ja hoor!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich niet mijn ding maar vooruit
vang je me wel ff als ik die kant op hop?
19.30, Steakhousequote:Op maandag 11 februari 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh lekker , hoe laat worden we verwacht ?
rotterdam / denhaagquote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef draculettetje het volgende:
ff voor mn richtings gevoel welke kant moet ik op?
Bob Andringa - geboren te Naardenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij ben ik voor jullie allemaal eem vreemdeling,
jullie komen heulemaal niet uit NH
Dat bedoel ikquote:
dat was je toch al !!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij ben ik voor jullie allemaal eem vreemdeling,
jullie komen heulemaal niet uit NH
zou je raar opkijken als er ineens 6 man bij je komt zitten heh ?quote:
ja sorry, denk alleen maar aan mezelfquote:
Waar the *piep* ligt dat?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bob Andringa - geboren te Naarden
Haha ontzettendquote:Op maandag 11 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou je raar opkijken als er ineens 6 man bij je komt zitten heh ?
Nabij Eemnes, Laren, Huizen ... Het gooiquote:
* Dr.Droxz zet speciaal voor Seven een bakje mango thee neer!quote:
(info·uitleg)) is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland. De gemeente heeft een oppervlakte van 32,89 km² (waarvan 11,47 km² water) waarin 17.208 mensen wonen (1 juni 2007, bron: CBS). Naarden is een vestingstad en is lid van de Nederlandse Vereniging van Vestingsteden. De huidige burgemeester is Peter Rehwinkel.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor Seven een bakje mango thee neer!
de rest krijg netjes koffie
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homiesquote:Op maandag 11 februari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ontzettend
Vriendin: Bob... wie zijn dat dan?
Ik: Lang verhaal
moet niet toevallig een etentje vd zaak zijn dan hahahhaquote:Op maandag 11 februari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ontzettend
Vriendin: Bob... wie zijn dat dan?
Ik: Lang verhaal
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homies
gelkkig had ik al thee voor je neergezet hoorquote:
dat weet ik wel maar onderweg is het ook wel lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelkkig had ik al thee voor je neergezet hoor
Aaaaightquote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homies
tot morgen!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor! Tot morgen!
WL had thee voor je neergezetquote:
Dankquote:Op maandag 11 februari 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL had thee voor je neergezet
* Dr.Droxz geeft draculettetje een extra overheerlijk bakje mango thee![]()
Tot Morgenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
je kan op het strand landenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank![]()
WL landingsbaan al in orde?
Tot morgen!!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
jij zou me toch opvange?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan op het strand landenlang genoeg
![]()
mits er mensen aanwezig zijn natuurlijk
hier nog eenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot morgen!!!!!![]()
(ik moet nog 2,5 uur)
parachutesprong dan maar ? dan kan ik je wel opvangenquote:
ha ha dat zal ik wel kunnen proberen maar ik garandeer niksquote:Op maandag 11 februari 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
parachutesprong dan maar ? dan kan ik je wel opvangen
nee eigelijk al te laat jaquote:Op maandag 11 februari 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zal ik wel kunnen proberen maar ik garandeer niks
heeft het uberhaupt nog zin nu?
hmmmm ik moet natuurlijk ook zelf weer aan het werk enzoquote:Op maandag 11 februari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eigelijk al te laat jakan ik een tegoedbon krijgen ?
haha, ja vet irritant is dat. ken dat probleem.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb me nu een corky aan de lijn, die snapt er echt heeeeeeeeulemaal geen moer van...
* Dr.Droxz geeft hem een telraam, en neemt zijn laptop af!
Honingthee is ook lekker, ontdekte ik vorige weekquote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, denk alleen maar aan mezelf
ook thee natuurlijk!
heb je zoethout weleens geprobeert ? dies ook goed te doenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Honingthee is ook lekker, ontdekte ik vorige week
Ja. Maar die vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je zoethout weleens geprobeert ? dies ook goed te doen
Mijn collega is ziek, dus dan krijg ik wel die van jou, maar jij niet die van mij...quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet de nekdraai modus voor mn collega aan.
collega ruilen droxz ?
..quote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn collega is ziek, dus dan krijg ik wel die van jou, maar jij niet die van mij...
laat maar zitten dus
hahahaha, datzij mijn collega zit ik hier dus vandaag 1 uur langer! AAAAAAARGGGGGGGGquote:Op maandag 11 februari 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
..
jammer, klinkt wel als een goeie deal!
Nog steeds die irritante die alles vraagt?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet de nekdraai modus voor mn collega aan.
collega ruilen droxz ?
die van mij legt alles uit zoals je aan een verstandelijk gehandicapte doet.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nog steeds die irritante die alles vraagt?
vraag je dit nou aan mij ?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog iets minder dan een uurtje te gaan, wat zal ik eens doen....
Iemand nog een leuke pagina ofzo? (die door de proxy komt)
???quote:
Ja ook, vandaar mijn toevoeging dat het hier wel door de proxy moet kunnen komenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vraag je dit nou aan mij ?![]()
![]()
hahahaha, je kent me te goedquote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja ook, vandaar mijn toevoeging dat het hier wel door de proxy moet kunnen komen
Zullen we ruilen, ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeul vroeg op!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, wat heb ik een zin in die wekker die straks om 05:00 weer gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:
Ja jij ook, slaap lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
dan ga ik ook maar eens slapen dan, voor de mensen die hier nog zijn of komen, alvast weltruste!
Nachtbrakers?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:12 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen, whehe nachtbrakers
Theoretisch wel hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nachtbrakers?
Naja okee, als je wekker om 5 uur gaat ben je in principe ook nog wel een nachtbraker
Vroeg is het zeker ja...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Theoretisch wel he
Ugh wat is het nog vroeg zeg...
Oef dat klnikt niet fijn, was het zo koud dan? Ik krijg zoiets alleen als het ontzettend koud is in mijn bed. Wel ironisch, wil je op tijd gaan slapen, laat je lichaam het niet toequote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vroeg is het zeker ja...
Ik dacht gisteren lekker op tijd te gaan slapen. Dus ik netjes om half 12 m'n bed in, heb ik anderhalf uur wakker gelegen omdat ik telkens onménselijk veel kramp in m'n poten had
Het begon met m'n linkervoet, uiteindelijk maar m'n sokken aangetrokken (tja, meer warmte is minder kramp) Lig ik net weer een kwartiertje, begint m'n kuit ook nog! Meestal ga je dan een stukje lopen en dan is het weer over, maar ik was blijkbaar zó lui dat ik maar even was blijven liggen. Gevolgd; Kuit helemaal dik, en stond dusdanig gespannen dat er geen beweging meer in te krijgen was. Pijnlijk
Mogguh WLquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
hmm wat is die peter r de vries een arrogante klootzak zeggisteren bij dwdd
Koud was het niet echt, denk dat het een beetje door slaaptekort komt...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat klnikt niet fijn, was het zo koud dan? Ik krijg zoiets alleen als het ontzettend koud is in mijn bed. Wel ironisch, wil je op tijd gaan slapen, laat je lichaam het niet toe
Whehehe, het blijft een apparte verschijningquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_r._pwned_dwdd.html
Aldus een geirriteerde Peter R.de Vries zojuist bij de live-uitzending in het VARA programma De Wereld
Draait Door.
reden? De afspraak was dat De Vries in het VARA programma zou verschijnen om zijn nieuwe boek, achter de schermen bij.... te promoten en daar uitvoerig over te praten. Daar aangekomen blijkt dat het gesprek veelal over De Vries zijn Amerikaanse toernee ging n.a.v. zijn Joran van der Sloot onboezeming. Aan het einde van het programma De Wereld Draait Door, vertelt Van Nieuwkerk dat het boek " Achter de schermen bij Peter R. De Vries "vanaf morgen te koop is waarop De Vries vervolgens Van Nieuwkerk onderbreekt met " Daar zouden wij wat langer over praten dan jij nu doet "
v.Nk: Nou ja.....
d.Vries: Nou ja? Dat is een keiharde afspraak die wij vantevoren hebben gemaakt waar jij je nu niet aanhoudt.
v.Nk: eeeeh,kijk me niet zo boos aan.
d.Vries: Nou, dat vind ik niet correct.
v.NK: Nou,dan krijg je nu een minuut..houd dat boekje maar voor je,dan maak jij reclame voor dit boekje.
d.Vries: Nee,zo gaan we het niet doen.
v.Nk: Nou ja..
d.Vries: Nee,nee, dan moet je niet zo verbaast doen want daar hebben we een keiharde afspraak over en die kom je nu niet na.
v.Nk: Nou..we gaan straks buiten het zicht van de camera's ons afvragen of dat zo is
v.Vries: Nou, het staat zwart op wit hoor.
v.Nk: Heb ik iets ondertekend?
d.Vries: Nou..jouw productieleider,ja...
v.Nk: Nou, OK dan.
v.Nk: Wat is dit raar zo eind van het programma Peter...
d.Vries: Nou, JIJ maakt het raar. Ik kom hier zitten,ik heb een afspraak zwart op wit en JIJ houd je er niet aan.
v.Nk: Nou zeg, ik vind dit raar.. Is dit mijn straf? Wat,wat,wat,wat...
d.Vries: Ik doe niet raar en dan kan je heel gespeeld zitten doen alsof je van niks weet,maar dat is de keiharde realiteit en afspraak.
Creatinequote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud was het niet echt, denk dat het een beetje door slaaptekort komt...
Heb het normaal alleen als het echt heeeeel koud is, slaaptekort, als ik net bij een feest vandaan kom, of bij magnesiumtekort als ik weer eens iets te gretig ben geweest met creatine
Pff... die Peter zegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_r._pwned_dwdd.html
Aldus een geirriteerde Peter R.de Vries zojuist bij de live-uitzending in het VARA programma De Wereld
Draait Door.
reden? De afspraak was dat De Vries in het VARA programma zou verschijnen om zijn nieuwe boek, achter de schermen bij.... te promoten en daar uitvoerig over te praten. Daar aangekomen blijkt dat het gesprek veelal over De Vries zijn Amerikaanse toernee ging n.a.v. zijn Joran van der Sloot onboezeming. Aan het einde van het programma De Wereld Draait Door, vertelt Van Nieuwkerk dat het boek " Achter de schermen bij Peter R. De Vries "vanaf morgen te koop is waarop De Vries vervolgens Van Nieuwkerk onderbreekt met " Daar zouden wij wat langer over praten dan jij nu doet "
v.Nk: Nou ja.....
d.Vries: Nou ja? Dat is een keiharde afspraak die wij vantevoren hebben gemaakt waar jij je nu niet aanhoudt.
v.Nk: eeeeh,kijk me niet zo boos aan.
d.Vries: Nou, dat vind ik niet correct.
v.NK: Nou,dan krijg je nu een minuut..houd dat boekje maar voor je,dan maak jij reclame voor dit boekje.
d.Vries: Nee,zo gaan we het niet doen.
v.Nk: Nou ja..
d.Vries: Nee,nee, dan moet je niet zo verbaast doen want daar hebben we een keiharde afspraak over en die kom je nu niet na.
v.Nk: Nou..we gaan straks buiten het zicht van de camera's ons afvragen of dat zo is
v.Vries: Nou, het staat zwart op wit hoor.
v.Nk: Heb ik iets ondertekend?
d.Vries: Nou..jouw productieleider,ja...
v.Nk: Nou, OK dan.
v.Nk: Wat is dit raar zo eind van het programma Peter...
d.Vries: Nou, JIJ maakt het raar. Ik kom hier zitten,ik heb een afspraak zwart op wit en JIJ houd je er niet aan.
v.Nk: Nou zeg, ik vind dit raar.. Is dit mijn straf? Wat,wat,wat,wat...
d.Vries: Ik doe niet raar en dan kan je heel gespeeld zitten doen alsof je van niks weet,maar dat is de keiharde realiteit en afspraak.
Niks mis mee hoor, buiten magnesiumtekort is het op geen enkele manier schadelijk als je het niet overdrijft. Maar inderdaad, ik zit er nu weer als een zombie bijquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Creatine![]()
Kreeg gisteren die opmerking van de sportschool eigenaar, of ik spullen slikte.
Mijn antwoord daarop was: Ja lekker, vlees met wat aardappels![]()
Maar nu heb je dus nog steeds slaaptekort omdat je niet op tijd in slaap viel
Nee weet ik ook wel hoor, mijn broer heeft het ook een hele tijd gebruikt. Maar ik ben meer het type van; "Pff ik doe het wel zonder al die zooi".quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, buiten magnesiumtekort is het op geen enkele manier schadelijk als je het niet overdrijft. Maar inderdaad, ik zit er nu weer als een zombie bij
Ieder z'n ding natuurlijk. Kwa supplementatie hou ik het wel bij eiwit en creatine, je zult mij bijv. nooit aan de AAS oid zien hoor. Toch nog redelijk puur natuur op die manierquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel hoor, mijn broer heeft het ook een hele tijd gebruikt. Maar ik ben meer het type van; "Pff ik doe het wel zonder al die zooi".Meer een gewetenskwestie
Zombie?
[ afbeelding ]
Eiwitshakes e.d.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
je drinkt zeker ook van die ranzige shakes ?
maat van me is ook bekend met al die zooi
Dat is dan wel weer een goed iets, beetje anabole steroïden in je hol spuiten. Lopen wel een paar mensen bij mij op de sportschool die dat doen, geweldig gezichtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk. Kwa supplementatie hou ik het wel bij eiwit en creatine, je zult mij bijv. nooit aan de AAS oid zien hoor. Toch nog redelijk puur natuur op die manier
Maar nee, ik zie daar zombies die zien er wakkerder uit dan ik momenteel
je voelt je alquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eiwitshakes e.d.
Tjah ik heb het niet nodig, laat ik het daar maar op houden
DIe midden in de sportschool een spuit in hun hol douwen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een goed iets, beetje anabole steroïden in je hol spuiten. Lopen wel een paar mensen bij mij op de sportschool die dat doen, geweldig gezicht![]()
Ik vond het best lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
je drinkt zeker ook van die ranzige shakes ?
maat van me is ook bekend met al die zooi
Dan kan je mij oprapen van de grondquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
DIe midden in de sportschool een spuit in hun hol douwen?![]()
Hahaha nee dat niet, maar ik neem wel genoegen met mijn lichaam. En dat is toch goed genoegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je voelt je al
[ afbeelding ]
wou je zeggen ?
Chocolade is nog best te doenquote:
Ah okee, ik schrok alquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan kan je mij oprapen van de grond![]()
Nee ik mag hopen dat ze het thuis doen, maar je zit duidelijk dat ze het gebruiken
Acne op de rug
Kortademig
Het menselijke equivalent van een klerenkast
Het heeft zeker een zichtbaar effect maar juist 'te' in mijn ogen. Het is dan net alsof het hoofd op een verkeerd lichaam is geplakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee, ik schrok al
Maar toch, zelfs al is er AAS in het spel, ik ben soms best onder de indruk van het resultaat hoor. Je moet er wel veel harder voor werken, maar het resultaat is er ook naar. Alleen jammer voor die gasten dat je weer helemaal in elkaar zakt als je een maandje niks doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |