Helemaal mee eens,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Waterman heeft in de laatste 9 Eredivisie-wedstrijden 25x achter het net moeten vissen, waarom heeft hij nog steeds een basisplaats? Geef Sergio Romero dan een kans! Waterman is een HELE middelmatige keeper die niet boven het niveau van Grandel uitkomt.
Ik keek er ook net na, bijna net zoveel doelpunten tegen als Heracles en de Graafschap.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ heeft nu een slechter doelsaldo dan willem II
Iddquote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan heerenveen overal op no1
Goh nog zo een bijdehandjequote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet dit seizoen. Goed gezien!
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef venomsnake het volgende:
Rust in Nijmegen..
Leuke wedstrijd. muziek
Het is wel de best meevoetballende keeper ter wereld.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef janjoostebroodje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,
Zonder hem waren we vorig jaar kampioen
Ook dat, maar ging om die statistieken van meeste schoten op doel, meeste corners etcquote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd
Meeste goals dit seizoen.
Grootste zege dit seizoen.
Speler met meeste goals in één wedstrijd.
Speler met 2 zuivere hattricks in één wedstrijd.
ALVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd
Meeste goals dit seizoen.
Grootste zege dit seizoen.
Speler met meeste goals in één wedstrijd.
Speler met 2 zuivere hattricks in één wedstrijd.
Ff serieus,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
Kutkieft weer nu, slap gelul van hem de hele tijd
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
Kutkieft weer nu, slap gelul van hem de hele tijd
Gefeliciteerd maar dat je er geen verstand van hebt wisten we al. Hoef je niet steeds te bewijzen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ff serieus,
ik vind Kieft echt de beste voetbal man bij die uitzendingen inclusief voetbal insite + studio voetbal.
Echt een toffe gozer, nooit echt wat van hem gezien, maar sinds ik digitenne heb
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
2 zo 17/2 FC Groningen AZ Eredivisie
3 za 23/2 AZ FC Twente Eredivisie
4 za 1/3 Roda JC AZ Eredivisie
5 zo 9/3 AZ Feyenoord Eredivisie
6 zo 16/3 FC Utrecht AZ Eredivisie
Nou dat wordt nacompetitie
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ff serieus,
ik vind Kieft echt de beste voetbal man bij die uitzendingen inclusief voetbal insite + studio voetbal.
Echt een toffe gozer, nooit echt wat van hem gezien, maar sinds ik digitenne heb
Doen ze goed!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
Even tussendoor.
Manchester United - Manchester City
0 - 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |