Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homiesquote:Op maandag 11 februari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ontzettend
Vriendin: Bob... wie zijn dat dan?
Ik: Lang verhaal
moet niet toevallig een etentje vd zaak zijn dan hahahhaquote:Op maandag 11 februari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ontzettend
Vriendin: Bob... wie zijn dat dan?
Ik: Lang verhaal
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homies
gelkkig had ik al thee voor je neergezet hoorquote:
dat weet ik wel maar onderweg is het ook wel lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelkkig had ik al thee voor je neergezet hoor
Aaaaightquote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homies
tot morgen!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor! Tot morgen!
WL had thee voor je neergezetquote:
Dankquote:Op maandag 11 februari 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL had thee voor je neergezet
* Dr.Droxz geeft draculettetje een extra overheerlijk bakje mango thee![]()
Tot Morgenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
je kan op het strand landenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank![]()
WL landingsbaan al in orde?
Tot morgen!!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
jij zou me toch opvange?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan op het strand landenlang genoeg
![]()
mits er mensen aanwezig zijn natuurlijk
hier nog eenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot morgen!!!!!![]()
(ik moet nog 2,5 uur)
parachutesprong dan maar ? dan kan ik je wel opvangenquote:
ha ha dat zal ik wel kunnen proberen maar ik garandeer niksquote:Op maandag 11 februari 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
parachutesprong dan maar ? dan kan ik je wel opvangen
nee eigelijk al te laat jaquote:Op maandag 11 februari 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zal ik wel kunnen proberen maar ik garandeer niks
heeft het uberhaupt nog zin nu?
hmmmm ik moet natuurlijk ook zelf weer aan het werk enzoquote:Op maandag 11 februari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eigelijk al te laat jakan ik een tegoedbon krijgen ?
haha, ja vet irritant is dat. ken dat probleem.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb me nu een corky aan de lijn, die snapt er echt heeeeeeeeulemaal geen moer van...
* Dr.Droxz geeft hem een telraam, en neemt zijn laptop af!
Honingthee is ook lekker, ontdekte ik vorige weekquote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, denk alleen maar aan mezelf
ook thee natuurlijk!
heb je zoethout weleens geprobeert ? dies ook goed te doenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Honingthee is ook lekker, ontdekte ik vorige week
Ja. Maar die vind ik niet zo lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je zoethout weleens geprobeert ? dies ook goed te doen
Mijn collega is ziek, dus dan krijg ik wel die van jou, maar jij niet die van mij...quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet de nekdraai modus voor mn collega aan.
collega ruilen droxz ?
..quote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn collega is ziek, dus dan krijg ik wel die van jou, maar jij niet die van mij...
laat maar zitten dus
hahahaha, datzij mijn collega zit ik hier dus vandaag 1 uur langer! AAAAAAARGGGGGGGGquote:Op maandag 11 februari 2008 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
..
jammer, klinkt wel als een goeie deal!
Nog steeds die irritante die alles vraagt?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet de nekdraai modus voor mn collega aan.
collega ruilen droxz ?
die van mij legt alles uit zoals je aan een verstandelijk gehandicapte doet.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nog steeds die irritante die alles vraagt?
vraag je dit nou aan mij ?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog iets minder dan een uurtje te gaan, wat zal ik eens doen....
Iemand nog een leuke pagina ofzo? (die door de proxy komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |