Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homiesquote:Op maandag 11 februari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ontzettend
Vriendin: Bob... wie zijn dat dan?
Ik: Lang verhaal
moet niet toevallig een etentje vd zaak zijn dan hahahhaquote:Op maandag 11 februari 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ontzettend
Vriendin: Bob... wie zijn dat dan?
Ik: Lang verhaal
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homies
gelkkig had ik al thee voor je neergezet hoorquote:
dat weet ik wel maar onderweg is het ook wel lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelkkig had ik al thee voor je neergezet hoor
Aaaaightquote:Op maandag 11 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij tegen vriendin: Dat zijn mijn internet homies
tot morgen!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor! Tot morgen!
WL had thee voor je neergezetquote:
Dankquote:Op maandag 11 februari 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL had thee voor je neergezet
* Dr.Droxz geeft draculettetje een extra overheerlijk bakje mango thee![]()
Tot Morgenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
je kan op het strand landenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank![]()
WL landingsbaan al in orde?
Tot morgen!!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
jij zou me toch opvange?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan op het strand landenlang genoeg
![]()
mits er mensen aanwezig zijn natuurlijk
hier nog eenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot morgen!!!!!![]()
(ik moet nog 2,5 uur)
parachutesprong dan maar ? dan kan ik je wel opvangenquote:
ha ha dat zal ik wel kunnen proberen maar ik garandeer niksquote:Op maandag 11 februari 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
parachutesprong dan maar ? dan kan ik je wel opvangen
nee eigelijk al te laat jaquote:Op maandag 11 februari 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat zal ik wel kunnen proberen maar ik garandeer niks
heeft het uberhaupt nog zin nu?
hmmmm ik moet natuurlijk ook zelf weer aan het werk enzoquote:Op maandag 11 februari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eigelijk al te laat jakan ik een tegoedbon krijgen ?
haha, ja vet irritant is dat. ken dat probleem.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb me nu een corky aan de lijn, die snapt er echt heeeeeeeeulemaal geen moer van...
* Dr.Droxz geeft hem een telraam, en neemt zijn laptop af!
Honingthee is ook lekker, ontdekte ik vorige weekquote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, denk alleen maar aan mezelf
ook thee natuurlijk!
heb je zoethout weleens geprobeert ? dies ook goed te doenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Honingthee is ook lekker, ontdekte ik vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |