens mij nog errug jong..
Is dit r? http://kim-hiariej.hyves.nl/

10 jaar alweer...
pi_56905089
Kim.. Geile naam.

10 jaar..
quote:
Brian van Loo ontbreekt mogelijk tegen VVV Venlo

GRONINGEN - FC Groningen keeper Brian van Loo ontbreekt mogelijk zondag in de wedstrijd tegen VVV Venlo.

Van Loo raakte donderdag tijdens de training geblesseerd aan zijn knie. Als Van Loo niet kan keepen, dan maakt derde doelman Gijs Koopmans zijn debuut in het eerste elftal van FC Groningen. Tweede keeper Luciano is nog niet geheel hersteld van een gebroken pink en kan de rol van Van Loo dus nog niet overnemen.

De basisopsteling is verder ongewijzigd ten opzichte van de opstelling in het duel afgelopen zondag tegen AZ.

De opstelling:
In het doel Van Loo of Koopmans. Achterin staan Hiariej, Sankoh, Kruiswijk en Stenman. Op het middenveld Meerdink, Holla, Lovre en Metaj en voorin Berg en Powel.

rtvnoord
Gijs Koopmans dus...
pi_56905537
Interview met Jans

Beloften trainen dus mee met het eerste op vrijdag tegenwoordig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')