Ja. Maar die vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je zoethout weleens geprobeert ? dies ook goed te doen
Mijn collega is ziek, dus dan krijg ik wel die van jou, maar jij niet die van mij...quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet de nekdraai modus voor mn collega aan.
collega ruilen droxz ?
..quote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn collega is ziek, dus dan krijg ik wel die van jou, maar jij niet die van mij...
laat maar zitten dus
hahahaha, datzij mijn collega zit ik hier dus vandaag 1 uur langer! AAAAAAARGGGGGGGGquote:Op maandag 11 februari 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
..
jammer, klinkt wel als een goeie deal!
Nog steeds die irritante die alles vraagt?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet de nekdraai modus voor mn collega aan.
collega ruilen droxz ?
die van mij legt alles uit zoals je aan een verstandelijk gehandicapte doet.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nog steeds die irritante die alles vraagt?
vraag je dit nou aan mij ?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog iets minder dan een uurtje te gaan, wat zal ik eens doen....
Iemand nog een leuke pagina ofzo? (die door de proxy komt)
???quote:
Ja ook, vandaar mijn toevoeging dat het hier wel door de proxy moet kunnen komenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vraag je dit nou aan mij ?![]()
![]()
hahahaha, je kent me te goedquote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja ook, vandaar mijn toevoeging dat het hier wel door de proxy moet kunnen komen
Zullen we ruilen, ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeul vroeg op!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, wat heb ik een zin in die wekker die straks om 05:00 weer gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:
Ja jij ook, slaap lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
dan ga ik ook maar eens slapen dan, voor de mensen die hier nog zijn of komen, alvast weltruste!
Nachtbrakers?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:12 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen, whehe nachtbrakers
Theoretisch wel hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nachtbrakers?
Naja okee, als je wekker om 5 uur gaat ben je in principe ook nog wel een nachtbraker
Vroeg is het zeker ja...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Theoretisch wel he
Ugh wat is het nog vroeg zeg...
Oef dat klnikt niet fijn, was het zo koud dan? Ik krijg zoiets alleen als het ontzettend koud is in mijn bed. Wel ironisch, wil je op tijd gaan slapen, laat je lichaam het niet toequote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vroeg is het zeker ja...
Ik dacht gisteren lekker op tijd te gaan slapen. Dus ik netjes om half 12 m'n bed in, heb ik anderhalf uur wakker gelegen omdat ik telkens onménselijk veel kramp in m'n poten had
Het begon met m'n linkervoet, uiteindelijk maar m'n sokken aangetrokken (tja, meer warmte is minder kramp) Lig ik net weer een kwartiertje, begint m'n kuit ook nog! Meestal ga je dan een stukje lopen en dan is het weer over, maar ik was blijkbaar zó lui dat ik maar even was blijven liggen. Gevolgd; Kuit helemaal dik, en stond dusdanig gespannen dat er geen beweging meer in te krijgen was. Pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |