Toen zat jij er dus werd er idd geen Nederlands gepraatquote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking he, heb in Amsterdam wel eens in kroegen gezeten waar men geen woord Nederlands sprak.
Onder het motto mijn argument is onderuit geveegd?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen zat jij er dus werd er idd geen Nederlands gepraat
Ik zit wel is in de kroeg en dan hoor ik amper buitenlands dus weetniet waar jij naar de kroeg gaat, waarschijnlijk in Amsterdam West ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 21:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onder het motto mijn argument is onderuit geveegd?
En de waardeloze schijt TT en OP keur jij goed?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
te laat
AFC Ajax topic #908: Gumienny is kosher!
rustig aan kerelquote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En de waardeloze schijt TT en OP keur jij goed?
gewoon iets normaals, 9 punten achter of zoquote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
OP aangepast..
Suggesties voor een tt?
[..]
rustig aan kerel
Hey jij weer hierquote:Op zondag 10 februari 2008 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
wat een KUT OP
Of: daar ging de titel...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
gewoon iets normaals, 9 punten achter of zo
quote:Het publiek vond dat Tjerk Reijerse een penalty had moeten krijgen in de 16e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Hamish Eadie bij een poging langs hem te komen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef toma het volgende:
Het mysterie rond Leonardo is trouwens al opgelost
[ afbeelding ]
Het Februari-zonnetje bleek de oorzaak.
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef denthemen het volgende:
Ook echt Sony als tv merk en geen philips
jeuzus jij bent ook nog scherp op zondagavondquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef denthemen het volgende:
Ook echt Sony als tv merk en geen philips
S'avonds ook meer dan s'ochtendsquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
jeuzus jij bent ook nog scherp op zondagavond
dat weet niemand. Er is alleen iets.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Het dialect van de scheids verklaart een hoop.
Wat is er met Leo ?
Die bal was er anders ook ingegaan denk ik maargoed.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik zit nou nog eens naar die afgekeurde goal te kijken en zie dat de speler die de keeper hinderde ook buitenspel stond op het moment van spelen. Misschien toch wel goed gezien van de scheids/grens.
Jij hebt je bronnen tochquote:
Dat zei ik ook. Suarez staat niet eens hinderlijk buitenspel. Die keeper stond zelf te prutsen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=915
100% genaait bij die goal, Huntelaar bij de keeper STAAT niet buitenspel daar, en het is toch echt 200% een penalty, en die overtreding laat ik het daar maar niet over hebben.
Schandalig dat het niet minstens geel was.
Verder moet je de kansen maken maargoed![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef jna het volgende:
Koster zet volgens mij Bakkiesjokoe gewoon in de basis zodat ie niet over z'n wissels hoeft na te denken. Gewoon elke wedstrijd Rommedahl erin en Bakkiesjokoe eruit omdat ie geen 1 goede bal geeft
Nee, heb jij ook rolluiken?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeej
Jasza was het gezellig hier in Kerkrade|?
Scheids wilde al een goal gevenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
edit.
Bij die goal hield Huntelaar met zijn hand ook de handen van Castro tegen (dat zag je aan de beelden die van Halst liet zien bij RTL voetbal). Dus hij is misschien niet om de juiste redenen afgekeurd, maar hij had wel afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=915
100% genaait bij die goal, Huntelaar bij de keeper STAAT niet buitenspel daar, en het is toch echt 200% een penalty, en die overtreding laat ik het daar maar niet over hebben.
Schandalig dat het niet minstens geel was.
Verder moet je de kansen maken maargoed![]()
Volgens mij stond de grens al gelijk met vlag omhoog. Ik kon ook wel meteen zien dat Suarez buitenspel stond. En dat handje van Huntelaar moet echt niet erg zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij die goal hield Huntelaar met zijn hand ook de handen van Castro tegen (dat zag je aan de beelden die van Halst liet zien bij RTL voetbal). Dus hij is misschien niet om de juiste redenen afgekeurd, maar hij had wel afgekeurd moeten worden.
Ja manquote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, heb jij ook rolluiken?![]()
Ben nog wel in de Taj Mahal geweest jewaited
Woon je een beetje in de buurt van die Hoofdstraat dan, ik zat in een klooster als hotel ofzo, wel chill hotelletje voor 26 euro voor een nachtje, wel een beetje echo achtigquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja man
Natuurlijk heb ik hier rolluiken maar dat is alleen als bescherming zodat ik niet nog meer mofferig wordt jewaited
Ik woon ongeveer 10 min ofzo lopen van het centrumquote:Op zondag 10 februari 2008 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Woon je een beetje in de buurt van die Hoofdstraat dan, ik zat in een klooster als hotel ofzo, wel chill hotelletje voor 26 euro voor een nachtje, wel een beetje echo achtig![]()
Rol Duc oid
[ afbeelding ]
quote:Van Gelder: Witschge struikelblok in onderhandelingen Ajax en Van Basten
Volgens Jack van Gelder zijn de onderhandelingen tussen Van Basten en Ajax vergaand, maar is momenteel Rob Witschge een struikelblok bij de onderhandelingen. Van Basten zou naast John van het Schip ook Rob Witschge mee willen nemen als assistent. Bij Ajax zou men dat echter niet zien zitten. Van Gelder liet dat zojuist weten in het programma Studio Voetbal.
Jawel, dat we ons weer kunnen richten op volgend jaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
kutconclusies over leo en koster, we weten nog niks!
as usual..quote:Op maandag 11 februari 2008 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel, dat we ons weer kunnen richten op volgend jaar.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Ajax.
Kut Peter:quote:Op maandag 11 februari 2008 03:16 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Het feit dat KJH buitenspel stond op het moment dat de vrije trap genomen word en de intentie heeft om de bal nog een andere kant op te koppen. Dat is de reden waarom de goal werd afgekeurd. Zoals hij ervoor staat is het ook nog eens hinderlijk buitenspel.quote:Op maandag 11 februari 2008 07:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals hiet te zien is raakt Huntelaar Castro totaal niet, er zit nog ruimte tussen de keeper en KJH in. Dat de keeper vervolgens zo dom is om er onder door te gaan is zijn probleem. Het feit dat er niemand van Roda ging protesteren zei wel genoeg denk ik
Als je even je ogen opendoet zie je dat hij niet buitenspel staat. Wat kan het spelletje toch moeilijk zijn voor sommigenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het feit dat KJH buitenspel stond op het moment dat de vrije trap genomen word en de intentie heeft om de bal nog een andere kant op te koppen. Dat is de reden waarom de goal werd afgekeurd. Zoals hij ervoor staat is het ook nog eens hinderlijk buitenspel.
Was KJH als een zoutzak blijven staan of teruggelopen telde die.
[ afbeelding ]
Maargoed, de buitenspel staande KJH valt Castro idd niet lastig.
Twijfelgeval dus. Maar dan nog. Kijk hoe die, op het moment dat de bal er is, tegen Castro aanhangt in de 5.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je even je ogen opendoet zie je dat hij niet buitenspel staat. Wat kan het spelletje toch moeilijk zijn voor sommigen
Die foto die ik had gepost staat er momenteel dus niet meer. Ook niet meer op de site van Koempel. Daarop was dus echter wel duidelijk te zien dat KJH tegen Castro aanspringt op het moment dat deze naar de bal wilt gaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:46 schreef denthemen het volgende:
DS: Op mijn foto is duidelijk te zien dat hij er niet tegen aan komt, mocht jij andere foto's hebben wil ik ze graag zien en zal ik jou gelijk geven mocht het echt zo zijn.
Het is niet alleen het feit dat we nu 9 punten achter staan, het is het feit dat zoiets gewoon niet mag gebeuren
Er zit een meter ruimte tussen die twee, manquote:Op maandag 11 februari 2008 08:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twijfelgeval dus. Maar dan nog. Kijk hoe die, op het moment dat de bal er is, tegen Castro aanhangt in de 5.
Snap jullie frustratie wel hoor. Het laatste beetje hoop op een prijs kunnen jullie nu ook vergeten.
Lees mijn bericht nog eens. Blinde vink.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit een meter ruimte tussen die twee, man_!
blinde vink
Is ook elk seizoen weer hetzelfde liedje. Stel kleuters daar bovenin.quote:'Keizer kon niet goed overweg met Van Geel'
--------------------------------------------------------------------------------
10 februari 2008
Een verstoorde arbeidsrelatie met Martin van Geel heeft ten grondslag gelegen aan het vertrek van Piet Keizer bij Ajax. Dat wist Johan Derksen zondagavond te melden in het tv-programma RTL Voetbal Insite. Volgens de journalist kon Keizer - net als eerder de vertrokken trainer Henk ten Cate - niet goed overweg met de technisch directeur van Ajax. Ook zou de voormalige technisch adviseur tegen de komst van enkele spelers zijn geweest.
Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken. Ook meldde de hoofdredacteur van Voetbal International dat Keizer binnen Ajax geen voorstander was van de mogelijke aanstelling van Marco van Basten als nieuwe trainer.
Ja nu weten we het wel. Ga maar weer weg, want je bent zelf de grootste huillie als het aankomt op scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:01 schreef DarkShine het volgende:
Het grote ajax laat zien dat het maar een subtopper is als er een scheids is die niet alles in hun voordeel fluit.
Nogmaals, bedank jullie eigen spelers met hun waardeloze mentaliteit!
Haha, op die 0.04 megapixel foto van jequote:Op maandag 11 februari 2008 07:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals hiet te zien is raakt Huntelaar Castro totaal niet, er zit nog ruimte tussen de keeper en KJH in. Dat de keeper vervolgens zo dom is om er onder door te gaan is zijn probleem. Het feit dat er niemand van Roda ging protesteren zei wel genoeg denk ik
Nou en?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je even je ogen opendoet zie je dat hij niet buitenspel staat. Wat kan het spelletje toch moeilijk zijn voor sommigen
Dat wist Gerard Cox in 1970 alquote:Op maandag 11 februari 2008 09:08
Oh, Ajax is dood, gecondoleerd allen...
Wat een bullshit, je mag in de 5 meter de keeper niet aanraken, maar Castro duwde zelf iemand weg en wij kregen de overtreding tegen, echt, we hebben zelf mongolen als scheidsrechters maar deze vent wat te stom om te schijten zo slecht...quote:Op maandag 11 februari 2008 09:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nou en?
Je mag in de 5 sowieso niet meespringen met de keeper.
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nou en?
Je mag in de 5 sowieso niet meespringen met de keeper.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Je mag alleen niet tegen de keeper opspringen of je ledematen gebruiken, bewust hinderen dus.
Niet om te zeiekn hoor, maar die gebruikte ie toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je niet mee mogen springen?
Als je gewoon recht omhoog springt en je kop tegen de bal zet, dan kun je nooit teruggefloten worden.
Je mag alleen niet tegen de keeper opspringen of je ledematen gebruiken, bewust hinderen dus.
Huntelaar raakte Castro wel met z'n arm. Duidelijk te zien in de analyse van Jantje van Halst. Alleen nu je het over duwen hebt, wat was dat voor rare beslissing tegen Gabri? Scheids beweerde dat Gabri Castro zou hebben geduwd, terwijl héél duidelijk te zien was dat Castro Gabri naar voren duwtquote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een bullshit, je mag in de 5 meter de keeper niet aanraken, maar Castro duwde zelf iemand weg en wij kregen de overtreding tegen, echt, we hebben zelf mongolen als scheidsrechters maar deze vent wat te stom om te schijten zo slecht...
Ik denk dat ik die overtreding bedoelde eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2008 09:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Huntelaar raakte Castro wel met z'n arm. Duidelijk te zien in de analyse van Jantje van Halst. Alleen nu je het over duwen hebt, wat was dat voor rare beslissing tegen Gabri? Scheids beweerde dat Gabri Castro zou hebben geduwd, terwijl héél duidelijk te zien was dat Castro Gabri naar voren duwt.
Als je hem niet aanraakt is dat geen hinderen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Handje voor het gezicht van de keeper is toch ook hinderen?
Ow, dat zou kunnen, maar het ging om de stelling, dat je in de 5 uberhaupt niet mocht springen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Niet om te zeiekn hoor, maar die gebruikte ie toch?
Hij sprong duidelijk met zijn rechterarm tegen de keeper aan...
Vrij transport.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef BottleKid het volgende:
Even een vraagje: wat voor vervoer hadden jullie naar Roda? Autocombi of eigen vervoer?
Dank je. Ben benieuwd wat wij krijgen. PSV is niet zo standvastig met zulke dingen... (Autocombi naar Willem II met 2x omwisselen bijvoorbeeld. Feyenoord heeft vrij vervoer...)quote:
Wel weer een extra Europees tripje. Dat is dan ook het enige positieve, aangezien we de voorronde CL toch niet doorkomenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:34 schreef Scorpie het volgende:
Einde seizoen, plaatsing voor playoffs en dan maar hopen dat we zo gelukkig zijn weer voorrondes CL te mogen spelen, alhoewel ik het heerenveen eerder zie doen....
Ik word er sowieso kotsmisselijk van om elk seizoen weer te zien hoe standvastig aan 4-3-3 wordt gehouden. Je hebt ook nog zoiets als je systeem omgooien. Wat de fuck is het probleem. Ik had Perez nooit linksbuiten neergezet maar lekker met een 4-mans middenveld gespeeld.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:34 schreef BoNi het volgende:
De scheids was niet best, maar volgens mij hoort Calimero-gedrag niet bij Ajax.
Jammer dat het weer Vermaelen is die een dergelijk slippertje maakt.
De Jong speelde redelijk maar je mist duidelijk creativiteit op het middenveld als Perez voorin speelt. Ik vond het dan ook helemaal niet vreemd dat hij alleen de eerste vijf minuten linksbuiten stond maar zich daarna steeds meer liet terugzakken.
Ik hoopte eigenlijk dat Koster in de rust Lindgren of de Jong naar de kant zou halen voor Suarez en dat Perez op 10 zou gaan spelen.
Dat is gewoon een probeersel van Koster. Zit verder geen tactiek achter.quote:Suarez voor Perez veranderde niks aan het spel en/of de tactiek.........
Een vies hobbelig veld, laag schot en een laagstaande zon midden in je gezicht maken dit echt een lastige bal voor de keeper.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Koster vond ik ook niet vrijuit gaan nee. Die wissels waren het net niet.... Perez had achter de spitsen gemoeten. De Jong speelde niet slecht, maar voegt te weinig toe ook..
EN ook was de 1-0 houdbaar Steek.
Een probeersel haal je maar uit in een oefenwedstrijd. Volgens mij kon iedereen zien dat een gebrek aan creativiteit op het middenveld ervoor zorgde dat de aanval niet bereikt werd.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik word er sowieso kotsmisselijk van om elk seizoen weer te zien hoe standvastig aan 4-3-3 wordt gehouden. Je hebt ook nog zoiets als je systeem omgooien. Wat de fuck is het probleem. Ik had Perez nooit linksbuiten neergezet maar lekker met een 4-mans middenveld gespeeld.
[..]
Dat is gewoon een probeersel van Koster. Zit verder geen tactiek achter.
Elk seizoen is het weer hetzelfde gedoe. "De selectie zit goed in z'n vel en ik zie met de week vorderingen." Vervolgens weer kei hard op je bek gaan. En het erge is dat het allemaal zo voorspelbaar is.
0 punten of 1 punt, had me echt geen fuck uitgemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Stekelenburg pakt nog een goede bal als we op 2-1 staan waardoor je nog een enigszins in de wedstrijd blijft.
Tuurlijk pakt ie er ook wel ballen uit, maar ik vond het een houdbaar schot, maar ik val hem verder niet af hoor. Het was natuurlijk weer drama qua verdedigen, das waar.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Een vies hobbelig veld, laag schot en een laagstaande zon midden in je gezicht maken dit echt een lastige bal voor de keeper.
Ik zou eerder de vier veldspelers iets verwijten bij de 1-0.
Stekelenburg pakt nog een goede bal als we op 2-1 staan waardoor je nog een enigszins in de wedstrijd blijft.
Inderdaad, geniaalquote:Op maandag 11 februari 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk ook dat we een dodelijk, keiharde verdediger als Kuffour halen, beetje jammer dat hij niet kan spelen en tegen de tijd dat hij kan spelen is het een maand te laat.. Slimme zet man!
0-1 was niet houdbaar man.. heb je zelf wel eens op goal gestaan? Precies wat hierboven al gezegd wordt.. laaghangende zon.. goed geplaatste bal in de verre hoek.. simpelweg kansloos..quote:Op maandag 11 februari 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Koster vond ik ook niet vrijuit gaan nee. Die wissels waren het net niet.... Perez had achter de spitsen gemoeten. De Jong speelde niet slecht, maar voegt te weinig toe ook..
EN ook was de 1-0 houdbaar Steek [afbeelding].
Onzin dat men arrogant is binnen het veld. Er werdt gister af en toe goed gevoetbalt, Ajax had hier gewoon ruim, zeer ruim overheen moeten gaan want men was veel beterquote:Op maandag 11 februari 2008 09:01 schreef DarkShine het volgende:
Het grote ajax laat zien dat het maar een subtopper is als er een scheids is die niet alles in hun voordeel fluit.
Nogmaals, bedank jullie eigen spelers met hun waardeloze mentaliteit!
was ook wel terecht afgefloten maar al gaf ie die pingel was de wedstrijd TOTAAL anders verlopen!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem mijn woorden terug, hier is duidelijk te zien dat Huntelaar zijn arm gebruikt
Als dat laatste waar is zou ik als verantwoordelijke meteen mijn koffers pakken en via de achterdeur vertrekken om me vervolgens NOOIT meer ergens te vertonen. Wat heb je dan echt totaal geen verstand van voetbal zeg...quote:Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het heeft helemaal niet met inzet te maken maar gewoon met een stukje volwassenheid.. Waar een club als psv 2 kansen nodig heeft om daar vervolgens ook 2x uit te scoren.. heeft ons aller ajax 20 kansen nodig en komt daar met een beetje mazzel 1 goal uit..
Precies de reden waarom we thuis van die kutboeren verloren hebben.. wanneer het 0-0 staat.. rustig blijven.. organisatie bewaren.. en wanneer het kan.. PATS! pakken die kans en scoren..
Wel frappant trouwens dat Hugo gisteren wist te melden dat Duzsiak gescout was door Hans vd Zee maar niet goed genoeg bevonden werd..
Ja ho even vriend.. Hugo maakte niet duidelijk of dit in de periode psv of Ajax was van Hans vd Zee.. Des te triester is het als het in de periode psv geweest is.. en wij maar "blij" dat we vd Zee kregen..quote:Op maandag 11 februari 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat laatste waar is zou ik als verantwoordelijke meteen mijn koffers pakken en via de achterdeur vertrekken om me vervolgens NOOIT meer ergens te vertonen. Wat heb je dat echt totaal geen verstand van voetbal zeg...
Die gast komtuit het niets en is meteen beslissend voor PSV. En wat halen wij? Een bejaarde negert die niet kan spelen [afbeelding].
Volgend seizoen, volgend seizoen, volgend seizoen.... om moedeloos van te wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor, die vent was duidelijk een wanhoopsdaad oid. Anders haal je hem toch een maand eerder zodat ie in de "week van de waarheid" mee kan spelen? Ik zeg niet dat we dan wel van Vitesse, PSV en Roda hadden gewonnen, maar wat heb je nu nog aan die vent?
Volgend seizoen, misschien......
Is het vreemd, dat ik tegenwoordig dit soort berichten gelijk geloof?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat laatste waar is zou ik als verantwoordelijke meteen mijn koffers pakken en via de achterdeur vertrekken om me vervolgens NOOIT meer ergens te vertonen. Wat heb je dan echt totaal geen verstand van voetbal zeg...
Die gast komtuit het niets en is meteen beslissend voor PSV. En wat halen wij? Een bejaarde negert die niet kan spelen.
Oh ok, maar dan nog. het is zo typerend, wij halen al jaren brandhout en PSV komt weer eens met een topper op de proppen. En ook Groningen en H'veen scouten beter dan wij.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja ho even vriend.. Hugo maakte niet duidelijk of dit in de periode psv of Ajax was van Hans vd Zee.. Des te triester is het als het in de periode psv geweest is.. en wij maar "blij" dat we vd Zee kregen..![]()
Wel is duidelijk dat Ajax zelf dudzsiak in juni 2007 al gescout had. maar ten Cate vond em niet goed genoeg / kon er niets mee..
Tussen PSV en ADO Den Haagquote:Op maandag 11 februari 2008 10:22 schreef HeatWave het volgende:
En dat maakt dus al 7 uit 9 seizoenen het verschil tussen de voetbalhoofdstad van Nederland en de politieke hoofdstad....
Klopt.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:54 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zag Piet Keizer toch gisteren achter Van Geel zitten
Van Gelder maakte een mooie opmerking over de Ajax scouts: "ze leggen de lat te hoog". Denk dat dat wel klopt, het gebeurd vaak dat grote talenten van 18 jaar uiteindelijk door het ijs zakken, en matige talenten beter worden naar mate ze ouder worden. Dus tijd voor scouts om wat realistischer te worden.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wel frappant trouwens dat Hugo gisteren wist te melden dat Duzsiak gescout was door Hans vd Zee maar niet goed genoeg bevonden werd..
Michal ¦vec zit in de U21 van Tsjechie, dus zal wel potentie hebben...quote:Op maandag 11 februari 2008 10:37 schreef Blight het volgende:
He, Aanvoerder. Die Michal Svec die naar Heerenveen gaat, dat is wel een goede, of niet? Die paar keer dat ik wat van 'm heb gezien was dat alleraardigst. Zitten we weer mis? Om nog even wat olie op het vuur te gooien..
Duh, Ajax krijgt een x aantal kaarten waarbij ze echt geen rekening mee gaan houden of Keizer misschien bonje heeft met van Geel.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:54 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zag Piet Keizer toch gisteren achter Van Geel zitten
En de afbeelding waar ik eerder op doelde:quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem mijn woorden terug, hier is duidelijk te zien dat Huntelaar zijn arm gebruikt
Nou ik vond de opmerking van Youri nog scherper.. "Ajax kijkt niet naar wat de spelers WEL kunnen.. maar alleen wat ze NIET kunnen.."quote:Op maandag 11 februari 2008 10:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Van Gelder maakte een mooie opmerking over de Ajax scouts: "ze leggen de lat te hoog". Denk dat dat wel klopt, het gebeurd vaak dat grote talenten van 18 jaar uiteindelijk door het ijs zakken, en matige talenten beter worden naar mate ze ouder worden. Dus tijd voor scouts om wat realistischer te worden.
Bovendien moet je als moderne club bereid zijn risicos te nemen. Als je de spits van een Zweedse club overneemt dan heb je soms een Ari da Silva of een Rosenberg, maar soms ook een Alves of een Marcus Berg. Maar als je de lat hoog gaat leggen en alleen voor de talenten gaat die zichzelf al bewezen hebben dan ben je te laat, want dat soort spelers worden dan al vrij snel weggekocht door Europese topclubs (zie: Modric, Ivanovic dit seizoen).
Zelfs als je gratis kaarten krijgt ga je nog niet naar stadion?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef dronkeykong het volgende:
Nou als ik bonje heb met Van Geel kan hij van mij de pleuris krijgen en geeft hij die kaart maar aan de opmaakpop van 'm.
Nou niet naar Kerkrade om als een zuurpruim achter mijn vriendje Van Geel te zitten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zelfs als je gratis kaarten krijgt ga je nog niet naar stadion?
Heeft de U21 van San Marino ook potentie dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Michal ¦vec zit in de U21 van Tsjechie, dus zal wel potentie hebben...
oftewel vrijdag 2-1 en zondagavond nog steeds 9 ptn achter staan..quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag gewoon ruim winnen van Sparta en dan 2 dagen lang hopen dat andere clubs een fout maken [afbeelding]
Ik hoop niet dat onze scouting zo redeneert,quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Michal ¦vec zit in de U21 van Tsjechie, dus zal wel potentie hebben...
Denk gewoon hetzelfde als nu. Lekker 4-3-3 omdat daarin zoveel gepresteerd wordt en Cruijff dat hemels vindt.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Maakt me heeeeel benieuwd naar wat van Basten allemaal bij Ajax zou laten spelen.
Als het aan hem ligt, dan cloont hij Urby 9 maal.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Maakt me heeeeel benieuwd naar wat van Basten allemaal bij Ajax zou laten spelen.
Nee daar heeft ie Luque al voorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt, dan cloont hij Urby 9 maal.
Hij zal toch wel inzien, dat Urby in ieder geval niet kan keepen???
[afbeelding]
Ben benieuwd wat zijn doelstellingen zullen zijn. Kampioen worden, Champions League halen of is europees voetbal al genoeg? En ik hoop dat hij ook 4-2-3-1 gaat spelen. Mooi systeempje.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
4-3-1-2 bedoel je?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn doelstellingen zullen zijn. Kampioen worden, Champions League halen of is europees voetbal al genoeg? En ik hoop dat hij ook 4-2-3-1 gaat spelen. Mooi systeempje.
neequote:
Zou goed moeten kunnen met jullie materiaal.quote:
Dat denk ik ook wel. Ze moeten in ieder geval eens afstappen van dat eeuwig blijven aanfrotten met zogenaamde buitenspelers. Zie ik toch als grootste probleem om het tot een collectief te vormen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zou goed moeten kunnen met jullie materiaal.
quote:Rob Witschge is de belangrijkste reden dat Marco van Basten nog geen contract heeft getekend bij Ajax. De huidige bondscoach van Oranje zou naast John van ’t Schip ook Witschge mee willen nemen als assistent. De clubleiding ziet dit echter niet zitten. (Studio Voetbal)
Co Adriaanse wordt sowieso niet de nieuwe trainer in Amsterdam. Zijn naam werd genoemd naast die van Van Basten en Frank Rijkaard, maar wederom werd het gerucht ontkend door de directie van Ajax. (Diverse media)
Frank de Boer gaat niet aan de slag als assistent bij het Nederlandse elftal. De oud-Ajacied werd genoemd als rechterhand van de nog te benoemen bondscoach, maar zijn voorkeur gaat uit naar een dienstverband bij Ajax. Naar verluidt zal hij de A1 gaan coachen. (Telegraaf)
De aanwezigheid van Martin van Geel bij Ajax is de belangrijkste oorzaak dat Piet Keizer is opgestapt bij de Amsterdammers. De coryfee kon niet overweg met de technisch directeur, die teveel zijn stempen wil drukken op het scoutingbeleid van de club. (Voetbal Insite)
Ik zou Kennedy weg laten en De Jong opstellen. Ik opper voor meer eigen jeugd ipv oudere 3e rangsvoetballers. Heb echt heel veel vertrouwen in Anita, en ook geloof ik nog in Manucharyan.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef toma het volgende:
[..]
nee
-------------------------Stekelenburg---------------------
Silva----------Heitinga----------Vermaelen-------Vertonghen
--------------Gabri-------------Davids/Lingren-----------
Kennedy-----------------Perez-----------------Emanuelson
---------------------------Huntelaar------------------------
zoiets. Dan ben je verdedigend gezien veel sterker omdat je in de omschakeling heel snel veel spelers op je eigen helft hebt. En aanvallend gezien heb je nog steeds veel mensen voorin als de buitenste middenvelders mee opkomen.
Met Huntelaar als echte afmaker voorin en Suarez en Perez enz daarachter word je een stuk gevaarlijker. Kun je snel schakelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ze moeten in ieder geval eens afstappen van dat eeuwig blijven aanfrotten met zogenaamde buitenspelers. Zie ik toch als grootste probleem om het tot een collectief te vormen.
omdat ik denk dat Urby in dit systeem wel zal renderen. Tja Kennedy bij gebrek aan betere rechtsbuitens. Maar de Jong zou daar ook kunnen spelen, misschien wel een betere keus.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je ooit Urby en Kennedy nog opstellen?
als ie dit jaar blessure vrij blijft geloof ik t ook nog wel. Anders krijg je net zo iemand als Mitea.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
en ook geloof ik nog in Manucharyan.
quote:Koster ook genoemd bij NAC
Adrie Koster lijkt na zijn rol als interim-coach van het eerste elftal Ajax diverse aanbiedingen te krijgen voor volgend seizoen. Eerder werd al gemeld dat hij in beeld zou zijn bij PSV als assistent. BN De Stem meldt dat nu ook NAC aan hem denkt als die club er niet in slaagt Gertjan Verbeek vast te leggen.
Koster zelf wilde na afloop van Roda JC - Ajax niet ingaan op de geruchten over PSV.
ooh zo.. okequote:Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef toma het volgende:
[..]
nee
--------------Gabri-------------Davids/Lingren-----------
Kennedy-----------------Perez-----------------Emanuelson
---------------------------Huntelaar------------------------
zoiets. Dan ben je verdedigend gezien veel sterker omdat je in de omschakeling heel snel veel spelers op je eigen helft hebt. En aanvallend gezien heb je nog steeds veel mensen voorin als de buitenste middenvelders mee opkomen.
Hij speelt toch wekelijks bij Jong Ajax?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:01 schreef toma het volgende:
[..]
als ie dit jaar blessure vrij blijft geloof ik t ook nog wel. Anders krijg je net zo iemand als Mitea.
Jij snapt het.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:02 schreef venomsnake het volgende:
volgens mij kan Ajax het beste 4-4-2 gaan spelen, zo dus:
---------------------------Lindgren------------------------------
-------Gabri------------------------------------Davids---------
----------------------------Perez-------------------------------
----------Huntelaar---------------------Suarez--------------
Dan spelen Suarez en Huntelaar hun favo systeem, Lindgren speelt op zijn vertrouwde positie, Silva kan mooi opstomen, Perez op 10..
quote:Wat is dat toch met Ajax? De Amsterdammers presteren deze competitie ontzettend wisselvallig. In de laatste veertien duels lukte het de ploeg van coach Adrie Koster niet om twee wedstrijden op rij te winnen. Dat gebeurde voor het laatst op 4 november toen Ajax met 4-2 won van Roda JC, nadat het een week eerder met 1-0 van FC Utrecht had gewonnen. Slechts één keer dit seizoen zegevierden de Amsterdammers in drie opeenvolgende Eredivisie-optredens. Dat deden ze in september door Heracles Almelo, AZ en VVV-Venlo te verslaan.
Blessure van Lindgren waardoor hij niet verder kon.. vraag is natuurlijk.. waarom geen luque?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik Koster ook waardeerde nadat HTC weg was, hij valt nu helaas toch tactisch door de mand. Zowel tegen PSV als Roda vond ik de wissels maar heel erg matigjes.
En iemand die na f'noord, nog steeds Kenndy opstelt is niet wijs [afbeelding]. Ik ben ook niet 100% overtuigd van Luque, maar die kan tenminste 1 fatsoenlijke pass afleveren in een wedstrijd, das er 1 meer dan Kennedy [afbeelding].
En wat is het doel nou geweest van het inbrengen van "minstens 1 goal tegen door mij" Urby? Breekijzer ofzo? [afbeelding].
Aardige vent, heeft er "redelijk" kijk op maar niet genoeg voor Ajax1 vrees ik [afbeelding].
Iddquote:Op maandag 11 februari 2008 12:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Blessure van Lindgren waardoor hij niet verder kon.. vraag is natuurlijk.. waarom geen luque?
In een winnend elftal is het altijd makkelijk voetballen, dan kan ik zelfs wel mee ballen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kennedy speelde tegen feyenoord een hele goede eerste helft. Tweede helft was hij zwak ja, maar slecht was hij absoluut niet.
Ik vond hem verreweg de slechste man van het veld en dat is knap met al die Feyenoordersquote:Op maandag 11 februari 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kennedy speelde tegen feyenoord een hele goede eerste helft. Tweede helft was hij zwak ja, maar slecht was hij absoluut niet.
Toen ik zei dat ik Koster niet nog een jaar zag zitten en Koster tactisch inzicht mist waardoor ie Ajax niet ver kan brengen in Europa werd ik afgebrand hier.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik Koster ook waardeerde nadat HTC weg was, hij valt nu helaas toch tactisch door de mand.
truequote:Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik Koster niet nog een jaar zag zitten en Koster tactisch inzicht mist waardoor ie Ajax niet ver kan brengen in Europa werd ik afgebrand hier.
Maarja oke, toen stonden we een weekend bovenaan, en je weet hoe dat gaat met alle joden. Dan worden we wel weer eventjes kampioen.
Wil je nu een nominatie voor de nobelprijs van de vrede?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik Koster niet nog een jaar zag zitten en Koster tactisch inzicht mist waardoor ie Ajax niet ver kan brengen in Europa werd ik afgebrand hier.
Maarja oke, toen stonden we een weekend bovenaan, en je weet hoe dat gaat met alle joden. Dan worden we wel weer eventjes kampioen.
nee hij wil gewoon dat Ajax kampioen wordtquote:Op maandag 11 februari 2008 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wil je nu een nominatie voor de nobelprijs van de vrede?
en wij niet zekerquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon dat Ajax kampioen wordt [afbeelding]
Wat ben jij in godsnaam voor koekenbakker, Ajax had Roda helemaal vaststaan, de mentaliteit was imo gewoon goed gister hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die foto die ik had gepost staat er momenteel dus niet meer. Ook niet meer op de site van Koempel. Daarop was dus echter wel duidelijk te zien dat KJH tegen Castro aanspringt op het moment dat deze naar de bal wilt gaan.
Jullie mentaliteit (welke?) heeft jullie de kop gekost. D'r word gespeeld als 'wij zijn ajax we winnen wel'. En een echt team kon ik het ook niet noemen gister.
Ga er nou niet op in Jas.. daar zit die boer/mof alleen maar de geilen..quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat ben jij in godsnaam voor koekenbakker, Ajax had Roda helemaal vaststaan, de mentaliteit was imo gewoon goed gister hoor.
Roda Tokkiesquote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weer van die gastjes waar je lekker om kon lachen naast het uitvak [afbeelding] [afbeelding]
Toch bizar dat een streng gelovige moslim zoveel bier staat te zuipen..quote:Op maandag 11 februari 2008 13:37 schreef w00h00 het volgende:
Jongens, onze rots in de branding is bijna fit.
[ afbeelding ]
Zonder Seedorf.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
en nog zn naam niet eens goed kunnen schrijvenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef Robar het volgende:
Typisch weer, dat PSV een punt weet te pakken tegen een betere tegenstander en dat Ajax verliest terwijl ze beter zijn.
De ranglijst:
1. Gomez
2. Heerenveen
3. Ajax
4. Makaay
5. NAC
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Roda-Ajax.wmv
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een klotesiezoen.
Danny de Munk-Mijn stad bedoel je?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Welke nummer is dat in het begin in de auto?
Heel gewoon.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon dat Ajax kampioen wordt
Helemaal vast valt best mee. Jullie waren beter, zeker in de 2de helft. Maar wij stonden echt niet totaal vast.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat ben jij in godsnaam voor koekenbakker, Ajax had Roda helemaal vaststaan, de mentaliteit was imo gewoon goed gister hoor.
Ach ja, ik heb dat vaker, met de S en de Z op het eind, ik twijfelde alquote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nog zn naam niet eens goed kunnen schrijven
Sneu voor die vent.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laatste nieuws:
Stadionomroeper Roda heeft poliep op z'n stemband
Koevermans: Zonder Gomes hadden we 6de gestaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dat vaker, met de S en de Z op het eind, ik twijfelde al
Maar feit blijft, dat PSV zonder hem heel wat minder punten had vergaard.
Snap ik ook niets van, maar schijnt iets met werkvergunningen te maken te hebben ofzo..quote:Op maandag 11 februari 2008 14:35 schreef Blight het volgende:
Maar Stekelenburg staat in de belangstelling van de Europese subtop!
maarja zonder Huntelaar had Ajax een stuk minder punten, zo lust ik er nog wel 10quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dat vaker, met de S en de Z op het eind, ik twijfelde al
Maar feit blijft, dat PSV zonder hem heel wat minder punten had vergaard.
Maar ja.. je weet zelf ook wel dat Gomes ECHT punten red voor psv.. geen eerlijke vergelijking met Klaasjequote:Op maandag 11 februari 2008 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja zonder Huntelaar had Ajax een stuk minder punten, zo lust ik er nog wel 10
Nog naar NAC?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar ja.. je weet zelf ook wel dat Gomes ECHT punten red voor psv.. geen eerlijke vergelijking met Klaasje
Ouwe! Nee.. is verplichte buscombi.. misschien als alternatieve opstapplaats beetje makkelijk ligt.. anders niet.. wat jij?quote:
Altijd hehequote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ouwe! Nee.. is verplichte buscombi.. misschien als alternatieve opstapplaats beetje makkelijk ligt.. anders niet.. wat jij?
Je had een piemel in je oor?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:32 schreef Jasza het volgende:
Dat was gister wel te horen ja, ik verstond die vent niet, maar dat kan ook door andere dingen komen
Ik hoop t.. misschien (als er nog kaarten zijn) gaan we dan wel... maar we gaan niet eerst naar Am*dam..quote:Op maandag 11 februari 2008 15:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Altijd hehe [afbeelding]
Opstapplaats zal wel Lage Zwaluwe worden als ze het kunnen regelen [afbeelding]
Maar dat word vast pas bekend als de kaartverkoop is gestopt [afbeelding]
nog niet neequote:Op maandag 11 februari 2008 16:20 schreef fathank het volgende:
Onze redders in nood [afbeelding]. Niks ten nadele van vd Heijden, hij is een goeie voetballer, maar ik denk niet dat hij ons kampioen gaat maken [afbeelding]
quote:Leonardo kwam te laat
maandag 11 februari, door Number7, Amsterdam, 15:46u, AD
Volgens AD Sportwereld ontbrak Leonardo in de selectie tegen Roda JC, omdat hij één of meerdere keren te laat kwam.
Hoofdtrainer Adrie Koster - die na afloop van de wedstrijd niet veel kwijt wilde over het incident - zou Leonardo Vitor Santiago niet in de selectie opgenomen hebben wegens een disciplinaire schorsing. Brazilianen hebben de naam wel vaker de tijd te vergeten, wat dat betreft is Leonardo klaarblijkelijk geen uitzondering. Wat de eventuele verdere sancties tegenover de buitenspeler zijn, is vooralsnog niet bekend.
Ik hoop niet dat 'ie naar dat walgelijke Chelsea gaat, maar mocht dat gebeuren krijgen wij nog wel wat euro's, niet?quote:'Van der Vaart in de kijker bij Chelsea'
11 februari 2008
De goede prestaties van Rafael van der Vaart bij Hamburger SV zijn nu vermoedelijk ook Chelsea opgevallen. Afgelopen weekeinde was Rainer Bonhof, een scout van de Londenaren, aanwezig bij de uitwedstrijd van HSV tegen Bayer Leverkusen (1-1).
"Ik mag niet zeggen voor wie ik kwam, maar het is duidelijk wie er in het oog sprong", zei Bonhof tegen Bild. Van der Vaart was met een doelpunt van waarde voor HSV. De Oranje-international was daarnaast bij vrijwel iedere kans van de Noord-Duitse formatie betrokken.
Eerder werd Van der Vaart al in verband gebracht met Juventus. Daarnaast was afgelopen zomer de interesse van Valencia zeer concreet. HSV wilde de oud-Ajacied destijds echter niet laten gaan. Door een clausule in zijn contract ligt die situatie na dit seizoen anders.
Ik hoop voor m dat ie bij een mooie club komt bijv. Barcelona, Arsenal, Man untd.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie naar dat walgelijke Chelsea gaat, maar mocht dat gebeuren krijgen wij nog wel wat euro's, niet?
Is hij moslim?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toch bizar dat een streng gelovige moslim zoveel bier staat te zuipen..
"Hij heeft een kind in zn kelder !"quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Jasza het volgende:
12% ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie naar dat walgelijke Chelsea gaat, maar mocht dat gebeuren krijgen wij nog wel wat euro's, niet?
Ik dacht zelfs 20%. Rafael moet voor een hoop geld naar Barca gaan. Daar 3 jaartjes spelen en dan terugkeren naar Ajaxquote:
als hij over 3,5 jaar weer bij Ajax komt voetballen kom ik je hoogstpersoonlijk 2 kratten bier bezorgen!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs 20%. Rafael moet voor een hoop geld naar Barca gaan. Daar 3 jaartjes spelen en dan terugkeren naar Ajax
Hou ik je aanquote:Op maandag 11 februari 2008 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij over 3,5 jaar weer bij Ajax komt voetballen kom ik je hoogstpersoonlijk 2 kratten bier bezorgen!
hij komt pas terug als hij 34 is
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:11/2/2008 - Vanavond debuut Samuel Kuffour bij Jong Ajax
Samuel Kuffour debuteert vanavond in het shirt van Ajax. Hij speelt mee in het duel van Jong Ajax thuis tegen Jong FC Twente, dat momenteel koploper is in de beloftenfompetitie. Kuffour zal in de basis starten.
dat had ik dus ookquote:Op maandag 11 februari 2008 20:16 schreef Urquhart het volgende:
Weer een verloren seizoen. Het meest erge nog...ik kon niet eens kwaad ofzo worden..het was meer berusting
quote:'Leonardo was om disciplinaire redenen thuisgelaten'
Volgens het Algemeen Dagblad had Adrie Koster Leonardo om disciplinaire redenen voor het duel tegen Roda JC buiten de ploeg gelaten. Vanwege te laat komen zou de Ajax coach besloten hebben de Braziliaan niet mee te nemen. Vanavond speelt hij wel in het duel van Jong Ajax tegen Jong FC Twente.
3x Kuffourquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef denthemen het volgende:
Jong Ajax 3-0 tegen Jong Twente, tenminste, dat was net de tussenstand
hij houdt in zn in eentje de 0quote:
Tsja... ongelooflijk eigenlijk hoe hij telkens alles voor zichzelf verpest.quote:
quote:Keizer kon niet overweg met Van Geel
maandag 11 februari, door johnie198, Amsterdam, 20:20u, RTL
Een verstoorde arbeidsrelatie met Martin van Geel heeft ten grondslag gelegen aan het vertrek van Piet Keizer bij Ajax. Dat wist Johan Derksen zondagavond te melden in het tv-programma RTL Voetbal Insite.
Volgens de journalist kon Keizer - net als eerder de vertrokken trainer Henk ten Cate - niet goed overweg met de technisch directeur van Ajax. Ook zou de voormalige technisch adviseur tegen de komst van enkele spelers zijn geweest.
Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken. Ook meldde de hoofdredacteur van Voetbal International dat Keizer binnen Ajax geen voorstander was van de mogelijke aanstelling van Marco van Basten als nieuwe trainer.
Hier is héél goed te zien dat Gabri helemaal geen overtreding beging op Castro. Dus wat lult die Belgische pannenkoek nou?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Jasza het volgende:
om de wedstrijd spannend te maken en om de toeschouwers uit de tweede ring te schieten?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je ooit Urby en Kennedy nog opstellen?
quote:
quote:Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken.
heeft sammy 90 min gespeeldquote:Op maandag 11 februari 2008 22:28 schreef Silenus het volgende:
Prima wedstrijd van Ajax-2 trouwens.
Mag ik even nog een opmerkelijk detail boven water halen? Die drol floot gisteren al als een zak stront en dit is daar daar weer een pijnlijk gegeven van.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wedstrijd is al voorbij cyberia, niet zo zeiken man
Vanavond weer gescoordquote:Op maandag 11 februari 2008 12:01 schreef toma het volgende:
[..]
als ie dit jaar blessure vrij blijft geloof ik t ook nog wel. Anders krijg je net zo iemand als Mitea.
quote:Maarten Fontein kan zijn ontslagbrief posten, zoals hij ons vorig seizoen stoer aankondigde. Dat is tenminste een meevaller, want Keje Molenaar staat al in de coulissen te trappelen van ongeduld, geloof me. Maar daar straks meer over.
viel nog al mee volgens de verschillende mediaquote:Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mag ik even nog een opmerkelijk detail boven water halen? Die drol floot gisteren al als een zak stront en dit is daar daar weer een pijnlijk gegeven van.
Rotterdamse media zeker..quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel nog al mee volgens de verschillende media
quote:
hap hap hap.. smaakt het helden?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)KwaalTegenRodaJC.htm
Lees hier NIETS over de scheids lieverd.
VIquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)KwaalTegenRodaJC.htm
Lees hier NIETS over de scheids lieverd.
Urzaiz zal het niet geweest zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
Ik zit in dubio of mijn meter ook voor Jong Ajax telt.
Ik weet het niet meer. Je mag schijnbaar ook een bal het doel uitslaan als ie al over de lijn is.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
- Wanneer is het nou hands?
Nee dat mocht juist niet, hij kreeg rood.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Nashje het volgende:
Ik weet het niet meer. Je mag schijnbaar ook een bal het doel uitslaan als ie al over de lijn is.
Ook zo wedstrijd waar jullie dit seizoen geholpen zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Je mag schijnbaar ook een bal het doel uitslaan als ie al over de lijn is.
In de wedstrijd zelf ja, maar daarna is het hersteld en 0 wedstrijden straf.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat mocht juist niet, hij kreeg rood.
Pfff... werd Ajax dus weer bevoordeeld door de scheids.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Nashje het volgende:
In de wedstrijd zelf ja, maar daarna is het hersteld en 0 wedstrijden straf.
Jubileum!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef BonJovi het volgende:
Lekker boeiend dat voetbal ff iets veel belangrijkers!
Vandaag is me 1 jarig jubileum op FOK!wat een tijd zover mensen op naar het 2e jaar.
![]()
![]()
voor verdere info verbind ik jullie door naar het jubileum topic.
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
Ik zit in dubio of mijn meter ook voor Jong Ajax telt.
quote:Sneijder beveelt Heitinga aan bij Real Madrid 12 februari 2008
Johnny Heitinga Oud-Ajacied Wesley Sneijder heeft het bestuur van zijn club Real Madrid geadviseerd om Johnny Heitinga aan te trekken. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De twee internationals zijn al jarenlang goede maatjes van elkaar en Heitinga liet al enkele malen doorschemeren dat hij mogelijk aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig is. De verdediger, momenteel goed in vorm, baalt behoorlijk van de huidige staat waarin Ajax verkeert.
"Van onze 24 wedstrijden hebben we er maar twaalf gewonnen", stelt Heitinga onomwonden in het AD. "En als je dan ook het grote aantal tegengoals ziet, dan is het Ajax-onwaardig wat wij als team presteren." Behalve Heitinga worden ook Klaas-Jan Huntelaar en keeper Maarten Stekelenburg in verband gebracht met een vertrek. Thomas Vermaelen zei maandag in het AT5-programma FC Godenzonen dat sommige Ajacieden er nog niet uit zijn of zij ook volgend seizoen in Amsterdam willen spelen.
Wat doe je opeens laatste tijd zo slijmen, eerst was je een grote mafkees met je plaatjes en je getroll en nu kom je oom agent spelen. Rot op man je word toch geen modquote:
Tsja je mag daar dus tegenwoordig helemaal niet meer staan ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt hoor... Die keeper duwt Gabri weg en Gabri krijgt de vrije trap tegen... Bespottelijk...
quote:Frank de Boer gaat A1 trainen
BRON: De Telegraaf
In De Telegraaf heeft Frank de Boer zelf laten weten niet in te gaan op het aanbod om assistent te worden bij Oranje, maar in de jeugdopleiding bij Ajax te blijven. Hij zal Silooy opvolgen als coach van de A1. "Voor mij is deze stap logischer dan te kiezen voor het assistent-bondscoachschap. Ik ben pas net als trainer bezig; twee jaar met de D1 om precies te zijn. Als assistent-bondscoach sta je niet zo vaak op het veld en moet je veel reizen. Daarvoor is het te vroeg."
Ik denk dat vd Vaart over een jaar of 6-7 richting de states vertrekt , niet omdat hij dat wil , maar omdat zijn wijf dat wil , Hollywood , glamour en zoquote:Op maandag 11 februari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
Denk wel dat Rafael ooit nog eens terug komt bij Ajax. Maar niet binnen 7 jaar.
Slimme jongen die Frank, hoop dat hij nog lang bij Ajax blijft rondlopen, heb veel vertrouwen in hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |