Zozo, zeker niet verwacht.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
Even tussendoor.
Manchester United - Manchester City
0 - 2
Idd, je moet echt een gesprek uit hem trekken met mach 5, anders komt er niks uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deel je mening. Die komt ook over alsof die er echt zin in heeft. En het ergste is hij verdiend er geld mee en die suffe lui nodigen hem steeds weer uit! En dat omdat die ooit gevoetbalt heeft!
NEEEEquote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Prosac het volgende:
Even tussendoor.
Manchester United - Manchester City
0 - 2
Viel mij ook op. Stoor me er ook aan! Totaal inspiratieloos is die Kieft. Lijkt wel of die steeds zegt: "Moet dat nu echt"? Moet ik nu echt een mening geven?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, je moet echt een gesprek uit hem trekken met mach 5, anders komt er niks uit.
Hele tijd die dialogen die stil vallen en dan begint Kees Jansma na 5 seconden weer met "Ja ehhh wat kan er nog meer...." enz...
Net ook weer, Kieft: "Ja....... ehhh....... maar................................. het is........."
Valt ook wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef Saekerhett het volgende:
Kieft: "De kwaliteit zit er wel, zag je vorig jaar ook."
Nee lul, vorig jaar had AZ een compleet ander elftal
Iddquote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Stoor me er ook aan! Totaal inspiratieloos is die Kieft. Lijkt wel of die steeds zegt: "Moet dat nu echt"? Moet ik nu echt een mening geven?
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat ze alleen maar over AZ lullen, NEC levert ook gewoon een prima prestatie.
Vooral het weggaan van Shota is een aderlating geweest. en natuurlijk Koevermansquote:
Weken?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:26 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker! NEC laat het de laatste weken al zien!
Zijn goed bezig!
Een zwaluw maakt nog geen zomer he? Maar wel leuk dat ze nu weer eens flink scoren.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nagaan dat NEC begin van het seizoen een lachertje was vanwege de falende aanval. Met figuren als Worm die echt te kansloos voor woorden waren... en dan 4-1 na 25 minuten
Jaaaa,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd
Hij zit ook altijd hetzelfde en altijd met zn vingers op zn arm te tikken
Martens is toch niet weg?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Koevermans, De Cler, Arveladze, Martens.
Behoorlijk bepalende spelers.
Geef jij wel eens een mening of zit je alleen anderen af te zeiken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |