GAST!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ sodemietert een bukkakeroomtaart in eigen gezicht
Maar natuurlijk
ja, maar smokez vergeet wat... er moet "ik heb" voor... dus "ik heb geen zin meer" (IHGZM-award)quote:
Zet je toch aan het denkenquote:
ruilen ? jij hier zitten, en ik vrij ?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:22 schreef draculettetje het volgende:
het schiet bij mij ook niet echt op vandaag en ik ben niet eens op het werk
wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ruilen ? jij hier zitten, en ik vrij ?
logistiek werk. planning en dergelijkequote:Op maandag 11 februari 2008 14:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor werk doe je ook alweer?
op zich niet mijn ding maar vooruitquote:Op maandag 11 februari 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
logistiek werk. planning en dergelijkek wacht weer op de hoos , die zo komen gaat
oh lekker , hoe laat worden we verwacht ?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
Nog 30 minuten, even bellen om een etentje te regelen a.s. zaterdag
ja hoor!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich niet mijn ding maar vooruit
vang je me wel ff als ik die kant op hop?
19.30, Steakhousequote:Op maandag 11 februari 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh lekker , hoe laat worden we verwacht ?
rotterdam / denhaagquote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef draculettetje het volgende:
ff voor mn richtings gevoel welke kant moet ik op?
Bob Andringa - geboren te Naardenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij ben ik voor jullie allemaal eem vreemdeling,
jullie komen heulemaal niet uit NH
Dat bedoel ikquote:
dat was je toch al !!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij ben ik voor jullie allemaal eem vreemdeling,
jullie komen heulemaal niet uit NH
zou je raar opkijken als er ineens 6 man bij je komt zitten heh ?quote:
ja sorry, denk alleen maar aan mezelfquote:
Waar the *piep* ligt dat?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bob Andringa - geboren te Naarden
Haha ontzettendquote:Op maandag 11 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou je raar opkijken als er ineens 6 man bij je komt zitten heh ?
Nabij Eemnes, Laren, Huizen ... Het gooiquote:
* Dr.Droxz zet speciaal voor Seven een bakje mango thee neer!quote:
(info·uitleg)) is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland. De gemeente heeft een oppervlakte van 32,89 kmē (waarvan 11,47 kmē water) waarin 17.208 mensen wonen (1 juni 2007, bron: CBS). Naarden is een vestingstad en is lid van de Nederlandse Vereniging van Vestingsteden. De huidige burgemeester is Peter Rehwinkel.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor Seven een bakje mango thee neer!
de rest krijg netjes koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |