quote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef venomsnake het volgende:
NEC speelt goed zeg. Hebben echt de wil om te winnen, werken hard en er straalt van vanaf.
Bij AZ lijken het meer 11 depressieve voetballers die het allemaal wel geloven. Die smachten naar wat diazepam.
Die zit nu in Eindhoven hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
En het komt allemaal door de tattoo van die ene alkmaarder, heerst een ernstige vloek op
digitennequote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef antigluut het volgende:
Hoe kijken jullie het eigenlijk? Ik luister het alleen via Radio 1...
sopcast hierquote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef antigluut het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
En het komt allemaal door de tattoo van die ene alkmaarder, heerst een ernstige vloek op
Tele 2.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef antigluut het volgende:
Haal jullie lijstjes er maar bij die jullie altijd hebben!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:14 schreef Pritt het volgende:
Maar AZ heeft wel de meeste kansen gecreeerd dit seizoen.
En dan heerenveen overal op no1quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haal jullie lijstjes er maar bij die jullie altijd hebben!
die sergio veroorzaakt alleen maar penalsquote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Waterman heeft in de laatste 9 Eredivisie-wedstrijden 25x achter het net moeten vissen, waarom heeft hij nog steeds een basisplaats? Geef Sergio Romero dan een kans! Waterman is een HELE middelmatige keeper die niet boven het niveau van Grandel uitkomt.
Vliegenvanger pur sang inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die sergio veroorzaakt alleen maar penals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |