Laat die gasten! Ze snappen het zelf niet meer! Iedereen kan van Ajax winnen. Was al duidelijk voor deze wedstrijd tegen RODA JC. Pluim voor Roda niets meer en niets minder. Als Ajax zo doorgaat halen ze weer geen champions League. Wat wel jammer zou zijn voor het nederlands voetbal!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik snap niet waarom. Als je 2-1 van Roda verliest en je moet nog uit naar Groningen, Twente, Heerenveen, NAC en PSV, dan zijn dat wedstrijden die waarbij 5 uit 5 geen raar resultaat zou zijn. Is toch niet raar om te zeggen dat Ajax nog een lastig programma heeft.
nu niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 14:43 schreef BoerBert het volgende:
Teletekst zegt 2-1?
Vreemd genoeg is de radio altijd sneller dan teletekst.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef renz0r het volgende:
Teletekst hier 1-1
Oh dan zal het wel 1-1 zijn hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef renz0r het volgende:
Teletekst hier 1-1
TV is nog snellerderder.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef Bos81 het volgende:
Vreemd genoeg is de radio altijd sneller dan teletekst.
weet ik niet hoor, een echte radio is sneller dan tv denk ik, geen internetstream van radio dan hequote:
Pffffffff, wordt je nu niet ziek van jezelf! De situatie is nu heel anders!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef -SG- het volgende:
Louis na de wedstijd: "We kunnen nog steeds kampioen worden, want volgens mij begint in augustus nog altijd het nieuwe seizoen."
Dat net jij dat moet zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Pffffffff, wordt je nu niet ziek van jezelf!
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef -SG- het volgende:
Louis na de wedstijd: "We kunnen nog steeds kampioen worden, want volgens mij begint in augustus nog altijd het nieuwe seizoen."
Er kan nog altijd blijken dat alle teams boven ons de arbitrage omgekocht hebben en dat zij uit het klassement geschrapt wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Er kan nog altijd blijken dat alle teams boven ons de arbitrage omgekocht hebben en dat zij uit het klassement geschrapt worden
Jorien de tweedequote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Pffffffff, wordt je nu niet ziek van jezelf! De situatie is nu heel anders!
'We hadden ons ingesteld op een slecht veld door Pelle op te stellen en dan ligt er een nieuwe mat, competitievervalsing!'quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Er kan nog altijd blijken dat alle teams boven ons de arbitrage omgekocht hebben en dat zij uit het klassement geschrapt worden
3-1 dusquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
'We hadden ons ingesteld op een slecht veld door Pelle op te stellen en dan ligt er een nieuwe mat, competitievervalsing!'
Pelle: "Maar ik dacht dat we gingen dansen."quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
'We hadden ons ingesteld op een slecht veld door Pelle op te stellen en dan ligt er een nieuwe mat, competitievervalsing!'
Sterker nog, ze komen langzaamaan steeds dichter bij de gevarenzonequote:Op zondag 10 februari 2008 14:52 schreef Eduard37 het volgende:
ha ha ha ha, dit AZ haalt niets eens europees voetbal.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:52 schreef Prosac het volgende:
3-1 NEC
ik heb nog trauma's van die kut score tune
Salaris of niet, als AZ speler zou ik echt het vliegtuig pakken en ergens op een eilandje gaan chillen tot het volgende seizoen begintquote:
joh d8 dat het bij Ajax al erg was, maar dit is wel erg zielig..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Salaris of niet, als AZ speler zou ik echt het vliegtuig pakken en ergens op een eilandje gaan chillen tot het volgende seizoen begint
Gifje!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Die blik in de ogen van V Gaal..![]()
![]()
!!
die moet zo ff een kleenexje denk ikquote:Op zondag 10 februari 2008 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Die blik in de ogen van V Gaal..![]()
![]()
!!
Feli!quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nou Dembele, forceer een vertrek bij deze degradant en kom naar AJAX
Moet jij er maar trainer wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef Eduard37 het volgende:
Ongelofelijk lijkt wel of er niemand kan voetballen bij AZ. Wat hebben ze toch voor een rare spelers gekocht en waarom kunnen ze opeens allemaal niet meer voetballen. Begrijp er niets van!
ja mooi kut is dat.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef venomsnake het volgende:
Groningen volgende week WEER tegen een ploeg die net is afgeslacht..
En weer afkraken. Is dat je vak?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Louis, NEEM JE ROTZOOI MEE
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet jij er maar trainer worden
Mja, jullie waren gisteravond ook slecht hoor... lag niet alleen aan dat Vitesse scherper was.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef venomsnake het volgende:
"Het scoreverloop was niet in ons voordeel"quote:Op zondag 10 februari 2008 14:58 schreef -SG- het volgende:
Kan niet wachten op het commentaar van Louis
jaaa toggggquote:
Groningen speelde gister idd één van haar slechtste wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja, jullie waren gisteravond ook slecht hoor... lag niet alleen aan dat Vitesse scherper was.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin gaat morgen zn studie beginnen in nijmegen, als dit zo doorgaat koop ik een NEC sjaaltje
Ik hoop het niet, de gifbeker moet leegquote:
pas je sig eens aan, draak!quote:
Als ze de 10 halen dusquote:Op zondag 10 februari 2008 15:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!
wat een kutpot inderdaad!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:02 schreef Imperatore het volgende:
Er is al meer dan 10 minuten niet gescoord. Saai zeg..
5 doelpuntenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef SoupNazi het volgende:
Jezus, wat heb ik gemist in het eerste half uur NEC - AZ?
En dat terwijl Louis ze zelf allemaal bij elkaar gezocht heeft.... misschien moet ie echt maar eens ontslagen wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:02 schreef Eduard37 het volgende:
Moet je die spelers zien huppelen van AZ. Er zit geen enkel systeem in. Durfen geen bal in te spelen of een individuele actie te maken. Spelers die totaal niet bij elkaar passen. De helft kan volgende jaar naar een andere club!
durfenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:02 schreef Eduard37 het volgende:
Moet je die spelers zien huppelen van AZ. Er zit geen enkel systeem in. Durfen geen bal in te spelen of een individuele actie te maken. Spelers die totaal niet bij elkaar passen. De helft kan volgende jaar naar een andere club!
no shit sherlock.... maar mijn medeleven alvast voor volgende weekquote:
Dat doet toch die Brands. Maar het effect Louis van Gaal is uitgewerkt. Dat is wel duidelijk!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dat terwijl Louis ze zelf allemaal bij elkaar gezocht heeft.... misschien moet ie echt maar eens ontslagen worden
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef Blawh het volgende:
Louis, die grijpt vanavond eens goed naar de fles.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:07 schreef DeTolk het volgende:
Wat the Fuck is er met AZ aan de hand? Had de 0-1 wel gehoord maar nu 4-1 achter!!!
Is toch niets mis met een 0-0 daar?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:10 schreef janjoostebroodje het volgende:
Er gebeurt ook geen reet in Rotterdam
Hij kan net zo goed worden als van Persie zei die.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
el ham de slechtse spits van az ooit
schiet de bal buiten
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef venomsnake het volgende:
NEC speelt goed zeg. Hebben echt de wil om te winnen, werken hard en er straalt van vanaf.
Bij AZ lijken het meer 11 depressieve voetballers die het allemaal wel geloven. Die smachten naar wat diazepam.
Die zit nu in Eindhoven hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
En het komt allemaal door de tattoo van die ene alkmaarder, heerst een ernstige vloek op
digitennequote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef antigluut het volgende:
Hoe kijken jullie het eigenlijk? Ik luister het alleen via Radio 1...
sopcast hierquote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef antigluut het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
En het komt allemaal door de tattoo van die ene alkmaarder, heerst een ernstige vloek op
Tele 2.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef antigluut het volgende:
Haal jullie lijstjes er maar bij die jullie altijd hebben!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:14 schreef Pritt het volgende:
Maar AZ heeft wel de meeste kansen gecreeerd dit seizoen.
En dan heerenveen overal op no1quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haal jullie lijstjes er maar bij die jullie altijd hebben!
die sergio veroorzaakt alleen maar penalsquote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Waterman heeft in de laatste 9 Eredivisie-wedstrijden 25x achter het net moeten vissen, waarom heeft hij nog steeds een basisplaats? Geef Sergio Romero dan een kans! Waterman is een HELE middelmatige keeper die niet boven het niveau van Grandel uitkomt.
Vliegenvanger pur sang inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die sergio veroorzaakt alleen maar penals
Helemaal mee eens,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Waterman heeft in de laatste 9 Eredivisie-wedstrijden 25x achter het net moeten vissen, waarom heeft hij nog steeds een basisplaats? Geef Sergio Romero dan een kans! Waterman is een HELE middelmatige keeper die niet boven het niveau van Grandel uitkomt.
Ik keek er ook net na, bijna net zoveel doelpunten tegen als Heracles en de Graafschap.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ heeft nu een slechter doelsaldo dan willem II
Iddquote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan heerenveen overal op no1
Goh nog zo een bijdehandjequote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet dit seizoen. Goed gezien!
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef venomsnake het volgende:
Rust in Nijmegen..
Leuke wedstrijd. muziek
Het is wel de best meevoetballende keeper ter wereld.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef janjoostebroodje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,
Zonder hem waren we vorig jaar kampioen
Ook dat, maar ging om die statistieken van meeste schoten op doel, meeste corners etcquote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd
Meeste goals dit seizoen.
Grootste zege dit seizoen.
Speler met meeste goals in één wedstrijd.
Speler met 2 zuivere hattricks in één wedstrijd.
ALVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd
Meeste goals dit seizoen.
Grootste zege dit seizoen.
Speler met meeste goals in één wedstrijd.
Speler met 2 zuivere hattricks in één wedstrijd.
Ff serieus,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
Kutkieft weer nu, slap gelul van hem de hele tijd
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
Kutkieft weer nu, slap gelul van hem de hele tijd
Gefeliciteerd maar dat je er geen verstand van hebt wisten we al. Hoef je niet steeds te bewijzen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ff serieus,
ik vind Kieft echt de beste voetbal man bij die uitzendingen inclusief voetbal insite + studio voetbal.
Echt een toffe gozer, nooit echt wat van hem gezien, maar sinds ik digitenne heb
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
2 zo 17/2 FC Groningen AZ Eredivisie
3 za 23/2 AZ FC Twente Eredivisie
4 za 1/3 Roda JC AZ Eredivisie
5 zo 9/3 AZ Feyenoord Eredivisie
6 zo 16/3 FC Utrecht AZ Eredivisie
Nou dat wordt nacompetitie
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ff serieus,
ik vind Kieft echt de beste voetbal man bij die uitzendingen inclusief voetbal insite + studio voetbal.
Echt een toffe gozer, nooit echt wat van hem gezien, maar sinds ik digitenne heb
Doen ze goed!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
Even tussendoor.
Manchester United - Manchester City
0 - 2
Zozo, zeker niet verwacht.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
Even tussendoor.
0 - 2
Idd, je moet echt een gesprek uit hem trekken met mach 5, anders komt er niks uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deel je mening. Die komt ook over alsof die er echt zin in heeft. En het ergste is hij verdiend er geld mee en die suffe lui nodigen hem steeds weer uit! En dat omdat die ooit gevoetbalt heeft!
NEEEEquote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
Even tussendoor.
0 - 2
Viel mij ook op. Stoor me er ook aan! Totaal inspiratieloos is die Kieft. Lijkt wel of die steeds zegt: "Moet dat nu echt"? Moet ik nu echt een mening geven?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, je moet echt een gesprek uit hem trekken met mach 5, anders komt er niks uit.
Hele tijd die dialogen die stil vallen en dan begint Kees Jansma na 5 seconden weer met "Ja ehhh wat kan er nog meer...." enz...
Net ook weer, Kieft: "Ja....... ehhh....... maar................................. het is........."
Valt ook wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef Saekerhett het volgende:
Kieft: "De kwaliteit zit er wel, zag je vorig jaar ook."
Nee lul, vorig jaar had AZ een compleet ander elftal
Iddquote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Stoor me er ook aan! Totaal inspiratieloos is die Kieft. Lijkt wel of die steeds zegt: "Moet dat nu echt"? Moet ik nu echt een mening geven?
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat ze alleen maar over AZ lullen, NEC levert ook gewoon een prima prestatie.
Vooral het weggaan van Shota is een aderlating geweest. en natuurlijk Koevermansquote:
Weken?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:26 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker! NEC laat het de laatste weken al zien!
Zijn goed bezig!
Een zwaluw maakt nog geen zomer he? Maar wel leuk dat ze nu weer eens flink scoren.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nagaan dat NEC begin van het seizoen een lachertje was vanwege de falende aanval. Met figuren als Worm die echt te kansloos voor woorden waren... en dan 4-1 na 25 minuten
Jaaaa,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd
Hij zit ook altijd hetzelfde en altijd met zn vingers op zn arm te tikken
Martens is toch niet weg?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Koevermans, De Cler, Arveladze, Martens.
Behoorlijk bepalende spelers.
Geef jij wel eens een mening of zit je alleen anderen af te zeiken?quote:
Dat bedoelde ik toch ook helemaal nietquote:Op zondag 10 februari 2008 15:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer he? Maar wel leuk dat ze nu weer eens flink scoren.
Nee dat was Schaarsquote:
Geen idee?quote:
Oh.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik toch ook helemaal nietIk doelde juist dat het de 4-1 extra markant maakt... niks over de vorm van NEC of komende wedstrijden
Als ik zeg dat ik moe word van jou dan is dat toch een eigen mening? Je zeitk met alle uitslagen mee, Twente kan niet zonder Engelaar en als ze 2x scoren dan loopt het opeens weer en kunnen ze ook zonder Engelaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Geef jij wel eens een mening of zit je alleen anderen af te zeiken?
Wat is jouw mening over NEC, vind ik veel interessanter om te lezen dan iedere keer dat synisme van je!
Misschien hebben ze niks beters...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef venomsnake het volgende:
Snap sowieso niet waarom Ari niet in de basis staat bij AZ, maar goed.
^^^quote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef janjoostebroodje het volgende:
[..]
NEEEE
Dat gaat lekker vandaag
Ik ben eigenlijk... voor... Ajax, AZ en Man Utd...
Ari begon tijdje terug z'n draai te vinden, vaker het net te vinden... gevaarlijk... en juist wanneer je denkt 'vanaf nu zal het met ari goed gaan' zet van gaal Pelle er ineens in waarvan iedereen eens was dat het een miskoop van jewelste isquote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef venomsnake het volgende:
Snap sowieso niet waarom Ari niet in de basis staat bij AZ, maar goed.
Je moet niet zo op de man spelen. Ken je niet eens. Als je de pik om me hebt is dat jouw probleem. Ik vraag je nogmaals of je daar mee wilt ophouden. Hou niet van mensen die dit soort kronkels hebben. Je moet eens ophouden jouw kromme gedachten te vertalen naar mijn mening. Die veroordelingen die jij hebt slaan totaal nergens op. Get a life! Tis maar voetbal idioot!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik moe word van jou dan is dat toch een eigen mening? Je zeitk met alle uitslagen mee, Twente kan niet zonder Engelaar en als ze 2x scoren dan loopt het opeens weer en kunnen ze ook zonder Engelaar.
NEC verliest een paar weken geleden nog van Zwolle, wint met anti-voetbal in Almelo en had daarvoor al tijden lang geen eredivisie wedstrijd meer gewonnen.
Verder zal je zien als je andere topics bezoekt dat ik vaak genoeg mijn mening geef. O.a. dat ik van Gaal een zwaar overrated trainer vind.
kan je net zo goed gelijk je geld in het kanaal pleuren.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Als je nu op Unibet nog voor een winst voor AZ gaat kun je goed geld verdienen. Beetje geluk hebben.
Op de man spelen?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:35 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Je moet niet zo op de man spelen. Ken je niet eens. Als je de pik om me hebt is dat jouw probleem. Ik vraag je nogmaals of je daar mee wilt ophouden. Hou niet van mensen die dit soort kronkels hebben. Je moet eens ophouden jouw kromme gedachten te vertalen naar mijn mening. Die veroordelingen die jij hebt slaan totaal nergens op. Get a life! Tis maar voetbal idioot!
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:35 schreef Eduard37 het volgende:
Je moet niet zo op de man spelen.
Wat je zegt, doe je zellufff!quote:Get a life! Tis maar voetbal idioot!
Ik verander mijn mening niet om de vijf minuten. Heb al eerder gezegt dat ik neutraal toeschouwer ben en praat zoals de wedstrijd verloopt. Daar ben ik mee bezig en niet met het spelletje dat als een ploeg opeens toch wel wint ik anders zou gaan lullen. Je probeert die simpele gedachten te projecteren om mij maar heb dat al eerder uitgelegt. Ik zou nooit zeggen dat als een ploeg slecht speelt maar toch gelukkig wint ze opeens goed zijn. Dat slaat echt nergens op!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op de man spelen?![]()
Ik heb helemaal niet de pik op je, maar je jouw mening kan iedere 5 minuten veranderen omdat er toevallig een doelpunt valt die de uitslag verandert.
Mijn mening over NEC is dat het een team is met meer potentie dan de plaatsen ergens onderin. Jammer dat zo'n club ook een paar keer bijna naar de tering is gebracht door investeerders die investeerden in spelers die geen ene fuck presteerden. Ze hebben nu een jong elftal dat over een paar jaar wel structureel rond de 10e plaats mee kan draaien denk ik.
Ik kan er vannacht niet van slapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Wat je zegt, doe je zellufff!
excelsior wat beter dan spartaquote:Op zondag 10 februari 2008 15:44 schreef antigluut het volgende:
Er gebeurt nu echt helemaal niks hè?!
Dat is gewoon zeiken en aandacht trekken. Ik moet ook niet reageren. Er lopen een paar meer van dit soort gasten rond bij FOK!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kan er vannacht niet van slapen.
Dat is cynisme
Maar er komen maar geen goals...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
excelsior wat beter dan sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |